Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
100% van bijna niks blijft bijna niks en alles met verlies. Na de prijsdaling van de Y gaat dat helemaal kantelen , zelfs in %
Valt denk ik wel mee hoor. Als je naar Nio kijkt, zijn pas in 2019 echt goed begonnen. Best wel indrukwekkend tot op heden met een hoge voertuigmarge ~ 15%.
China is groot genoeg voor diverse spelers, ook kun je de auto's niet 1-op-1 met elkaar vergelijken.
Het accu lease systeem van NIO vind ik wel erg slim van ze. Dat kan de initiële aankoopkosten drukken met ~ 10.000 dollar en komen subsidies weer in zicht.
Op dit moment kun je beide merken niet met elkaar vergelijken maar hou ze (en het aandeel) wel in de gaten.
 
  • Like
Reactions: ebullio
Is er nieuws?
Screenshot_20210105-225536_Samsung Internet.jpg
 
Last edited:
Ja er is zeker nieuws:

Tesla price target raised to $810 from $540 at Morgan Stanley TSLA - The Fly

Morgan Stanley analyst Adam Jonas raised the firm's price target on Tesla to $810 from $540 and keeps an Overweight rating on the shares after updating his forecasts and long-term assumptions to account for the company's $5B capital raise and better than expected Q4 delivery growth of 61% year-over-year. The analyst, who has raised his 2030 volume forecast to 5.2M units from 3.8M units previously, tells investors that Tesla shares are "richly valued for a reason."
 
  • Informative
Reactions: Xfrank
Hoe gaaf ik de koers van Tesla ook vind en blij ben met de stijging, vraag ik me toch echt af hoeveel verder het nog kan gaan. Een goede correctie is ook gezond. Als ik nu naar BTC kijk, denk ik dat Elon aan het inslaan is :D.
Dat vragen veel mensen zich af.
ARK zat er tot nu toe niet ver naast met de voorspellingen.
Als Tesla FSD onder de knie krijgt hebben ze een koers van US$ 4400 voorspeld.
Als ik zie hoever Tesla daar nu met de beta mee is, geef ik het een goede kans dat het ze gaat lukken met FSD.
Dat betekent niet dat er geen dip gaat komen, maar persoonlijk ga ik er van uit dat op de langere termijn Tesla nog wel flink gaat stijgen in enkele jaren.
Vandaag gaan we waarschijnlijk wel door de 750.
 
Dat vragen veel mensen zich af.
ARK zat er tot nu toe niet ver naast met de voorspellingen.
Als Tesla FSD onder de knie krijgt hebben ze een koers van US$ 4400 voorspeld.
Als ik zie hoever Tesla daar nu met de beta mee is, geef ik het een goede kans dat het ze gaat lukken met FSD.
Dat betekent niet dat er geen dip gaat komen, maar persoonlijk ga ik er van uit dat op de langere termijn Tesla nog wel flink gaat stijgen in enkele jaren.
Vandaag gaan we waarschijnlijk wel door de 750.
Ik hoop echt op die dip, zodat ik weer bij 'durf' te kopen ;). Dat Tesla net als Amazon nog veel verder gaat stijgen heb ik alle vertrouwen in.
 
Dat vragen veel mensen zich af.
ARK zat er tot nu toe niet ver naast met de voorspellingen.
Als Tesla FSD onder de knie krijgt hebben ze een koers van US$ 4400 voorspeld.
Als ik zie hoever Tesla daar nu met de beta mee is, geef ik het een goede kans dat het ze gaat lukken met FSD.
Dat betekent niet dat er geen dip gaat komen, maar persoonlijk ga ik er van uit dat op de langere termijn Tesla nog wel flink gaat stijgen in enkele jaren.
Vandaag gaan we waarschijnlijk wel door de 750.

$752 al aangetikt :) (pre market 04:30)