Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
Ga waarschijnlijk met mijn broer meedoen, ziet er goed uit. Zie nu start Zwolle en eindigen in Amsterdam. Ik stel mijn vragen even op het forum, omdat anderen er wellicht ook wat aan hebben. Op basis van eerdere reacties kan ik wel aannames doen, die zie ik graag bevestigd :smile:

- Bij aankomst in Zwolle heb ik waarschijnlijk nog 210km in mijn Tesla 70D. Voor de meesten die niet de avond van tevoren komen zal de accu ook niet vol zijn. De stalls zijn ws snel bezet. Komt er iets van een laadschema zodat je vol genoeg kan starten?
- Is er aan het einde van de dag een diner / buffet? Las op het forum dat dat voorgaande keer wel het geval was
- Vanuit Amsterdam terug hoef ik niet al te ver meer, maar leeg kom ik niet thuis. Anderen zullen wellicht verder moeten rijden. Gaan hier ook laders zijn (sec Ams?) en een laadschema?

Heb er zin in!
 
Top, op basis van vorige edities kan ik alledrie de vragen met Ja beantwoorden.
Vooraf zal gepeild worden met hoeveel typical range je verwacht aan te komen. Daar wordt dan rekening mee gehouden met de start (mensen die veel moeten laden zullen laat starten). Verder zullen veel deelnemers de avond ervoor al naar Zwolle gaan en ter plekke overnachten. Die zullen 's avonds dus al bijladen.
Ton van Boven, mede-organisator, heeft hier wel gemeld dat de finish locatie weliswaar in Amsterdam is, maar dat het niet gezegd is waar in Amsterdam. Maar de organisatie zal absoluut rekening houden met het feit dat veel mensen nog moeten laden om thuis te komen. Bij de vorige edities was dat allemaal perfect geregeld, bij de finish gaf je aan of je moet laden en zo ja hoeveel, en iemand van Tesla nam je auto mee. Terwijl jij geniet van het diner en biedt bij de veiling wordt je auto geladen.
De finishlocatie moet dus wel SeC Amsterdam zijn, of vlak daarbij. Of Schiphol, vanwege de laadmogelijkheden voor taxi's daar. Maar dat lijkt me sterk.

Al met al gewoon meedoen Top. Het is écht superleuk en men komt vanuit alle windstreken, dus overal is aan gedacht.
 
Ga waarschijnlijk met mijn broer meedoen, ziet er goed uit. Zie nu start Zwolle en eindigen in Amsterdam. Ik stel mijn vragen even op het forum, omdat anderen er wellicht ook wat aan hebben. Op basis van eerdere reacties kan ik wel aannames doen, die zie ik graag bevestigd :smile:

- Bij aankomst in Zwolle heb ik waarschijnlijk nog 210km in mijn Tesla 70D. Voor de meesten die niet de avond van tevoren komen zal de accu ook niet vol zijn. De stalls zijn ws snel bezet. Komt er iets van een laadschema zodat je vol genoeg kan starten?
- Is er aan het einde van de dag een diner / buffet? Las op het forum dat dat voorgaande keer wel het geval was
- Vanuit Amsterdam terug hoef ik niet al te ver meer, maar leeg kom ik niet thuis. Anderen zullen wellicht verder moeten rijden. Gaan hier ook laders zijn (sec Ams?) en een laadschema?

Heb er zin in!

ik heb de eerste editie gereden met een 60kW zonder SuC optie! en ook dat is gelukt:wink:
 
Voor wie nog een kamer en/of diner wil nabestellen:

QPvreudBPd.gif
 
Bedankt voor de toelichting René. Het was mij in eerste instantie niet duidelijk dat je deze opties gewoon als extra los kunt bestellen, was verbaasd dat het aantal tickets voor de E-rally weer op 0 stond (je zou anders verwachten bij 'ophalen tickets').
Nu wel gelukt om overnachting en diner te reserveren.
 
Bedankt voor de toelichting René. Het was mij in eerste instantie niet duidelijk dat je deze opties gewoon als extra los kunt bestellen, was verbaasd dat het aantal tickets voor de E-rally weer op 0 stond (je zou anders verwachten bij 'ophalen tickets').
Nu wel gelukt om overnachting en diner te reserveren.

Inderdaad, de 'user experience' laat wat te wensen over :). Ik denk dat deze situatie zich niet zo vaak voordoet. Verder is EventBrite echt een geweldig pakket, ook qua integratiemogelijkheden met andere software
 
Inderdaad, de 'user experience' laat wat te wensen over :). Ik denk dat deze situatie zich niet zo vaak voordoet. Verder is EventBrite echt een geweldig pakket, ook qua integratiemogelijkheden met andere software
We doen ons best René, alle input is welkom :smile: Ik heb de teksten in Eventbrite nog duidelijker gemaakt, er was wat verwarring over het diner vóór de E-rally en tijdens de E-Rally.

Hierbij nog een directe link naar de inschrijving in Eventbrite https://www.eventbrite.nl/e/tickets-e-rally-2016-19847577639
 
We doen ons best René, alle input is welkom :smile: Ik heb de teksten in Eventbrite nog duidelijker gemaakt, er was wat verwarring over het diner vóór de E-rally en tijdens de E-Rally.

Hierbij nog een directe link naar de inschrijving in Eventbrite https://www.eventbrite.nl/e/tickets-e-rally-2016-19847577639

Oh, dat ligt echt niet aan jullie hoor, het is gewoon de manier waarop EB werkt! Ik vind het geweldig hoe jullie het allemaal regelen!
 
De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe ...

Dank je René :biggrin: We zijn er ook erg tevreden over. De editie van 2017 wordt wat dat betreft voor ons nog eenvoudiger.

Er zijn nog een aantal mensen die zich nog niet opnieuw hebben ingeschreven via Eventbrite. Bij deze een oproep om dat nog deze maand te doen.
 
Arthur, je moet even terug naar de startpagina van EventBrite - daar is er nu een extra keuze bijgekomen, voor zowel kamers bij VDV, alsook een diner vooraf. Die kun je apart bestellen, maar is niet meer dan een reservering. Zelf later afrekenen. Bespaart ongeveer 50 euro op de de standaardprijs (zit o.a. ontbijt bij inbegrepen).

E-rally 2016 Tickets, zat, 28 mei 2016 om 10:00 | Eventbrite


Dag Rene, als we kijken op Booking.com na betaal je 119€ voor de kamer (2p) - via eventbrite betaal je 99€/persoon - wat missen we ? (volgens je gegevens is het goedkoper via eventbrite).
 
Dag Rene, als we kijken op Booking.com na betaal je 119€ voor de kamer (2p) - via eventbrite betaal je 99€/persoon - wat missen we ? (volgens je gegevens is het goedkoper via eventbrite).

Dag Hans
Kamer is 99€. Voor een 2persoonskamer, inclusief ontbijt.
Daar komt bij : de verblijfsbelasting, @0.6€ per persoon en per nacht.
(Deze is overigens ook bij booking niet inbegrepen)
 
Dit is de verwarring - op eventbrite staat 99€ per persoon!

dit is de tekst:

Reservering twee persoons Comfort kamer bij Van der Valk Zwolle inclusief ontbijt

Reservering kamer van vrijdag 27 mei op zaterdag 28 mei 2016, alleen mogelijk in combinatie met deelname aan E-rally. De kosten bedragen € 99,- inclusief ontbijt, excl verblijfsbelasting € 0,60 per persoon per nacht. U kunt uw kamer zelf afrekenen met het hotel.

uit de tekst maak ik toch op dat het 99€ is voor de twee persoonskamer en dat enkel de verblijfsbelasting 0.60 per persoon is. Maar er stond misschien beter een punt achter ontbijt in plaats van een komma.:wink:
 
dit is de tekst:

Reservering twee persoons Comfort kamer bij Van der Valk Zwolle inclusief ontbijt

Reservering kamer van vrijdag 27 mei op zaterdag 28 mei 2016, alleen mogelijk in combinatie met deelname aan E-rally. De kosten bedragen € 99,- inclusief ontbijt, excl verblijfsbelasting € 0,60 per persoon per nacht. U kunt uw kamer zelf afrekenen met het hotel.

uit de tekst maak ik toch op dat het 99€ is voor de twee persoonskamer en dat enkel de verblijfsbelasting 0.60 per persoon is. Maar er stond misschien beter een punt achter ontbijt in plaats van een komma.:wink:

Great - opnieuw geboekt via EV - Booking.com geannuleerd - Bedankt voor toelichting !