Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.1

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben nu op weg in Duitsland en merk hoe goed de AP nu werkt. Geeft veel rust. Maar zeker bij plekken als Baustellen moet je alert zijn. Er was een pilon omgewaaid door een vrachtauto en die lag op de rijbaan. Heb zelf de zwieper maar gemaakt maar ben nieuwsgierig wat hij zou doen.

Fijn om te horen dat de AP zo goed werkt. Updates/verslagjes en foto's zijn altijd leuk om te zien/lezen! Goede reis!
 
Ik dénk dat hij er overheen rijd omdat het lijkt dat bij naast voertuigen voor niets remt. Als ik op een N-weg met rotondes zelf niet rem dan zou hij met 80 km/h de rotonde (met hek) op knallen. Ook niet geprobeerd, maar daar lijkt het op.

Ik heb ook gemerkt dat Autopilot weer een stuk beter is gaan werken. Rustiger, betere keuzes, erg comfortabel.
 
cf87bc82e5b15bbbe7ae970593bb94f9.jpg


Over deze had ik al wel gelezen maar nog niet gezien.

Dus staat nu op 114 km/uur.
 
Over deze had ik al wel gelezen maar nog niet gezien.

Dus staat nu op 114 km/uur.
Die had ik in het afgelopen weekend ook, en ergens beschreven, zoiets als: nog zo'n drie kwartier met +25km/u gereden en met 1% thuis gekomen :biggrin:

- - - Updated - - -

Verder heb ik met mijn Classic weinig op te merken over 7.1. Maar de Auto Wiper Speed Rain-Detect Adjustment (...) is wel echt goed. Serieus hoor!
 
Gisterochtend ook de update gekregen. Update duurde iets meer dan een uur (die 1:40 was dus te pessimistisch). Ik ben enorm blij met Spotify: het is wel een wereld van verschil met de functionaliteit die RDio had, of liever: niet had.
AP deed het niet zo best gister ochtend maar dat was onder de weersomstandigheden die we gisteren hadden ook niet te verwachten: als ik de lijnen amper kan zien, heeft AP er ook moeite mee.

Toen het weer opklaarde werkte het wel allemaal prima. Leuk om te zien dat hij vrachtauto's herkent, hoewel het niet 100% gaat. Het heeft niet zo veel toegevoegde waarde maar is wel geinig. Autopark is ook geinig maar te traag en ik hou er niet zo van dat het stuur draait terwijl de auto stil staat. Ik denk dat ik het inparkeren in 1/3e van de tijd kan dus ik verwacht het niet heel veel te gebruiken.

De optie om alleen de bestuurdersportier te unlocken bij het naderen van de auto en dat de auto niet automatisch van het slot gaat als je hem in P zit vind ik geweldig. Dat is voor mij na Spotify de grootste stap vooruit.

Het blijft verbazingwekkend hoe Tesla me iedere keer weer blij weet te maken met nieuwe features. Wat is het toch een geweldige auto.
 
Die had ik in het afgelopen weekend ook, en ergens beschreven, zoiets als: nog zo'n drie kwartier met +25km/u gereden en met 1% thuis gekomen :biggrin:

- - - Updated - - -

Verder heb ik met mijn Classic weinig op te merken over 7.1. Maar de Auto Wiper Speed Rain-Detect Adjustment (...) is wel echt goed. Serieus hoor!


Neem aan dat die +25k/u niet op een al te drukke (hoofd) weg was ;)
 
Die had ik in het afgelopen weekend ook, en ergens beschreven, zoiets als: nog zo'n drie kwartier met +25km/u gereden en met 1% thuis gekomen :biggrin:

- - - Updated - - -

Verder heb ik met mijn Classic weinig op te merken over 7.1. Maar de Auto Wiper Speed Rain-Detect Adjustment (...) is wel echt goed. Serieus hoor!

Ik merk nog geen verbetering aan de regen sensor. Uit welke maand/jaar komt jouw Classic? Die van mij is nov. 2013
 
Luister mannen, het is wel helder zo. Als Tesla mij bij een upgrade vertelt dat de efficiency is verbeterd, zie ik dat mijn verbruik is verminderd. Als ze zeggen dat de ruitenwissers beter werken, zie ik alleen nog maar de zon schijnen. Als ze mij zeggen dat de navigatie ... hoef ik er niet eens meer op te kijken! Enzovoorts. Help mij niet uit mijn fijne dromen, ja? :redface:
 
Van de wissers heb ik ook geen klagen. Het gebeurt wel dat ik bij enkele druppels eerst zelf even op de knop druk om het wissen te starten. Daarna gaat het vanzelf. Mijn vrouw is minder tevreden en vindt dat het wissen sneller moet gaan. Maar dat is typisch vrouwelijk denk ik maar...:tongue:
Verder wordt ik heel vaak opgebeld en ik heb nog nooit problemen ondervonden !! Ophangen, muten, etc .... alles werkt goed. De BT verbinding valt nooit weg.
Ik mis wel een SMS functie...
SMS so nineties