Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gemiddeld verbruik Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kwam dit tabelletje tegen, over gemiddeld verbruik.

In kilometers:

Totaal aantal kilometers: 2,3 miljoen
Gemiddeld verbruik: 202 Wh/km

Ik haal het bij lange na niet, ben benieuwd wat de zomer brengt :)

Het zal ook wel schelen dat de maximum snelheid in de US over het algemeen een stuk lager is.

Total Miles 1,438,168

Total Drivers 182

Summary

wh/mile
avg 337
median 333
stdev 38
dist_wt_avg 331

 
Ook de wielen merk ik. Ben vorige week overgegaan van 19inch met pirelli winterbanden naar 21 inch met conti. Verbruik aanzienlijk hoger. Nog te kort of echt met cijfers te komen, maar het lijkt toch op een verbruik wat zeker 30wh/km hoger ligt.
 
Nee dat is een optie fabriek af als je de Plus optie neemt. Ik zal er uiteraard een foto van maken als hij 31 maart geleverd is. :biggrin:
Kleine correctie, is niet de optie Plus maar het is "al" standaard bij de Performance versie:rolleyes:
Performance rood.JPG
 
Gekleurde remklauwen is schijnbaar eenvoudig ook nadien (aftermarket) te laten doen. Ik heb inmiddels bij twee verschillende partijen het resultaat gezien, ziet er erg professioneel uit en voor mij niet te onderscheiden van origineel. Prijs valt ook alleszins mee om het aftermarket te laten doen.
 
Gekleurde remklauwen is schijnbaar eenvoudig ook nadien (aftermarket) te laten doen. Ik heb inmiddels bij twee verschillende partijen het resultaat gezien, ziet er erg professioneel uit en voor mij niet te onderscheiden van origineel. Prijs valt ook alleszins mee om het aftermarket te laten doen.

Volgende week naar de poetser voor een glaslaagje, getinte ramen en dan ook maar meteen de remklauwen.
Zal foto's plaatsen van het resultaat.
 
Met dit mooie weer zakt het verbruik hard!

Op de A58 in Zeeland met 120km/h zat ik op 229Wh/km.

Uiteindelijk was de hele rit van 201km een verbruik van 203Wh/km. Was Middelburg naar Haarlem.

Was jij nu over gegaan naar een nieuwe set banden/velgen of nog steeds de standaard 19" ?

Ben aan het twijfelen om nu al te switchen naar een nieuwe velgenset/banden of nog even wachten...