You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie hier geen leugen in. De garantie is inderdaad de enige contractuele garantie. Lokale wetgeving zorgt voor een wettelijke garantie. En alleszins in België is er een verschil tussen aankopen als particulier of als zakelijke klant mbt wettelijke garantie. Ook in Nederland is dat verschil er; Tesla kan zakelijke klanten uitsluiten van wettelijke garantie.DE GARANTIE NIEUWE AUTO IS DE ENIGE CONTRACTUELE GARANTIE DIE VAN TOEPASSING IS OP UW TESLA. GARANTIES EN VOORWAARDEN VOORTVLOEIEND UIT LOKALE WETTELIJKE REGELINGEN EN VERPLICHTINGEN, VERKOOPVOORWAARDEN EN CONSUMENTENRECHTEN ZIJN UITGESLOTEN VAN DEZE GARANTIE VOOR ZOVER DIT VOLGENS LOKALE WETGEVING IS TOEGESTAAN.
zakelijk mag dat dus welHelaas (gelukkig) is de uitsluiting niet toegestaan volgens lokale wetgeving...
Enkel als ze nu een waarschuwing op hun keuringsverslag kregen...Vanaf 1 oktober zal een afwijking aan de drl direct een rode kaart met afkeuring betekenen in België. Twee derden van de model S´en die ik tegenkom hebben dezelfde problemen dus dat zal wat geven.
Second opinion bij Tesland of T Service Hoofddorp?Ik heb een Model S 2018 en heb nu net een deels bruine LED. Tesla wil dit niet onder coulance vervangen, ondanks dat ik heb aangegeven dat dit een bekend issue is en dat de levensduur van een LED veel langer dient te zijn. Offerte was iets van €1600. Die heb ik geweigerd. Dus ik zoek nog een oplossing.
Heeft denk ik weinig zin. Feit wordt niet betwist, alleen of het garantie werk is. En daar trekt Tesla zijn eigen weg.Second opinion bij Tesland of T Service Hoofddorp?
Trial and error?Iemand een idee welk draadje je moet doorknippen om alleen de bovenste eyebrow uit te schakelen. En de zij led aan te houden. Blijkbaar zijn het alleen de eyebrows dat stuk gaan. Voor de technische controle is het voldoende als ze gelijk zijn.
Vriend van mij heeft ze ook stuk langs 1 kant met 81.237 km. 4 jaar en 4 maand oud. Dus kans is groot dat hij de volle pot gaat moeten betalen vrees ik voor hem. Any tips ?
Zijn DRL’s eigenlijk verplicht? Veel wagens hebben die toch niet? Gewoon uit zetten? Of volledig door knippen.Zou me verbazen dat die draadjes apart beschikbaar gaan zijn buiten het lichtblok. Elk draadje zal een aparte functie bedienen (dimlicht, grootlicht, stadslicht, richtingsaanwijzer) dus een deel van de stadsverlichting uitschakelen ga je niet buiten de lichtunit gaan kunnen doen.
Ik moet in juni naar de keuring. Ik dacht dat ze enkel een verwittiging geven dat het tegen de volgende keuring moet hersteld worden. Dus nog 1,5 jaar tijd omIk heb ook al ruim een jaar 1 van de 2 koplampen de DRL stuk. Tegen dat ik naar de keuring moet ga ik een nieuwe kopen. Een andere keuze zal er helaas niet zijn...