Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Duurzaamheid Frunk

This site may earn commission on affiliate links.
Even toetsen of ik de enige ben. Ik heb de Frunk nu twee keer open gedaan, en iedere keer dat ik hem dicht druk heb ik het idee dat het de laatste keer is. netjes met twee handen naast het tesla logo, maar t voelt zo onsolide en fragiel aan dat ik iedere keer bang ben dat ie eraf valt.... hoe zien jullie dat?
 
Het alu-klepje boven de V8 van de Fiat was ook niet echt stevig. Zelfde procedure: met beleid neerleggen en daarna aandrukken. Klik. Niks aan de hand. Beetje gevoel voor de techniek hebben, mensen.
Lekker onbenullig is voor Mercedi-met-trekhaak-af-fabriek. Of voor tuinhuizen-met-wielen. Of zoiets :smile:
 
Dan zet je handen teveel richting het midden van de kap.
Je zet het best je handen juist op de rand van de frunk
Huh? Als in uiterst rechts+links? Dat lijkt me heel sterk, want de vergrendeling zit in het midden. Om de hefboomwerking zo klein mogelijk te houden is het logisch om je handen ook vlakbij de plek van de vergrendeling te plaatsen.
 
Huh? Als in uiterst rechts+links? Dat lijkt me heel sterk, want de vergrendeling zit in het midden. Om de hefboomwerking zo klein mogelijk te houden is het logisch om je handen ook vlakbij de plek van de vergrendeling te plaatsen.

Bij aflevering heb ik geleerd met 2 handen op de "middelste 2 punten"

dus niet zoals Vincent Evers in dit filmpje doet. Au! Ton Aarts is kritisch over de Tesla Model S en elektrisch rijden - De Tesla Driving Experience | Powered by Athlon Car Lease

De knorrepot in het filmpje vindt het trouwens leuk om mij tegen te spreken als ik op Twitter iets over Tesla roep.
 
Last edited:
Inderdaad, wat is zijn probleem eigenlijk.
Professioneel kritikaster? Ik ben er mee opgehouden om te reageren.



Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference (between the two of you). —Mark Twain


deze is ook goed :
He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.― Groucho Marx
 
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference (between the two of you). —Mark Twain


deze is ook goed :
He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.― Groucho Marx

of in het vlaams: als het ruikt naar pis, en het smaakt naar pis, dan is het waarschijnlijk ook pis.:biggrin: