Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Chapeau Olivier! Prima blog.:love:

Bedankt! Ik heb in de tussentijd een paar kleine taalkundige aanpassingen gedaan. De inhoud blijft hetzelfde. Ik zal binnenkort een Engelse vertaling als tweede blog/artikel plaatsen, echter is de informatie van toepassing op de Nederlandse markt. Nu heb ik wel begrepen dat Nederland (in tegenstelling tot een paar jaar terug) achterloopt wat betreft duurzame energie, dus ergens is het toch wel mogelijk om tot een bepaald punt de informatie voor heel Europa te generaliseren. Dit zal ik in de Engelse versie toevoegen.
 
Tijd om te registered en voor te stellen.
Nog een maandje, met wat geluk, en ik kan mijn 85D ophalen in Tilburg.
Heb reeds veel genoten van alle discusses hier waarvoor mijn dank.
Op dit moment rij ik een V60 PHEV. Fantastische machine, maar na een test rit in de Tesla was ik verkocht.
MS is onderweg zeggen ze en verwacht hem Maart-begin April.
 
Tijd om te registered en voor te stellen.
Nog een maandje, met wat geluk, en ik kan mijn 85D ophalen in Tilburg.
Heb reeds veel genoten van alle discusses hier waarvoor mijn dank.
Op dit moment rij ik een V60 PHEV. Fantastische machine, maar na een test rit in de Tesla was ik verkocht.
MS is onderweg zeggen ze en verwacht hem Maart-begin April.

Welcome to the new age (
)
 
Last edited by a moderator:
Goedemorgen,


Helemaal nieuw lid op dit forum en geregistreerd aangezien ik serieus overweeg om als volgende (lease-)auto een Tesla model S te kiezen.
Ben met druk aan het inlezen (wat een berg aan informatie is hier te vinden) en zal ongetwijfeld binnenkort de eerste beginners vragen stellen :wink:


Kleur (icm evt. panodak) en velgen (ivm budget, 'vereist' 21" ook luchtvering) zijn de volgende te maken keuzes (keus voor de 90D heeft Tesla al voor me gemaakt).


Tot snel.
 
Ok... ff voorstellen.
Ik ben Christian...heb eindelijk ontdekt waar de avatar zit. Ik ben al enkele maanden forumlid. (voorbereiding alvorens te bestellen)

Als alles meezit bestel ik vanavond mijn eerste tesla.
Voor de kenners.

- S90D
- standaard velg + 20" breedset T sportline van Groupbuy
- pano dak
- next gen zwart + headliner zware
- carbon finish
- Obsidian black (de vrouw wil alleen zwart :) )
- AP
- Premium interior
- luchtvering
- sound package
- winterpack
- 7 zitter

Geplande levering... eind mei 2016
Feel free to comment.
 
Als alles meezit bestel ik vanavond mijn eerste tesla.
Voor de kenners.

- S90D
- standaard velg + 20" breedset T sportline van Groupbuy
- pano dak
- next gen zwart + headliner zware
- carbon finish
- Obsidian black (de vrouw wil alleen zwart :) )
- AP
- Premium interior
- luchtvering
- sound package
- winterpack
- 7 zitter

Feel free to comment.

Dag Christian, welkom. Ik doe één tip, op de carbon finish zou je je enkele honderden Euro's kunnen besparen door het achteraf met een carbon folie te laten wrappen. Heb ik ook gedaan en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Geeft een net zo mooie afwerking, of misschien nog wel mooier maar dat is een kwestie van smaak. Er is op dit forum een draadje over te vinden hoe dat er uit ziet en waar dat goed te doen is.
 
Dag Christian, welkom. Ik doe één tip, op de carbon finish zou je je enkele honderden Euro's kunnen besparen door het achteraf met een carbon folie te laten wrappen. Heb ik ook gedaan en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Geeft een net zo mooie afwerking, of misschien nog wel mooier maar dat is een kwestie van smaak. Er is op dit forum een draadje over te vinden hoe dat er uit ziet en waar dat goed te doen is.
Het resultaat dat Patrick in Gouda realiseert is heel mooi. In de folie zit een zichtbaar profiel. Wel betekent dit dat je op deze folie geen zuignap voor een smartphone meer kan plakken. Op de originele carbon afwerking, deze is spiegelglad, gaat dit wel.
 
Dag Christian, welkom. Ik doe één tip, op de carbon finish zou je je enkele honderden Euro's kunnen besparen door het achteraf met een carbon folie te laten wrappen. Heb ik ook gedaan en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Geeft een net zo mooie afwerking, of misschien nog wel mooier maar dat is een kwestie van smaak. Er is op dit forum een draadje over te vinden hoe dat er uit ziet en waar dat goed te doen is.

klopt,
ik heb dit vorige week bij Dutch Dutch Design in Gouda laten doen.( bij Patrick )
Van pianolak naar carbon in 1.5 uur en voor 250€ incl. btw
Ik ben daar zeer tevreden over.
Van Piano naar Carbon
Omruil voorstel: jij mijn Lacewood interieurpanelen, ik jouw CF dash panelen - Page 3
 
Thanks...goeie tip.
Ik was mijn hoofd al aan het breken over hoe ik de center console in carbon zou moeten krijgen...
Er bestaan wel wat links over...maar vond het toch lastig.
Ik heb zelfs nog niet gekeken wat de prijs van de carbon optie is :)

...bijkomend.
Ik ben ook vergeten om AnalysiZ te bedanken voor de hulp met mijn zoektocht.
Echt cool dat hij me geholpen heeft.