Hoe waarschijnlijk is het dat Tesla FSD (na mogelijke prijsverhoging naar stel €7.400) opsplitst in een deel met reeds toepasbare functies (bijv. € 3.700) een een deel met toekomstige functies (bijv. €3.700)?
Potentiële kopers in Europa kunnen het huidige FSD pakket (o.a Smart Summon) en mogelijk ook toekomstige functies vanwege restricties (nog lang) niet gebruiken. Hierdoor zal relatief weinig vraag zijn naar FSD in Europa, (zeker na prijsverhoging).
Model 3 bezitters in Europa met alleen AP zouden wellicht wel wat willen betalen voor direct toepasbare functies o.a. auto lane change , NoA. Het zou toch een win/win situatie zijn , ook voor Tesla, om ook die groep te bedienen met een stukje software? Tegenargumenten welkom!
Potentiële kopers in Europa kunnen het huidige FSD pakket (o.a Smart Summon) en mogelijk ook toekomstige functies vanwege restricties (nog lang) niet gebruiken. Hierdoor zal relatief weinig vraag zijn naar FSD in Europa, (zeker na prijsverhoging).
Model 3 bezitters in Europa met alleen AP zouden wellicht wel wat willen betalen voor direct toepasbare functies o.a. auto lane change , NoA. Het zou toch een win/win situatie zijn , ook voor Tesla, om ook die groep te bedienen met een stukje software? Tegenargumenten welkom!