Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Tanken in noorden Frankrijk steeds lastiger door blokkades

Je zal maar een auto met brandstofmotor hebben....
Je zult het niet geloven: Ik ga begin juni een lang weekend met vrienden naar Noord-west Frankrijk. We hadden gepland om met de Tesla te gaan, maar die is dan nog niet klaar. Het wordt dus de TVR. Het voordeel dat ik daarin zag was dat ik niet op zoek zou hoeven naar laadmogelijkheden (want die zijn in Normandië ook niet heel ruim aanwezig). Maar dat ik straks problemen heb doordat ik geen benzine kan vinden had ik niet voorzien...
 
Zonder commentaar...
 

Attachments

  • 20160518_201947.jpg
    20160518_201947.jpg
    145 KB · Views: 54
Vind het idd ook vreemd dat je zo weinig Tesla's tegen komt. Dat is hier in NL wel anders tegenwoordig.
Het is ook behelpen met de bagage ruimte zo te zien.. ;)
Nog een fijn vakantie!

Wij waren in maart in Californië en Nevada (Model 3) en hadden ook zo'n auto. Alleen in het zwart. Viel best mee te rijden hoewel we liever een Model S of X hadden gehad maar dat was niet te realiseren. Wij zagen wel wat Tesla's maar mogelijk was omdat er door het event wat concentratie was. In Las Vegas een stuk of drie gezien. Wel in LA de eerste X'en op de weg gezien.
Gezien er nog van Hendrik, een mooie reis!
 
Vind het idd ook vreemd dat je zo weinig Tesla's tegen komt. Dat is hier in NL wel anders tegenwoordig.
Het is ook behelpen met de bagage ruimte zo te zien.. ;)
Nog een fijn vakantie!
Tja, mijn dochter komt na 10 lange maanden weer naar huis. Ik neem alvast een extra koffer mee terug, die we eerst 2-3000mls op de achterbank door de States slepen:confused:. Ik vlieg namelijk rechtstreeks terug en zij gaat nog ff afscheid nemen van haar hostfamily in Vermont en komt dan een paar dagen later:rolleyes:.
 
Wij waren in maart in Californië en Nevada (Model 3) en hadden ook zo'n auto. Alleen in het zwart. Viel best mee te rijden hoewel we liever een Model S of X hadden gehad maar dat was niet te realiseren. Wij zagen wel wat Tesla's maar mogelijk was omdat er door het event wat concentratie was. In Las Vegas een stuk of drie gezien. Wel in LA de eerste X'en op de weg gezien.
Gezien er nog van Hendrik, een mooie reis!
Ik had in SF wel een lekker ding in m'n achteruitkijkspiegel vandaag. En later bij de Golden Gate nog eentje:)
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg