Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
Staat er bewust een type-1 kabel op de e-rally site?

image.png
 
Ik twijfel nog of ik een kamer reserveer. Reden is eigenlijk dat ik mijn zoon misschien meeneem en misschien ook nog wel mijn dochter. Ik weet dat ik dat dan ook nog even door moet geven aan de organisatie. Maar dan kom ik op het punt dat de hotelkamers waarschijnlijk standaard tweepersoonskamer zijn en geen familiekamers. Ben uiteraard bereid om bij te betalen, maar moet even uitzoeken of er familiekamers beschikbaar zijn.

Ik ga winnen dit jaar. Ik voel het.
 
  • Like
Reactions: Zuid5.nl
Ik twijfel nog of ik een kamer reserveer. Reden is eigenlijk dat ik mijn zoon misschien meeneem en misschien ook nog wel mijn dochter. Ik weet dat ik dat dan ook nog even door moet geven aan de organisatie. Maar dan kom ik op het punt dat de hotelkamers waarschijnlijk standaard tweepersoonskamer zijn en geen familiekamers. Ben uiteraard bereid om bij te betalen, maar moet even uitzoeken of er familiekamers beschikbaar zijn.

Ik ga winnen dit jaar. Ik voel het.
Er zijn familiekamers beschikbaar bij vd Valk Zwolle.
 
Ik twijfel nog of ik een kamer reserveer. Reden is eigenlijk dat ik mijn zoon misschien meeneem en misschien ook nog wel mijn dochter. Ik weet dat ik dat dan ook nog even door moet geven aan de organisatie. Maar dan kom ik op het punt dat de hotelkamers waarschijnlijk standaard tweepersoonskamer zijn en geen familiekamers. Ben uiteraard bereid om bij te betalen, maar moet even uitzoeken of er familiekamers beschikbaar zijn.

Ik ga winnen dit jaar. Ik voel het.

Er zijn familie kamers; ik zelf kom ook met vrouw en 2 kinders en heb een familiekamer gereserveerd. Er zijn er nog meerdere beschikbaar heb ik gisteren aldaar te horen gekregen bij het doorspreken van het evenement. Overigens dineren we zeker al met een man of 80.........
 

Dank je Frank we zijn druk bezig met media aandacht. oa MVO Nederland en JustDiggIT helpt ons daarbij.
@All wie ohh wie helpt dit jaar de E-Rally de opbrengsten van vorig jaar te overtreffen, we zijn nog steeds op zoek naar DE HOOFDSPONSOR!

Daarnaast hebben we nog ruimte voor 40 business sponsors in het Routeboek! Wie meld zich aan??? Of wie heeft ergens contacten die ons verder kunnen helpen??
 
Lekker dan. Ik gooide vanavond de vrijdagavond-bij-Van der Valk plannen in de groep. Maar mijn vrouw heeft op vrijdagavond 27 mei een afspraak waar ze niet onder uit kan en mijn zoon heeft tennisverplichtingen. Voor mij geen familiekamer, geen diner, geen slingers aan de wand. Maar goed, nog wel een rally, dat dan weer wel. Wir sehen uns am Samstag.
 
  • Funny
Reactions: Zuid5.nl