Ach ja, dat RTL Z Beursspel...Ook hier real-time te volgen... RTL Z Beursspel
View attachment 480976
(1 transactie: 100% aandelen Tesla. Er zijn geen ING Sprinters op dat aandeel, anders had ik dat deels gedaan.)
Inderdaad. Buy once and hoooold.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ach ja, dat RTL Z Beursspel...Ook hier real-time te volgen... RTL Z Beursspel
View attachment 480976
(1 transactie: 100% aandelen Tesla. Er zijn geen ING Sprinters op dat aandeel, anders had ik dat deels gedaan.)
Het was een spel, hè F.ik zou net in de top 10 staan blijkbaar
Ik IRL nog niet eens in de buurt, hoor.ik zou net in de top 10 staan blijkbaar
Aha, goede tip, laag inkopen, hoog verkopen. Dat ik daar niet opgekomen ben. Bedankt.
Vraagje, heb je een tijdtip waarop de tesla aandelen laag gaan staan en een tijdstip waarop ze hoog gaan staan?
Hey! Mijn strategie! Hoe weet jij dat nou weer Frankik ken er een aantal die op 500$ uitgestapt zijn en 100% of meer, winst hebben genomen, en nog steeds zitten wachten tot ze weer de 300$ halen,om weer in te stappen.
Als ik je in een kamer zou opsluiten met een Excel om je te verplichten een waardering van 500 miljard dollar te bedenken voor Tesla, dan ga je dat kunnen', schrijft de Morgan Stanley-veteraan. 'Je zult dan moeten voorspellen dat ze bijna 10 miljoen auto's gaan verkopen in 2030 (grosso modo wat Volkswagen en Toyota nu jaarlijks verkopen, red.), jaarlijks meer dan 10 miljard dollar recurrent aan software-inkomsten halen en batterijen leveren aan andere autoproducenten'.
Met andere woorden: je moet dan in essentie twee dingen veronderstellen. Eén: Tesla is dan méér dan auto's. Met gewoon het aantal verkochte auto's maal de verkoopprijs te vermenigvuldigen raak je er niet meer om de huidige koers te vertegenwoordigen. Je moet veronderstellen dat Tesla als pionier in auto's een heel ecosysteem aan diensten kan uitbouwen, wat Apple sinds 2007 deed rond de iPhone. Jonas: 'Ik heb even gecheckt bij collega Katy Huberty (de technologie-analiste van Morgan Stanley, red.) en Apple zou slechts de helft waard zijn als 'louter' verkoper van iPhones, zonder het ecosysteem van recurrente inkomsten uit diensten en software'.
Twee: er is alleen Tesla in de sector, de rest van de sector blijft eeuwig bij de pakken zitten. En dus moet je veronderstellen dat Toyota, Volkswagen, Mercedes etcetera nooit met iets op de proppen zullen komen dat nog maar in de buurt komt. 'We kunnen u niet tegenhouden om zo'n dingen te denken, aangezien de 'oude' autoproducenten daar inderdaad nog niet in geslaagd zijn', richt de analist zich tot de lezer. Maar het is duidelijk: zelf gelooft hij er niet in. 'Een Tesla aan 1.400 dollar is een verhaal waar de innovatiepremie voor Tesla de zekerheid van middelmatigheid van alle anderen ontmoet'.[\quote]
Maar die koers kan ook wel eens eerder bereikt worden tijdens een korte piek, terwijl je even iets anders aan het doen bent. Daarom gisteren maar alvast wat doorlopende orders ingelegd voor het afbouwen van de turbo-positie die ik opende op 17-jun-2020 (toen ~€ 3,65, nu ~€ 9,20, dan ~€ 20,00).je kan toch moeilijk uitstappen voordat de shorts uitgerookt zijn, vóór de kwartaalcijfers, vóór de intrede in de S&P500 index, vóór battery day.
Daarna, op +3000 zal ik er eens over nadenken om een stukje te cashen
Het begint een beetje te wennen he, is pas vermeldenswaardig als ie maar met 30 dollar stijgt.Toch wel dus