Phil_BE
Active Member
net met zaventem gebeld die upgrade naar 75 zou voor elke 70 gaan ? ze gingen het me vandaag bevestigen. is toch een kleine 25km extra range erbij
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
net met zaventem gebeld die upgrade naar 75 zou voor elke 70 gaan ? ze gingen het me vandaag bevestigen. is toch een kleine 25km extra range erbij
Ik heb dan de 70 en nog niet één keer ben ik in de buurt van het kritieke bereik geweest, anders dan met opzet.
Daar ga ik, als het zou kunnen voor alle 70's, geen €.3.400,00 voor neertellen.
Ik ken nog geen prijzen voor een upgrade naar 85 zou het een no brainer zijn nu idd stevige prijs.
In de winter is het een paar keer krap geweest vooral bij daguitstappen naar de Ardennen of hoge venen. ...
Hoe heb je deze trips naar de Ardennen dan meestal aangepakt? bij gebrek aan SuC is dit toch niet zo vanzelfsprekend met een 70 zou ik denken. Of heb je dan lokaal ergens bij kunnen laden overdag?
Dit is één van de zaken waarom ik nog twijfel of een BEV nu al een realistische optie zou zijn (voor mij), mijn ouders hebben een weekendhuis in de Ardennen, en dit is toch een trip van +-200km enkel. Nu gaan we vaak voor een dag naar daar zonder na te denken of ik wel ga kunnen tanken als ik daar ben...
Daar zou ik het niet op laten afketsen. Vol thuis weg, 200 km rijden, daar zul je toch een uur of zes minimaal zijn dus aan 220 volt, 75 km bijladen en dan is thuis een makkie. Straks Arlon SuC misschien handig?
+1 Als je daar ter plaatse bent/blijft is het maar zo simpel om een stopcontact te vinden. Je laadt aan 13 km/h… .
En als je niet genoeg lading hebt om thuis te raken stop je 10minuutjes in Urmond...Het zal de koudwater vrees zijn zeker. Hopelijk durf ik de juiste beslissing maken en moet ik jullie nadien gelijk geven...
Beter nog, installeer de nieuwe Tesla Home Charger daar in de ArdennenHet zal de koudwater vrees zijn zeker. Hopelijk durf ik de juiste beslissing maken en moet ik jullie nadien gelijk geven...
Beter nog, installeer de nieuwe Tesla Home Charger daar in de Ardennen
Ik las dat die dit kwartaal nog leverbaar zou gaan worden, maar wacht daar niet op en probeer nog een beetje het pionier gevoel mee te pakken.Dat is zeker een van de opties die ik al bekeken had.
Als ik het juist heb is deze in België nog niet verkrijgbaar, iemand een idee wanneer deze er zou kunnen zijn?
De regio is nogal "ontbreken van een neuter"-gevoelig. De kans is reëel dat de UMC voor een gewoon stopcontact er niet werkt.Hoe heb je deze trips naar de Ardennen dan meestal aangepakt? bij gebrek aan SuC is dit toch niet zo vanzelfsprekend met een 70 zou ik denken. Of heb je dan lokaal ergens bij kunnen laden overdag?
Dit is één van de zaken waarom ik nog twijfel of een BEV nu al een realistische optie zou zijn (voor mij), mijn ouders hebben een weekendhuis in de Ardennen, en dit is toch een trip van +-200km enkel. Nu gaan we vaak voor een dag naar daar zonder na te denken of ik wel ga kunnen tanken als ik daar ben...
Geef het wat tijd... ik heb 2 jaar nagedacht en uitgezocht alvorens de beslissing viel. Ik zocht vroeger altijd alles van PHEV en Tesla. Op de één of andere manier is die PHEV er van tussen gevallen. Dit forum en een testrit zijn volgens mij de schuldigen. Ondertussen is mytesla de meest bezochte pagina geworden ;-)Het zal de koudwater vrees zijn zeker. Hopelijk durf ik de juiste beslissing maken en moet ik jullie nadien gelijk geven...
Naar wat ik begrepen heb (USA draadje) zijn de 70's van productiedatum 11 april of nieuwer in feite de nieuwe 75 accu's. Die van ervoor niet dus.net met zaventem gebeld die upgrade naar 75 zou voor elke 70 gaan ? ze gingen het me vandaag bevestigen. is toch een kleine 25km extra range erbij
nu doe je net of range anxiety wel een erge ziekte is, met al die medicatie.Mijn range anxiety heb ik bestreden met de volgende medicatie:
- 90kW batterij
- Dual motor
- Geen performance
- Dual charger
- 22kW aansluiting thuis
- Chademo adapter
- Schuko verlengkabel 10m
- Juicebooster 2 met adapterset
- TNM kaart (& app)
- Due Energy kaart
- Plugshare sleutel (& app)
- Ikea Family Card
Psychosomatiek - Wikipedianu doe je net of range anxiety wel een erge ziekte is, met al die medicatie.
Terwijl het grotendeels in het kopje afspeelt.
mijn eerste S in 2013 was een 60, met single charger, het eerste jaar zonder SuC optie en geen pasjes.
Ik heb er zo toch ook de eerste E-Rally mee gereden (een dag van ongeveer 400km)