Hans Noordsij
Well-Known Member
Uit onvermoede hoek. Nu wil ik ook een X.
Grappig op het eind met de zes advocaten.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dan wel voor eind dit jaar. Een aardige bijtelling 1,5 ton, ook al gaat er 0,5 af.Uit onvermoede hoek. Nu wil ik ook een X.
Uit onvermoede hoek. Nu wil ik ook een X.
Grappig op het eind met de zes advocaten.
Volgens mij hebben ze dan een probleem want de overeenkomst is: gratis laders en lokatie wordt in de navigatie opgenomen, in ruim voor gratis stroom. Wellicht ook een klacht naar Tesla sturen.We zitten nu te ontbijten in Parkhotel Stuttgart Messe, een DeC. Het hotel is goed, maar de lader wordt na een uur afgesloten “omdat de directie geen stroom wil verkopen”... Je bent dus overgeleverd aan de nachtreceptionist om elk uur de schakelaar om te zetten. Mij zien ze hier niet meer terug, heb duidelijk gemaakt dat dit echt niet kan.
Waarom niet gewoon in Ulm geladen ? en daarna door naar Lermoos.
En voor de Brennerpas kan je gewoon van te voren betalen en neem je het poortje "Videomaut" en je rijd met 30 km/h langs de Mautstelle.
Ja,hoor beide kanten bereikbaar. Vanaf de Italiaanse kant iets makkelijker.Is SUC brenner vanaf beide kanten bereikbaar? Volgens navigatie niet, op google maps denk ik te zien van wel, iemand met ervaring?
Ok, mede op jouw advies dit jaar naar dolomiti ski, twijfel nog over route over munchen of Fernpass, zal afhangen van het weer en verkeer, rijden op vrijdag hebben dan overnachting 30 km voor het skigebied zodat we zaterdag op tijd kunnen beginnen met skien en hopelijk wat vakantie drukte mijden op de brennerpas.
Zijn er opties voor verbetering mogelijk?
Vertrekken met trip range in plaats van 340 en 300 km (eerste winst). Lagere SoC bij aankomst bij SuC zodat je er sneller bent (harder gereden) en het laden start met meer kW (110kW alleen bij bijna lege accu)
Dus: helemaal volladen naar 380 de volgende keer? 380 is mijn trip range.
Wat is een goede advies SoC (ken de afkorting niet, snelheid?). Wat is bijna leeg qua accu? Onder de 50km? En als ik dat doe houdt hij dan de snelheid op 110 kW? Nu was het rond de 70-90 kW.
Als ik dit had gedaan, dan was ik denk ik 20 min sneller geweest op den terugweg. Eens?