Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Een P90DL voor JustDiggIt!

This site may earn commission on affiliate links.
Ook deze is met link achteraf gedaan, kan een paar dagen duren omdat die via een case verwerkt moet worden.
Heb je trouwens in de witte gereden?

Neen, ik vroeg om een echte instapper, dus zonder luchtvering. De witte had dat wel. Ik weet eerlijk gezegd niet eens de kleur meer. Afgelopen maandag weer in gereden bij Tilburg Factory Tour.

Mijn iPhone app laat trouwens nog steeds niets zien. Geen leadersboard. Wel jammer.
 
De meesten zijn met hun code terug te vinden op internet, en dan wordt die doorgaans direct gebruikt bij de bestelling.
Uit voorraad wordt doorgaans eerder gekocht door diegenen die de weg een beetje kennen, en ik verwacht dat die een code gebruiken van een rijder die er iets voor gedaan heeft :rolleyes:...
Dus het kan zijn dat... maar ik verwacht dat dat niet in dezelfde orde van grootte is... begin volgende week maar even balans opmaken.
 
Ik heb vandaag dan eindelijk de stap genomen na meerdere weken wikken en wegen: 4% bijtelling vs 0%, terugbetaling van MIA/KIA (die overigens wel meevalt in BV vorm, in mijn geval kost het 3.600 euro bruto), wachten op hardware upgrades, etcetra.
Alleen met de prijsverhoging van aankomende weekend heb ik toch de stap genomen en natuurlijk de refferal code van Hans gebruikt!

Dat wordt na 110.000km afscheid nemen van m'n P85 voor een nieuwe 85D. Bouwkwaliteit zal wel een enorm verschil zijn en de autopilot functies zijn net wat te aantrekkelijk... Met in het achterhoofd dat ik een gigantisch bedrag aan brandstof heb uitgespaard heb ik het mezelf maar verantwoord. :rolleyes:

Binnenkort de P85 maar eens zien te verkopen, voor het einde van het jaar lijkt me het meest aantrekkelijk vanwege Denemarken, maar de levering staat voor Februari, dus weer lastig!
 
Ik heb vandaag dan eindelijk de stap genomen na meerdere weken wikken en wegen: 4% bijtelling vs 0%, terugbetaling van MIA/KIA (die overigens wel meevalt in BV vorm, in mijn geval kost het 3.600 euro bruto), wachten op hardware upgrades, etcetra.
Alleen met de prijsverhoging van aankomende weekend heb ik toch de stap genomen en natuurlijk de refferal code van Hans gebruikt!

Dat wordt na 110.000km afscheid nemen van m'n P85 voor een nieuwe 85D. Bouwkwaliteit zal wel een enorm verschil zijn en de autopilot functies zijn net wat te aantrekkelijk... Met in het achterhoofd dat ik een gigantisch bedrag aan brandstof heb uitgespaard heb ik het mezelf maar verantwoord. :rolleyes:

Binnenkort de P85 maar eens zien te verkopen, voor het einde van het jaar lijkt me het meest aantrekkelijk vanwege Denemarken, maar de levering staat voor Februari, dus weer lastig!

Gefeliciteerd. Ik verneem graag tzt je verkoopgegevens!
 
Schermafbeelding 2015-11-24 om 19.04.18.png


Sinds vanmiddag.

Jammer dat ik op mijn iPhone het Leaderboard niet te zien krijg.
 
Shari heeft er gisteren nog op Hans zijn link gezet. Maar het is hier zo stil, is het eigenlijk nog nodig?
Anders kan ze beter eens een paar op mijn link zetten.

Er zijn er erg veel via Case, dus bij Hans zou het nu moeten gaan binnendruppelen. Te weinig om vol door te gaan, maar te veel om te stoppen?
In ieder geval even naar 10 helpen, en dan dinsdag bij vergadering beslissen OF we gaan door OF we gaan sparen op andere accounts...
Bij mij staan er 5, waarvan 1 nog rechtgezet moet worden van de vorige periode, 1 is van Daniel die order geannuleerd heeft en besteld via Hans, maar annulering is nog niet verwerkt en 3 door goedwillenden die mijn code per ongeluk hebben gebruikt ipv Hans wat helaas niet recht te zetten is....

Dus... bericht volgt, maar wat mij betreft eerst even Hans aan 10 helpen, dan hebben we ook tickets te veilen voor het Model 3 event...
 
We staan nu op 8 met een stuk of 5 in de pijplijn...

Vandaag nog 3 potentiële kopers (van buiten het forum) gesproken die gezien de prijsverhoging best wel eens zouden kunnen bestellen...

1 daarvan is al bijna net zo lang aan het twijfelen als een aantal van ons al in zo'n classic rijdt :biggrin:(petje af hoor om zo'n ding nog op de weg te kunnen houden:wink:)