Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
Ik schat in dat het hotel zo snel vol is, juist omdat E-rally een flink aantal kamers al geclaimd heeft. Dat hoop ik althans.
Dat klopt inderdaad Maurice. Er kunnen via de inschrijving tot 7 mei 2016 één of twee persoons kamers gereserveerd worden. Kosten zijn € 99,- voor een twee persoons kamer of € 89,- voor een één persoons kamer maar wel met balkon, excl verblijfsbelasting per persoon per nacht. Zelf afrekenen bij Van der Valk. Al ingeschreven via Eventbrite? Dan is het ook mogelijk (gratis) een reservering te doen van een kamer. Of stuur mij even een PM en dan voeg ik de kamer reservering wel toe :smile:

- - - Updated - - -

Is het een idee om een grote tafel tafel te reserveren voor leden van het TMF? Ik kom wslk met mijn jongste zoon, een nog grotere Tesla adept dan ikzelf.
Goed idee MaaJoo, de inschrijving hebben we uitgebreid met een reservering voor het diner. Ook achteraf kun je dit toevoegen aan je inschrijving via Eventbrite of stuur me een PM.
 
Last edited:
Heb je ook een PM gestuurd. Dank alvast!
Graag gedaan.

- - - Updated - - -

Denk de 27e bij slapen. Vorig jaar was er bij aankomst sowieso een buffet voor alle deelnemers georganiseerd.
Vrijdag de 27e, het enige wat E-Rally doet is het aantal mensen bijhouden die mee willen eten, de keuze van het menu en de betaling is voor eigen rekening :wink:

- - - Updated - - -

Na wat druk vanuit de organisatie heb ik me toch maar ingeschreven. Samen met mijn zwager doen we dit jaar mee :)
:eek: Leuk dat je komt Dennis!

- - - Updated - - -

ik heb 's-avonds nog een afspraak in Hoofddorp. Heeft iemand enig idee wanneer de prijsuitrijking etc is? Ik meen ergens gelezen te hebben dat finish in Amsterdam is.
Ik zal het voor je navragen.
 
Als ik terug ga naar mijn inschrijving bij Eventbrite, zie ik geen mogelijkheid om deze extra's in te voeren (kamer, eten).
Ik zie wel dat Ton mijn Forumnaam heeft toegevoegd, maar er zijn geen nieuwe velden te vinden.

En nu? :)

René,
gewoon via de E-rally site een extra ticket voor de kamer en eventueel voor het diner reserveren.
ik heb dit ook gedaan en Ton controleert enkel dat er geen kamers geboekt worden voor niet deelnemers.

Daarna heb ik mijn rechtstreekse reservatie bij van der valk geannuleerd (was 50€ verschil)
:wink: