Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Met de Tesla op vakantie in Europa

This site may earn commission on affiliate links.
...... 38 km van auxerre... Harde klap, motor spint, gewoon Kapot. Kon nog net de
Snelweg af. Ja hoor meneer, ondanks die vervelende tik kan u gewoon op vakantie, kan niets gebeuren. Uw drive train moet vervangen worden. Wacht er al 2 maanden op, maar geen probleem hoor.... Zal jullie de rest besparen wat ik allemaal geroepen heb hier.

Wat erg. Dat is het laatste wat je kunt gebruiken. Ik neem aan dat alles bij Tesla gemobiliseerd is om jullie weer op weg te helpen. Sterkte en laat eens weten hoe het verder is gegaan. Je hebt hier niets aan maar het is altijd nog beter dan een crash. Nogmaals, sterkte en maar hopen dat het goed en vooral snel wordt opgelost. Ik denk dat het hele forum met jullie meeleeft.

- - - Updated - - -

Komen met een sleepwagen, maar gast van tesla hulp dinges gaf aan dat het ivm weekend allemaal moeilijk zou worden. Ik zit met 3 man en een hond volgeladen met zooi. Beste is dat ze hem naar Aux en Provence brengen. Moet morgen in saint tropez aankomen eigenlijk.

Kom, je hebt de auto misschien net een half jaar. Auxerre is niet zo heel ver toch? Ik zou verwachten dat men al met een vervanger naar jullie onderweg is zodat je kunt overpakken en verder kunt maar misschien praat ik voor mijn beurt. Voor zoiets zou ik zelfs aanbieden om bij te springen, woon ik Tilburg 6 km van SEC en had er wel achter aan willen rijden om de equipe weer terug te brengen.
 
08424590701123ffb4475c9e9d79a3e6.jpg


Staan we dan...
 
Sterkte !
ben trouwens bang dat je en fossiel ter vervanging gaat krijgen...

btw - is wel een mooie foto !

Eerlijk gezegd, ik zou het begrijpen maar men kan het eigenlijk niet maken.

- - - Updated - - -

Dank Hans. Sta hier inmiddels klein uur. Gast van service Desk zou terugbellen met ETA maar nog niets vernomen. Heb mijn S sinds maart dit jaar, 9313 km op de teller waarvan 643 vandaag.

Verdorie. Hoop dat ze meelezen. Lokale dienst zou jullie bij hotel moeten afzetten en morgenochtend zou er een Model S voor jullie klaar moeten staan. Als men mij zou bellen zou ik zorgen dat ik er ook sta dan zodat ze met mijn auto (en mij) terug zouden kunnen. Misschien idee om met gebruikers, we zijn allemaal enorm gemotiveerd en niet te vergelijken met de gemiddelde automobilist, een soort van vangnet te bouwen voor dit soort gebeurtenissen.
 
Echt.. Ff zelf maar terug gebeld, kreeg Fransoos aan de lijn.... Gaat me over 5 minuten bellen.. Hij gaf aan dat Frankrijk niet het beste land is om met pech te komen te staan want road Side assistance is moeilijk te regelen!!!!!!!! Waren zijn letterlijke worden. Nou, leuk al die superchargers, zolang je geen probleem krijgt dan... Sorry voor de negativiteit.... Maar ben echt ff goed ziek ervan op dit moment.
 
Hoi Maarten, ja, 38 km van SuC Auxerre waar ik nachtje in mercure zou eten en slapen.. Ben ook bang dat het een fossiel gaat worden... Hopelijk kunnen ze hem
Naar Aix en Provence brengen, ik verblijf 7 dagen in Saint tropez. Maar heb daarna nog lange reis via Italië, Slovenië Kroatië en dan naar Berlijn voor een beurs. Ben al 7 jaar niet met auto op vakantie gegaan, altijd vliegen en auto lokaal huren. Heb vrouw weten te overtuigen.... Zal je altijd zien. Inmiddels al meer dan een uur aan de kant
 
Man man wat een ellende! Ik leef met je mee al ken ik je niet persoonlijk en al heb je er feitelijk niks aan.
Sterkte met de situatie en we zullen zien hoe goed Tesla in staat is om je te helpen...

Ik heb ook even gebeld met R.A. hier vlakbij. Probleem 1 is dat jullie daar weg moeten. Raar dat je dan zelf 112 moet bellen. Ik hoop dat jullie in ieder geval snel in een bedje in het hotel zullen zijn.

Dan verder. Ik begreep dat ze zullen proberen om morgen een loaner van het SeC in Parijs naar jullie te krijgen zodat je daarmee de reis kunt voortzetten. Maar dat kan men nog niet garanderen.
Ik hoop dat dat lukt en dat jullie met hooguit een aantal uren vertraging (en deze vervelende ervaring rijker) toch de reis kunt voortzetten. Ik heb de vrijheid genomen om te wijzen op het feit dat het de eerste dag van jullie vakantie is en dat jullie een hele reis gepland hebben en dat jullie dat met de Model S gepland hebben. Op zich zou het mooi zijn als er vanuit Parijs een loaner komt.

Sorry dat ik me ermee bemoeid heb maar ik had ook aangeboden om morgenvroeg naar jullie te rijden als zij dan, zodra dat morgenochtend mogelijk zou zijn, iemand met een loaner van hier zouden sturen. Dan zou ik ze weer mee terugnemen. Ik houd me verder rustig maar volg het, net als velen hier op het forum.
 
Pff, PVH wat een ramp zo op de 1e dag van een avontuurlijke reis. Ik gok, hoop, reken erop dat Tesla doet wat ze kan om je probleem op te lossen. Aan de andere kant zou ik als Tesla zijnde een noodplan klaar hebben voor dergelijke situaties. 1 telefoontje zou voldoende moeten zijn om te zorgen dat jij met je gezin binnen no time naar je hotel gebracht wordt waar dan morgen een loaner zou moeten staan. Het komt vaker voor en als dit mij met m'n gezin zou overkomen zou dat direct de laatste roadtrip met de Tesla zijn. Zij zijn wat minder avontuurlijk ingesteld dan wij.
Sterkte voor nu en hopelijk heb je er straks een mooi verhaal bij als je erop terug kan kijken.
 
Thx, nu in een volgepropte taxi onderweg naar.... De SuC in Auxerre. Daar heb ik 2 kamers geboekt. Ze hebben zelfs een kamer dicht bij de chargers gereserveerd...... Maakt het allemaal nog leuker. Ze gaan een huurauto proberen te regelen voor morgenochtend maar was erg moeilijk want: het is laat, het is weekend, en het is Frankrijk... :( waren letterlijk de woorden. Had de hele Tesla vol, moet echt wel grote auto zijn... Maar konden ze niet garanderen. Maar iedereen nogmaals dank voor de support.