Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.0 - Belgium / Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
Hier staat ie sinds 7.0 ook hoger. Wat me vooral opvalt is dat de ventilator vaak op standje 2 staat. Als je die handmatig iets hoger zet is het probleem vaak opgelost.

Ik had de kachel altijd op 19.0 staan. Nu staat hij vaak op 21.5 en zit ik nog niet comfortabel.. Geen idee wat ze veranderd hebben, maar ik ga dat met die fan hoger zetten toch even proberen vanavond.
 
Hebben jullie ook al gemerkt dat er sinds 7.0 veel sneller condens gevormd wordt op de achteruit en achterzijruiten? De ventilator (idd ook standje 2) staat veel te laag, vooral als je 's morgens in de wagen stapt (met een bende joelende kinderen die veel vocht produceren via ademhaling)
 
Tesla starts testing software v7.1 with an updated UI, a new self-parking feature, and Autopilot restrictions | Electrek

- - - Updated - - -

Korben heeft een nieuwe executive summary gemaakt met een TOP-25 van de firmware ideeën die we voor een paar weken hebben verzameld op het Amerikaanse forum om door te spelen aan Tesla. Het 2de en 10de idee met de meeste stemmen komt me verdacht bekend voor... :rolleyes:

Hidden Gems and the Top 25 — Medium

Tesla kan zo veel quick-wins doen hier. De meeste zaken uit die lijst zijn evidenties vind ik, en voor sommigen slechts 1 line of code om het te implementeren. Maar ja, zal het iets uithalen? Denk dat men beter Elon spamt met die lijst zodat hij zelf inziet wat hij mist.... ;-)
 
Sinds V7 update in m'n classic springt energiegrafiek steeds in willekeurige standjes en is daardoor zo goed als onbruikbaar. Ook is er verschil in afstand en verbruik weergegeven op tripmeter sinds "last charge" en "start rit", ook als het precies dezelfde rit betreft. Begreep dat er meer waren met dit euvel. Zit ondertussen braaf te wachten op een update om dit bugje eruit te halen, maar het duurt nu wel erg lang. Heeft iemand meer info?
 
Ik heb 2.9.40 sinds vrijdag; geinstalleerd gekregen bij de 40K onderhoudsbeurt.
Nog geen verschil opgemerkt. Sowieso geen launch mode te verwachten op een Classic P85+, dacht ik.
2.9.40 is volgens de firmware tracker momenteel enkel nog maar beperkt uitgerold in de US. Met mijn winterbanden onder zit die test er voor mij voorlopig ook niet in.
 
Ik heb 2.9.40 sinds vrijdag; geinstalleerd gekregen bij de 40K onderhoudsbeurt.
Nog geen verschil opgemerkt. Sowieso geen launch mode te verwachten op een Classic P85+, dacht ik.

Is inderdaad enkel voor de PD modellen. Misschien doen ze het niet voor de RWD P modellen omdat de achterkant zo al losbreekt bij volle acceleratie?
Eventueel overwegen om mee te doen met Tesla Firmware Upgrade Tracker Web App ? Er staan voorlopig enkel eigenaars in uit de US met 2.9.40. Jij bent dus een "buitenbeentje" in Nederland. :rolleyes:
 
Die vul ik al tijden, trouw in, J. :-(

Even je landkeuze nakijken dan. Waarschijnlijk staat die op United States ipv op Netherlands...

Country in firmware tracker.jpg


Want dit is de laatste firmware per land:

Latest firmware per country.jpg