You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zeker over Frankrijk rijden en niet over de A61 ia Duitsland, want dat is door alle werkzaamheden een grote elendeBen een beetje naar de files aan het kijken nu, wat een voorspelling kan geven voor volgende week rond deze tijd, denk ik. Zie ten oosten van Lyon al de nodige files ontstaan, maar ook tussen Bazel en Bern. Volgens mij maakt het dus qua files niet zoveel uit naar Les Gets. Ben benieuwd of anderen daar anders over denken of daar nu misschien wel praktijk ervaring aan het opdoen zijn
Grote ellende is wellicht wat overdreven. Vorige week en de week daarvoor heb ik nog over de 61 gereden en maximaal 5 minuten oponthoud gehad. Je kunt je afvragen hoever je daarvoor moet omrijden om tijdswinst te behalen.zeker over Frankrijk rijden en niet over de A61 ia Duitsland, want dat is door alle werkzaamheden een grote elende
Klopt, heb ik vorig jaar ook geladen, toen stonden de oude nog boven op de parking en was er nog geen muurschilderingIk ben vandaag van Belgisch Limburg naar Oostenrijk gereden met slechts 3 laadstops.
Waaronder deze in Geiselwind. Een nieuwe lijkt het met een mooie muurtekening en een McDo er langs.
Tesla Supercharger
Tesla Supercharger · Scheinfelder Str. 15, 96160 Geiselwind, Germany
âââââ · Electric vehicle charging stationmaps.app.goo.gl
On second thought: als ik naar de foto’s op Google maps kijk, staat deze lader er toch al een jaartje
Ai ai ai.. wij vertrekken morgen naar Les Gets.. ruil m’n thermo ondergoed maar voor een korte broek om in de kofferIk reed vanmiddag terug uit Les Gets. De weg naar boven was vanaf Bourg-en-Bresse een grote aaneenschakeling van langzaam rijdend en soms stilstaand verkeer. De regen hielp ook niet mee.
De vertraging tussen Bazel en Bern hebben we vorige week vrijdag ook gehad. Dat kostte maar tien minuten extra. Viel wel mee. Het enige bij die route is dat je een lang stuk hebt over B wegen als je via Thonon rijdt. Dat duur best lang.
Er is overigens geen sneeuw meer, die hebben wij opgemaakt.
View attachment 1017219
Tip: La Païka is open voor de lunch ondanks dat de piste officieel afgesloten is. Ze hebben een route gebaand terug naar de rode piste. En het is daar lekker rustig omdat het lastig te bereiken lijkt.Ai ai ai.. wij vertrekken morgen naar Les Gets.. ruil m’n thermo ondergoed maar voor een korte broek om in de koffer
Troyes probeer ik te vermijden, die zit net te ver weg van de snelweg. Dat geldt eigenlijk ook voor Matougues, want te weinig stalls en Tinqueux want te ver uit de route en Charleville-Mézières want ook te ver uit de route.Ik sta inmiddels te laden in Troyes. Opvallend hoeveel Tesla eigenaren de V2 pakken terwijl er zeker 15 vrije v3’s zijn. Tja, laadtijden worden zo een non issue. Op naar Dijon en Aire de Saint-Priest om te overnachten naast de SUC St Jean de Maurienne.
Er zijn er veel die het verschil niet herkennen tussen een V2 en V3. Komt vooral voor op locaties waar de v2 is uitgebreid met v3 stalls.Ik sta inmiddels te laden in Troyes. Opvallend hoeveel Tesla eigenaren de V2 pakken terwijl er zeker 15 vrije v3’s zijn. Tja, laadtijden worden zo een non issue. Op naar Dijon en Aire de Saint-Priest om te overnachten naast de SUC St Jean de Maurienne.
Klopt, er gingen er zelfs nog een aantal naast elkaar staan (pairing ).Er zijn er veel die het verschil niet herkennen tussen een V2 en V3. Komt vooral voor op locaties waar de v2 is uitgebreid met v3 stalls.
V2 heeft 2 kabels en V3, 1 enkele. Vorige week ook nog iemand op attent gemaakt.
Waar sta je daar te laden, daar is toch geen SuC?Klopt, er gingen er zelfs nog een aantal naast elkaar staan (pairing ).
Ik sta inmiddels in Saint Jean de Maurienne de wagen af te toppen om morgen naar boven te knallen!
Zeker wel! Bij het Best Western hotel: 8x V3 en 4 dec’s.Waar sta je daar te laden, daar is toch geen SuC?
Zeker wel! Bij het Best Western hotel: 8x V3 en 4 dec’s.
Doen die niet moeilijk als je daar niet logeert? Ik heb weet van een hotel in Spanje dat je gewoon toegang weigeren als je er niet logeert
De superchargers zullen en kunnen ze niet moeilijk over doen. De destination chargers is een ander verhaal. Er hangt een briefje bij dat je er gebruik van kan maken wanneer je wat eet of drinkt binnen of een kamer huurt. Ik heb 2 kamers gehuurd. Balen dat ik maar 1 laadpoort hebDoen die niet moeilijk als je daar niet logeert? Ik heb weet van een hotel in Spanje dat je gewoon toegang weigeren als je er niet logeert
Chateauvillain vind ik eigenlijk te klein voor het aantal ladende auto's die daar passeren. Dit was, samen met het oude Beaune en St-Priest, één van die plaatsen waar ik tijdens vakantieperiodes vaak heb moeten wachten om te laden (of toch toen ik nog met de S reed, enkel V2 kon doen en omwille van het gratis laden als goeie Westvlaming enkel bij Tesla wou laden).Troyes probeer ik te vermijden, die zit net te ver weg van de snelweg. Dat geldt eigenlijk ook voor Matougues, want te weinig stalls en Tinqueux want te ver uit de route en Charleville-Mézières want ook te ver uit de route.
Op dat hele traject zijn eigenlijk alleen Châteauvillain en Poulet de Bresse fijne SuCs omdat je daarvoor niet de péage hoeft te verlaten.