Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Pictures of Model S in Belgium and the Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
Frank, ik word bijna emotioneel als ik je prachtige in-rode Model S in je geweldige garage zie staan. Na zoveel intense anticipatie nu de vervulling beleven, dat moet fantastisch zijn. Wat jij allemaal gepresteerd hebt, totaal indrukwekkend: de garage natuurlijk, de stickers, de kabelhouder waarvan ik er twee elke dag gebruik... Ik wens je het allerbeste met je nieuwe liefde (heeft ze een naam?).

En daarom, verlaat ons niet op dit forum, we hebben de smaakmakers hier veel te danken.

O ja -, het gaat hier over foto's. Eens de 19" cyclone velgen tonen waar m'n winterbanden om liggen ?

IMG_1014.jpg
 
Frank, ik word bijna emotioneel als ik je prachtige in-rode Model S in je geweldige garage zie staan. Na zoveel intense anticipatie nu de vervulling beleven, dat moet fantastisch zijn. Wat jij allemaal gepresteerd hebt, totaal indrukwekkend: de garage natuurlijk, de stickers, de kabelhouder waarvan ik er twee elke dag gebruik... Ik wens je het allerbeste met je nieuwe liefde (heeft ze een naam?).

En daarom, verlaat ons niet op dit forum, we hebben de smaakmakers hier veel te danken.

O ja -, het gaat hier over foto's. Eens de 19" cyclone velgen tonen waar m'n winterbanden om liggen ?

View attachment 36307
Eerste keer dat ik ze op een goede foto zie. Moet zeggen dat ze er netjes uitzien, maar minder spannend als gedacht. Ik hou het toch maar bij de standaard 19".
 
Weinig sfeer/uitstraling, meer een koele afbeelding. In werkelijkheid is het leer en alcantara minder wit dan op de foto.
So cool it's hot.
Ik heb enorm lang zitten wikken en wegen over het Tan interieur. Het proeflapje bij Tesla Eindhoven leek me heel "geel" en eigenlijk foeilelijk, ik was er van overtuigd dat het zou vloeken bij het bruine exterieur. Had ook initieel zwart leer besteld, hoewel ik eigenlijk niet van donkere interieurs hou. Maar later heb ik (in een filosofische bui) tegen mezelf gezegd dat het geen zin heeft om je bij je keuzes door "angst" te laten leiden, en heb het pano dak en "tan" bekleding gekozen. Met allebei had ik niet blijer kunnen zijn! De tan bekleding is, net als mijn bruine lak aan de buitenkant, heel afhankelijk van het omgevingslicht (dat verklaart al die uiteenlopende timbres in foto's en filmpjes), maar is _altijd_ mooi!
 
Deze thread heet niet voor niks pictures! :)
Vandaag bij schemerig licht (de Multi Coat red lijkt daardoor vrij donker) heeft Bart van Custom Car Cleaning na de poets en opticoat beurt een paar kiekjes gemaakt die ik jullie niet wil onthouden:
View attachment 36636View attachment 36637View attachment 36638View attachment 36639View attachment 36640View attachment 36641View attachment 36642View attachment 36643

Erg mooi!! welke velgen en maat zijn dit? (speciaal voor winterbanden genomen?)