You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zit een kunststof kap die je kunt verwijderen. de trekhaak moet je erin klikken, stekkeraansluiting zit ernaast.
Vandaag is de laadpaal geïnstalleerd, wij zijn er helemaal klaar voor! Zin in morgen!
Ik heb niet voor de Tesla charger gekozen, maar voor de EV-box, omdat ik familie in Enschede en Brabant heb. Als zij op visite komen, kunnen ze ook hun auto laden.
View attachment 446895
Net even gesproken (chat ) met Tesla en gevraagd of ik al een kenteken had, en ja hoor. Maar nu check ik dit kenteken bij de RDW en ik vind dan een Peugeot 5008. Ook krijg ik net een mail van delivery dat mijn leverdatum een dag eerder plaats vind, 3-sep in plaats van 4-sep. Maar in m'n account zie ik nog steeds 4-sep. Al me al weer wat vragen, nu maar een mail gestuurd naar delivery. Maar hoe dan ook lijkt het er toch op dat er een kenteken is dus dat de levering (ergens) volgende week gewoon vlekkeloos moet gaan verlopen.
Bij mij werd het bepaald door het bedrijf en de LM, belangrijkste was volgens mij dat het compatible moest zijn met andere voertuigen. Waarom dat moet, snap ik niet helemaal. Lijkt me niet dat er ineens een andere auto van het bedrijf op mijn oprit zal staan... Wellicht voor in de toekomst ofzo, maar goed, ze kijken maar.Ik ben momenteel ook aan 't bekijken welke laadpaal er thuis mag geplaatst worden door mijn elektrieker..
Op welke basis bepaal je die keuze? Eenvoudigste leek me gewoon die van Tesla te kiezen of zie ik dit te eenvoudig?
Je kunt je tenaamstelling controleren bij de RDW. Als je daar met Digid inlogt zie je alle voertuigen die op jouw naam staan.
Uw huidige voertuigen bekijken | RDW
Bij mij werd het bepaald door het bedrijf en de LM, belangrijkste was volgens mij dat het compatible moest zijn met andere voertuigen. Waarom dat moet, snap ik niet helemaal. Lijkt me niet dat er ineens een andere auto van het bedrijf op mijn oprit zal staan... Wellicht voor in de toekomst ofzo, maar goed, ze kijken maar.
Hou tevens rekening mee dat als je nog een oude meteraansluiting hebt (geen 3-fase) je dit aan moet vragen bij je netbeheerder. Gezien de enorme aanwas van elektrische auto's, heb je ook een dito drukte bij de netbeheerders. Wachtlijsten dus voor verzwaring van je elektra aansluiting.
Spannend, na 3x een nieuwe afspraak vanuit Tesla lijkt het er toch echt op dat ik morgen mijn SR+ kan ophalen. Hebben jullie enig idee hoeveel %-lading (of omgerekend het aantal km's) er aanwezig is tijdens het ophalen van de auto? Dan weet ik even hoe ver ik ongeveer kan komen
Bij mij werd het bepaald door het bedrijf en de LM, belangrijkste was volgens mij dat het compatible moest zijn met andere voertuigen. Waarom dat moet, snap ik niet helemaal. Lijkt me niet dat er ineens een andere auto van het bedrijf op mijn oprit zal staan... Wellicht voor in de toekomst ofzo, maar goed, ze kijken maar.
Hou tevens rekening mee dat als je nog een oude meteraansluiting hebt (geen 3-fase) je dit aan moet vragen bij je netbeheerder. Gezien de enorme aanwas van elektrische auto's, heb je ook een dito drukte bij de netbeheerders. Wachtlijsten dus voor verzwaring van je elektra aansluiting.
Ik heb momenteel reeds een 3 fase 380-aansluiting, dus dat zou geen probleem mogen vormen.
De verbruikte elektriciteit moet wel kunnen doorgerekend worden aan m'n eigen vennootschap, maar daarvoor heb ik geen uitgebreide 'backoffice' voor nodig. Het lijkt me voldoende om ergens te kunnen aflezen net voor de TWC hoeveel kwh er wordt doorgeduwd naar de auto..
Ik heb momenteel reeds een 3 fase 380-aansluiting, dus dat zou geen probleem mogen vormen.
De verbruikte elektriciteit moet wel kunnen doorgerekend worden aan m'n eigen vennootschap, maar daarvoor heb ik geen uitgebreide 'backoffice' voor nodig. Het lijkt me voldoende om ergens te kunnen aflezen net voor de TWC hoeveel kwh er wordt doorgeduwd naar de auto..