You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
alleen jammer dat je creep alleen kan inschakelen in P.Getest, creep aan. Auto rolt klein stukje terug, staat even stil, daarna trekt creep m omhoog.
Getest, creep aan. Auto rolt klein stukje terug, staat even stil, daarna trekt creep m omhoog.
Getest, creep aan. Auto rolt klein stukje terug, staat even stil, daarna trekt creep m omhoog.
Je krijgt dat wel een foutmelding in het scherm - niet schokkend natuurlijk maar toch. Persoonlijk begrijp ik HELEMAAL NIETS van het feit dat Tesla geen (automatische of manuele) "hand"rem of échte Hill Support functionaliteit biedt. Ik vind niet dat het verplicht moet zijn minuten lang je voet op de rem te houden als je voor een stoplicht op een helling staat. Leuk voor de mensen achter je - het is niet alsof de remlichten van de MS erg subtiel zijn.. En de P gebruiken is m.i. ook een beetje suf - dan gaan al je binnenlichten aan.Ik heb gewoon mijn linkervoet op de rem... en met de rechter geef ik gas als ik weg wil rijden, en laat dan links los....... niet geprobeerd bij de Tesla, maar zo werkt het bij ander automaten naar behoren IMHO......
Links remmen is de bom! Heb ik tijdens mijn rally opleiding geleerd, kun je nog veel meer leuke dingen mee (mits traction control uit ;-)Ik heb gewoon mijn linkervoet op de rem... en met de rechter geef ik gas als ik weg wil rijden, en laat dan links los....... niet geprobeerd bij de Tesla, maar zo werkt het bij ander automaten naar behoren IMHO......
Je krijgt dat wel een foutmelding in het scherm - niet schokkend natuurlijk maar toch. Persoonlijk begrijp ik HELEMAAL NIETS van het feit dat Tesla geen (automatische of manuele) "hand"rem of échte Hill Support functionaliteit biedt. Ik vind niet dat het verplicht moet zijn minuten lang je voet op de rem te houden als je voor een stoplicht op een helling staat. Leuk voor de mensen achter je - het is niet alsof de remlichten van de MS erg subtiel zijn.. En de P gebruiken is m.i. ook een beetje suf - dan gaan al je binnenlichten aan.
Mijns inziens zou het heel simpel moeten zijn om een "toggle feature" op te nemen die ervoor zorgt dat je in nooit in de tegengestelde richting kan rollen van de richting die je hebt gekozen. Dus als je in D staat zou de auto niet achteruit rollen, en als je in R staat nooit vooruit. Alleen in N zou je twee kanten op kunnen rollen. Lijkt me volkomen intuitief en hassle-free.
Ik wil eigenlijk dat ze helemaal geen tijd meer besteden aan welke update dan ook totdat ze die %#$@ laadstroomreductie opgelost hebben.Misschien iets voor in de 6.0 update? :smile:
Ik wil eigenlijk dat ze helemaal geen tijd meer besteden aan welke update dan ook totdat ze die %#$@ laadstroomreductie opgelost hebben.
Ik wil eigenlijk dat ze helemaal geen tijd meer besteden aan welke update dan ook totdat ze die %#$@ laadstroomreductie opgelost hebben.
Ik wil eigenlijk dat ze helemaal geen tijd meer besteden aan welke update dan ook totdat ze die %#$@ laadstroomreductie opgelost hebben.