Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Lijkt me qua business case vrij simpel. Niet alle auto's gaan via Tilburg. Tesla zit niet te wachten op:
- het verschepen van losse velgen naar delivery locations die 'misschien' op een auto moeten
- het op voorraad houden van diverse velgensets per delivery location; met winkeldochters tot gevolg
Er staat vast toch wel een auto met de gewenste velgen? Gewoon even verwisselen, administratie aanpassen en húp weer 50 k omzet.
 
Hallo ,

Vandaag per email bericht gehad ,verwachte leverdatum & locatie
14 augustus - 21 augustus Tesla Tilburg
Laadpaal is ook klaar ,eigen ontwerp:)dus laat maar komen die Tesla

laadpaal tesla.JPG
 
Goed nieuws Gelden! Nu nog Hayden en Tom en de andere langwachtenden.

Ben ik trouwens pas de enige met een ophaalafspraak?

En waar moet ik straks op letten met ophalen? Iemand tips om ‘scherp’ voor de dag te komen?

Ik heb natuurlijk nog geen ervaring met ophalen maar mijn tip is misschien videos kijken zodat je exact weet hoe Model 3 werkt en je niet zit te sukkelen onderweg naar huis? Ik vind dit een hele goede playlist van Tesla Owners Online (voorheen bekend als Model3OwnersClub) met allemaal korte filmpjes voor elke feature van Model 3:
Model 3 Tutorial | Using the Keycard
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Jxxst
Ik heb natuurlijk nog geen ervaring met ophalen maar mijn tip is misschien videos kijken zodat je exact weet hoe Model 3 werkt en je niet zit te sukkelen onderweg naar huis? Ik vind dit een hele goede playlist van Tesla Owners Online (voorheen bekend als Model3OwnersClub) met allemaal korte filmpjes voor elke feature van Model 3:
Heb jij nu al een boze mail naar Tesla gestuurd?
 
Ik heb natuurlijk nog geen ervaring met ophalen maar mijn tip is misschien videos kijken zodat je exact weet hoe Model 3 werkt en je niet zit te sukkelen onderweg naar huis? Ik vind dit een hele goede playlist van Tesla Owners Online (voorheen bekend als Model3OwnersClub) met allemaal korte filmpjes voor elke feature van Model 3:
Model 3 Tutorial | Using the Keycard

Handig! Ik mag toch hopen dat er bij uitlevering toch een korte introductie wordt gegeven van de meeste belangrijke features.

Heb btw al een aantal keer in een Long Range en Performance gereden, dus ik hoop dat deze qua acceleratie niet tegenvalt.
 
Iemand een idee of Tesla 7 dagen per week auto's uitlevert? Ik kan qua openingstijden hier namelijk niets over vinden. Ik stel de vraag even, omdat ik een 'verwachte' leveringsdatum van 11 augustus heb en dat is een zondag.

Nee, ze zijn in weekenden niet open. Alleen tijdens een kwartaal-push maken zij een uitzondering. Zo werd mij verteld, want ik wilde ook graag op een zaterdag... :)
Die 11 augustus moet je meer zien als een 'vanaf datum'. Ook dat vertelde medewerker mij aan de telefoon.