Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Een P90DL voor JustDiggIt!

This site may earn commission on affiliate links.
hier mijn bijdrage!

JUST DO ITklein.jpg
 
Gaaf initiatief maar het lijkt mij wel wijs om met Tesla af te checken of ze hier wel achter staan. Het referralprogramma is bedoeld voor individuele eigenaren, niet voor groepen, ook al is het voor een goed doel. De voorwaarden zijn bewust vaag en gaan ervan uit dat klanten te goeder trouw zijn, maar juist om die reden lijkt me dat Tesla wel open staat voor een uitzondering (Referral Program | Tesla Motors Nederland)
 
Ik zag Bjorn al op 14 staan... maar Er gebeurt vandaag veel, waarbij niet alles op het forum terecht komt.... :cool:

Ik heb vanuit mijn netwerk er al weer 4 voorbij horen komen, die binnen 2 dagen bij Hans zichtbaar zouden moeten zijn, dus dan hebben we het over 6 a 7 alweer...
En ik verwacht de komende dagen een paar klappers....:biggrin:

Mocht dat op zijn plek vallen, dan kunnen we het komende weekend flink uit gaan pakken met een campagne waar je wel even in mee mag kijken:wink:
 
Ik verkeer volgens mij in de verkeerde kringen om "more friends"te "inviten" om een nieuwe S te bestellen! Hoe komen die gasten zo snel aan 12 bestellingen? Ik kan "mijn vrienden" wel uitnodigen maar de meeste zullen vragen of ik ergens mijn hoofd gestoten heb. Je hebt het toch over een auto die snel richting een ton kost wat aanschaf betreft. Ik heb niet zoveel vrienden die zo goed in de slappe was zitten en die zo snel even beslissen om dat bedrag uit te geven. Al moet ik wel bekennen dat ik maar in een klein boerendorp woon waar het daarentegen wel weer heel gezellig is!
 
Ik verkeer volgens mij in de verkeerde kringen om "more friends"te "inviten" om een nieuwe S te bestellen! Hoe komen die gasten zo snel aan 12 bestellingen? Ik kan "mijn vrienden" wel uitnodigen maar de meeste zullen vragen of ik ergens mijn hoofd gestoten heb. Je hebt het toch over een auto die snel richting een ton kost wat aanschaf betreft. Ik heb niet zoveel vrienden die zo goed in de slappe was zitten en die zo snel even beslissen om dat bedrag uit te geven. Al moet ik wel bekennen dat ik maar in een klein boerendorp woon waar het daarentegen wel weer heel gezellig is!

Da's de kracht van social media en het internet...
 
En dat er ook zijn die adverteren met de link..... die daardoor zelfs mee "verkopen" dan Bjorn....

- - - Updated - - -

Ik ben ook met één bezig, hij gaat vrijdag zijn tweede testrit doen.
Hans kan je bij de gebruikte link de naam van de gebruiker zien of niet?

Hans niet maar ik kan er wel achter komen :wink:
Ik heb die in "mijn periode" ook kunnen volgen.

Geweldig dat je iemand over de streep gaat trekken!:biggrin: