Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Ben net door Tesla gebeld. Mijn Tesla model X P90D Signature rolt volgende week van de band. Levering zal in juli zijn..... Vertrek 14 juli voor 3 weken op vakantie....... Met vliegtuig......

Maar wel leuk nieuws dat de auto er dus nu echt aan komt!

Nice! Dan zul je een van de eerste zijn in NL als je dit forum mag geloven...mss wel 1 van de eerste in de EU ;-)
 
Oké, dan komt jouw X waarschijnlijk met dezelfde boot als de Signatures.

Ik vermoed dat het later toevoegen van het trekhaakpakket in de Order Agreement (was wel al op dag 1 door mij geconfigureerd) mijn order date enkele weken heeft vertraagd....
 
Dag Wiebe,
VIN 5YJXCCE41GFS01162 Valt daar iets van af te leiden?

Wim, niets in de wereld geeft meer voer voor speculatie dan wanneer de eerste Tesla's worden uitgeleverd. En als het goed is (...) dan wordt de VIN toegekend op volgorde van bestelling en worden de auto's ook in die volgorde gebouwd en afgeleverd. Tot op heden ben je de eerste in NL, althans op dit forum, met een bevestiging van Tesla dat ze in juli gaan leveren!

Oh ja, mijn VIN is 0977. Maar dat zegt niets, Tesla's wegen in dezen zijn ondoorgrondelijk. Ik kan slechts hopen dat de mijne gebroederlijk op dezelfde boot als de jouwe staat straks.
 
Goedendag,

Mijn VIN nummer is S01144. Eerste reservering gedaan in september 2014. Een Signature uitvoering incl. alle opties behalve Ludicrous.
Ik heb telefonisch te horen gekregen dat de levering eind juni, begin juli zal worden. Maar in MyTesla staat daar nog niets over vermeld. Alleen dat de auto in productie is. Ik ga 09/07 voor 3 weken weg met het vliegtuig. Bewust voor gekozen omdat ik voorzag dat de MX dan nog niet geleverd zou zijn en wij met 4 kinderen inmiddels niet meer echt comfortabel op vakantie kunnen in mijn huidige MS (van 12/2013). Ik ga de MX laten wrappen, dus dat kan mooi gebeuren als wij op vakantie zijn. Hoop dus op een levering begin juli.
 
Goedendag,

Mijn VIN nummer is S01144. Eerste reservering gedaan in september 2014. Een Signature uitvoering incl. alle opties behalve Ludicrous.
Ik heb telefonisch te horen gekregen dat de levering eind juni, begin juli zal worden. Maar in MyTesla staat daar nog niets over vermeld. Alleen dat de auto in productie is. Ik ga 09/07 voor 3 weken weg met het vliegtuig. Bewust voor gekozen omdat ik voorzag dat de MX dan nog niet geleverd zou zijn en wij met 4 kinderen inmiddels niet meer echt comfortabel op vakantie kunnen in mijn huidige MS (van 12/2013). Ik ga de MX laten wrappen, dus dat kan mooi gebeuren als wij op vakantie zijn. Hoop dus op een levering begin juli.
Heb je al betrauwbaare bedrijf voor wrappen gevonden ?
 
In Q2, we expect to produce about 20,000 vehicles, representing a sequential increase of nearly 30%, and will deliver as many of these cars as we can in Q2, with the rest being delivered in Q3. Due to a large number of vehicles in transit to customers in Europe and Asia at end of quarter, Q2 deliveries are expected to be approximately 17,000 vehicles. Importantly, now that supply chain constraints have been resolved, we plan to exit Q2 at a steady production rate of 2,000 vehicles per week, thus laying the foundation for a strong Q3 delivery number.

Bovenstaand stukje stond in het kwartaal verslag van tesla. Juli zullen de containers vol zitten met tesla's en achterassen ;-)