Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Flitsmeister op de Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds vorige week komen in ieder geval de vast controles in Belgie door in de Flitsmeister app. Was wel grappig om bij binnenrijden Antwerpen ineens die piepjes te horen. Verkeerslichten staan er ook alle in. Of de 'live' controles er ook al in komen heb ik nog niet gezien. Al met al een goede verbetering! Nog niet geprobeerd in de Tesla browser; zal dat van de week eens bezien.
 
Ik zag het ook vanmorgen,
Er stond een Belgische tussen in Luik:
095487d97c665bbc470aba0f64cfc78c.jpg
 
Ik heb naar aanleiding van deze berichten vandaag ook de Flitsmeister op het scherm gezet. Werkt prima. Wel viel me op dat deze niet de knop heeft om het scherm donkerder te maken, via de site van Merijn (Tesla | Flitsmeister) zit die knop er wel op (boven in het scherm). Geen groot issue trouwens, je kunt ook de helderheid van het scherm naar beneden draaien, werkt net zo goed. Iets anders is dat ik me afvroeg hoe ik zelf zou kunnen bijdragen aan het doorgeven van eventuele flitsers. Ik neem aan dat ik daarvoor nog steeds de Flitsmeister app nodig heb en dit niet via de site kan doen?
 
Leuk stukje Maarten. Wist niet dat jij daar achter zat. Dank namens allemaal ;-)

Al weer zo'n 15.000 km geleden een gesprekje met Jorn de Vries van Flitsmeister gehad.
Het is net op hun Blog gezet: [FONT=&amp]http://blog.flitsmeister.nl/post/130050950399/flitsmeister-in-je-tesla[/FONT]

Als het goed is ga ik morgen door de 100.000 km met de auto, als er morgen geen gekke dingen gebeuren 100.000 km bekeuringsloos.
Mede dankzij Flitsmeister, staat vrijwel altijd op mijn scherm!
 
Heb recent weer even contact gehad met de mensen achter Flitsmeister ivm mogelijke verbeteringen.
Daarbij heb ik de volgende zaken aan hen voorgelegd:
  • Het zou mooi zijn als alleen de flitsers in de buurt in de lijst links op het scherm getoond worden. Flitsers in Turkije zijn al weg voordat ik er ben ;). Ook flitsers bij Maastricht boeien niet zo als je bij Amsterdam rijdt;
  • Kunnen de vaste flitspalen in de buurt ook getoond worden;
  • Volgens mij zit Tesla wat (te) krap in zijn jasje qua hoeveelheid geheugen, waardoor het vaak niet zo soepel loopt (understatement van het jaar). Kan het geheugenbeslag teruggedrongen worden waardoor het vlotter laadt?
Antwoord van Flitsmeister:
We zijn momenteel bezig met een nieuwe website, waarna we ook weer opnieuw zullen kijken naar de tesla pagina. Vooralsnog gaan we dus nog niet direct met je feedback aan de slag, maar we zullen het in detail bekijken zodra de nieuwe site live is.

NB Er zijn natuurlijk nog veel meer wensen/tweaks mogelijk, maar als bovenstaande is verwerkt wordt het al weer een stuk beter.
Persoonlijk zit ik overigens, mede dankzij Flitsmeister, al meer dan 140.000 km in de Tesla zonder één enkele boete. :):)