Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Intermax and Powered by Delt

This site may earn commission on affiliate links.
Maurice - las ergens dat deelnemers-kaarten op naam worden uitgegeven.. ik heb een andere bijrijder dan oorspronkelijk de bedoeling was.. heb je die naam vooraf nodig ?

Hij is verstuurd, nieuwsbrief nr 4.
Hier ook te bekijken.

De komende week volgt nog een aparte mail met de startlijst (waarop je eigen startnummer dus is af te lezen, handig voor het vinden van je parkeerplaats) en met de kavellijst (beschrijving veilingitems).
 
Dagblad De Limburger 22-05-2015:
ImageUploadedByTapatalk1432546189.034263.jpg
 
Hij is verstuurd, nieuwsbrief nr 4.
Hier ook te bekijken.

De komende week volgt nog een aparte mail met de startlijst (waarop je eigen startnummer dus is af te lezen, handig voor het vinden van je parkeerplaats) en met de kavellijst (beschrijving veilingitems).

Nou, ik ben heeeeel benieuwd of de gemiddelde vd Valk gast zich aan dit parkeerbeleid gaat houden.

Al mijn bezoeken aan vd Valk laten altijd zien dat het gemiddelde volk daar parkeert als een complete debiel.
 
Nou, ik ben heeeeel benieuwd of de gemiddelde vd Valk gast zich aan dit parkeerbeleid gaat houden.

Al mijn bezoeken aan vd Valk laten altijd zien dat het gemiddelde volk daar parkeert als een complete debiel.
Dan heb je het over de andere gasten, niet de E-rally deelnemers? Afzetlint scheelt hopelijk. En bovendien zijn er niet zo heel veel andere gasten die avond denk ik...
 
Nou, ik ben heeeeel benieuwd of de gemiddelde vd Valk gast zich aan dit parkeerbeleid gaat houden.

Al mijn bezoeken aan vd Valk laten altijd zien dat het gemiddelde volk daar parkeert als een complete debiel.
Ik rijd tegenwoordig achterlangs het hotel naar de SuC, als je voorlangs rijd dan rij je je inderdaad nogal eens vast op die middelste rij auto's.
 
Het klassement krijgt vanaf aankomst bij Stein al vorm - zowel de benadering van onze crew als de wijze van parkeren (locatie, snelheid, behendigheid) worden via een van de drones waargenomen en in punten omgezet. Dus netjes op je plek gaan staan loont.
Ook bij de bar trouwens, want als een van de stewards van Rally en Meer het gevoel krijgt dat er voorgedrongen (niet voorgedronken) wordt dan scheelt dat ook punten...
 
Oei... Vindt er ook controle plaats bij de afwikkeling van het toiletpapier? Ieder velletje is een extra strafpunt?
;)

Nu je hier toch over begint: misschien is het leuk om te vertellen waarop wordt beoordeeld tijdens de rally? Vooral voor de nieuwkomers! :)
 
Last edited:
De E Rally ten bate van Just Diggit op 30 mei 2015 - Securely hosted by Inter...

Alle gekkigheid op een stokje, goed punt - en neen, geen WC controle.

De briefing zal jullie uitleggen waarop je moet letten, maar in het kort:
- de route via de juiste weg afleggen (er zijn dus controle punten die je moet aandoen, in de goede volgorde)
- een aantal punten zijn tijdsgevoelig - vooral te vroeg maar ook te laat aankomen is niet handig
- een kort proefje waar we nu niet te veel over zeggen
- wat vragen die in de categorie 'let op waar je rijdt' vallen
- wat andere vragen die je historisch besef in je E Auto toetsen
- wat verder ons te binnen schiet om het klassement op te schudden.

Helpt dit ?

Een paar apps kunnen behulpzaam zijn - en het vinden van die apps wordt dus beloond...

nog 5 nachtjes !
 
Last edited: