You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Na 105000 km heb ik nu ook krakende draag armen in de voor wielophanging van mijn december 2019 Model 3.
ik zag deze week de aankondiging van een alternatieve upper control arm van Meyle. Zijn er hier al mensen die de draag armen zelf of bij een niet-Tesla garage hebben laten vervangen?
Met de foto’s in het topic hieronder van de afvalberg bij Tesla SeC is duidelijk dat dit big business gaat worden
Time to replace upper-control arm ball joints
Newest silver cast iron FUCA part numbers are now up on the service/parts sites.These depricate all previous old part numbers up to J/K revisions. 1288321-00-A = LH 1288326-00-A = RH Also sharing a photo of one (these are different from the silver FUCAs sold across Alibaba/Aliexpress, eBay...teslamotorsclub.com
Bij mij viel dit onder de garantie. Het was zo geregeld bij Tesla:Na 105000 km heb ik nu ook krakende draag armen in de voor wielophanging van mijn december 2019 Model 3.
ik zag deze week de aankondiging van een alternatieve upper control arm van Meyle. Zijn er hier al mensen die de draag armen zelf of bij een niet-Tesla garage hebben laten vervangen?
Met de foto’s in het topic hieronder van de afvalberg bij Tesla SeC is duidelijk dat dit big business gaat worden
Time to replace upper-control arm ball joints
Newest silver cast iron FUCA part numbers are now up on the service/parts sites.These depricate all previous old part numbers up to J/K revisions. 1288321-00-A = LH 1288326-00-A = RH Also sharing a photo of one (these are different from the silver FUCAs sold across Alibaba/Aliexpress, eBay...teslamotorsclub.com
Wat voor vibrators gebruiken jullie thuis?
Ja, de auto kan niet met edge case onderweg waarbij hij moet weten dat hij de deuren moet sluiten nadat volgens de kennis van de auto enkel een passagier is uitgestaptOk, terug naar klagen.
Ik klom via de passagiersdeur naar buiten (strak tegen de struiken geparkeerd), en de auto ging niet uit: spiegels uit en lampen aan. Ook sluiten via de app lukte niet - het stond op gesloten, maar lampen en spiegels spraken dat tegen.
Pas toen ik de bestuurdersdeur open en dicht deed, wilde ie op slot. Echt WTF!
Het zou pas een "WTF" zijn als het volgende gebeurd zou zijn:Ok, terug naar klagen.
Ik klom via de passagiersdeur naar buiten (strak tegen de struiken geparkeerd), en de auto ging niet uit: spiegels uit en lampen aan. Ook sluiten via de app lukte niet - het stond op gesloten, maar lampen en spiegels spraken dat tegen.
Pas toen ik de bestuurdersdeur open en dicht deed, wilde ie op slot. Echt WTF!
Long shot : een minuut geleden was er nog een gewicht te meten op de bestuurdersstoel. Die is nu weg en in combinatie met een korte gewichtsmeting op de passagiersstoel en ditto deur dat open en dicht gaat, zou de software kunnen concluderen dat er afgesloten dient te worden.Het zou pas een "WTF" zijn als het volgende gebeurd zou zijn:
- Je vrouw of je kind of je baby shark stapt uit via de passagiersdeur.
- Je zit zelf nog achter het stuur.
- Je auto gaat op slot.
- Je zit opgesloten in je auto.
- Enzovoort...
Want dat zou er volgens jou moeten gebeuren, toch? Hoe kan je auto weten dat jij over de stoel bent geklommen en via de passagiersdeur er uit bent gegaan? En wat als je de volgende keer via het open raampje naar buiten klimt omdat het portier niet open kan? Of wat dan ook...
Maar het is de passagiersdeur.Long shot : een minuut geleden was er nog een gewicht te meten op de bestuurdersstoel. Die is nu weg en in combinatie met een korte gewichtsmeting op de passagiersstoel en ditto deur dat open en dicht gaat, zou de software kunnen concluderen dat er afgesloten dient te worden.
Sorry ik moest lachen, ik ken deze ‘feature’. Een X in de binnenstad, dan krijg je datOk, terug naar klagen.
Ik klom via de passagiersdeur naar buiten (strak tegen de struiken geparkeerd), en de auto ging niet uit: spiegels uit en lampen aan. Ook sluiten via de app lukte niet - het stond op gesloten, maar lampen en spiegels spraken dat tegen.
Pas toen ik de bestuurdersdeur open en dicht deed, wilde ie op slot. Echt WTF!
Oplossing: in menu "stuur aan rechterzijde" selecterenOk, terug naar klagen.
Ik klom via de passagiersdeur naar buiten (strak tegen de struiken geparkeerd), en de auto ging niet uit: spiegels uit en lampen aan. Ook sluiten via de app lukte niet - het stond op gesloten, maar lampen en spiegels spraken dat tegen.
Pas toen ik de bestuurdersdeur open en dicht deed, wilde ie op slot. Echt WTF!
dat er Tesla fans zijn met deze gedachtenkronkels geeft rust dat software ontwikkelaars bij Tesla niet anders denken en wij ons moeten neerleggen bij de gebreken aan onze autos die voorlopig nog niet zullen worden verholpenMaar het is de passagiersdeur.
Ik denk dat de bestuurdersdeur pas sluit als de sensoren ook de 'sleutel' aan bestuurderskant merken wanneer de deur sluit. Dan pas ben je zeker dat de bestuurder, met zijn telefoonsleutel, de wagen heeft verlaten.
Brilliant!!Oplossing: in menu "stuur aan rechterzijde" selecteren
"Ik stap als bestuurder uit langs passagierskant" is nu wel echt een edge case. Ik denk dat ik dat zelfs nooit bij mijn X heb gedaan.dat er Tesla fans zijn met deze gedachtenkronkels geeft rust dat software ontwikkelaars bij Tesla niet anders denken en wij ons moeten neerleggen bij de gebreken aan onze autos die voorlopig nog niet zullen worden verholpen
Bewegingssensor, interieurcamera, microfoon"Ik stap als bestuurder uit langs passagierskant" is nu wel echt een edge case. Ik denk dat ik dat zelfs nooit bij mijn X heb gedaan.
Maar goed, bedenk maar eens een manier om de deuren te sluiten als je absoluut zeker bent dat de bestuurder met z'n sleutel buiten de auto staat, gebruik makend van de sensoren die je hebt. "De bestuurder stapt uit aan bestuurderskant en de sensoren herkenen vervolgens de sleutel aan de deur van bestuurderskant" lijkt me een vrij eenvoudig en logisch scenario. Op gewicht op de zetels kan je niet rekenen, ik heb in mijn X ook al eens mezelf omgekleed en zat ik op geen van de zetels.
Bewegingssensor, interieurcamera, microfoon
Zijn er meer mensen die de laatste tijd veel problemen hebben met de automatische weergave van de maximum snelheid. Er is soms geen logica in te vinden en knap irritant als je veel op autopilot rijdt.