Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

My Model S 100D

This site may earn commission on affiliate links.
After one week having my Model S .... simply love it....

Only a few minor remarks.... in the trunk the fabric is not attached correctly in the left top corner and the ambient light in the passenger front dor doesn't work any more.
 

Attachments

  • IMG_1459.JPG
    IMG_1459.JPG
    400.8 KB · Views: 123
Maar wel weer een compleet nutteloos en vervuilend draadje.
Dat maken jullie er nu van.
Dit draadje zakt vanzelf weg in vergetelheid zolang als je er niet op reageert. In plaats daarvan 5 (6 incl. deze) posts over niet bestaande forum etiquette.

Ik ga denk ik dit forum maar eens een maandje negeren en es kijken of jullie er dan uit zijn. Zonde van mijn tijd zo.
 
@Bookkeeper
Hartelijk welkom. Je bent hier waarschijnlijk geheel onwetend in de uitlopers van een storm terecht gekomen en verdient een warmere ontvangst dan dit.
Trek het je vooral niet aan. Het is niet representatief voor de overgrote meerderheid hier.
Je vraag is beantwoord en als het draadje al onterecht nieuw zou geweest zijn, wat ik persoonlijk sterk betwijfel, het zal inderdaad snel naar beneden zakken. We besparen toekomstige beginnelingen daardoor het lezen van ondertussen al 17 draadjes in het 'beginnersvragen' draadje. Niemand zal het missen en niemand heeft schade geleden
Ik vind het dus zelf zelfs beter in een nieuw draadje, al respecteer ik wel diegenen die een andere mening toegedaan zijn. Zoveel leden zoveel meningen, de rijkdom van een democratie.
 
@Phil V , @BjörnTM , @basvk en @maarten.claes dank voor jullie positieve reactie en vriendelijk welkom.

Op de foto staat inderdaad mij Tesla model S waar ik de trotse nieuwe eigenaar van ben.

Inmiddels heb ik de etiquette gelezen en zal in het vervolg goed nadenken of ik actief wil deelnemen op dit forum of enkel af en toe eens langskom om te lezen. Aangezien niet alle reacties op mijn post, volwassen en respectvol op mij zijn overgekomen.

Fijne avond
 
@Phil V , @BjörnTM , @basvk en @maarten.claes dank voor jullie positieve reactie en vriendelijk welkom.

Op de foto staat inderdaad mij Tesla model S waar ik de trotse nieuwe eigenaar van ben.

Inmiddels heb ik de etiquette gelezen en zal in het vervolg goed nadenken of ik actief wil deelnemen op dit forum of enkel af en toe eens langskom om te lezen. Aangezien niet alle reacties op mijn post, volwassen en respectvol op mij zijn overgekomen.

Fijne avond
Prachtige wagen en gefeliciteerd! Ik moet helaas nog ff wachten(eind oktober).

En wees blij dat je niet alles hebt gelezen...zitten een aantal moeimakers op dit forum! Was jaren lid van het porscheforum maar hetgeen wat ik de afgelopen tijd hier heb gelezen is daar nooit voorgekomen!