You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Super, zag Nancy er al bij staan. Is een stuk eenvoudiger dan het adres in te geven:smile:Nieuwe hoogte pagina met update voor gps-positie is zo goed als klaar. Ik zal deze morgen live zetten met de nieuwe SuCs erbij.
Bestaat er geen up-to-date SuperCharger overlay voor Google Maps ? Op die manier kan men gemakkelijke een route plannen met gebruik making van de SuperCharger. Ik zoek nu bv. de snelste weg van Gent naar Nice (FR)
Overigens, in Nice is een grote gratis 43kW lader in het winkelcentrum, geen pasje nodig. Ook geen kabel nodig, zit eraan vast.
.Dat zit ok later deze week. Welk centrum is dat Paul? Op de diverse kaarten vind ik allen wat bij Auchan.
Euh, het laadvermogen van 3kw?Echt he.... #watklopthierniet #qpark
Noot: links zijn tegenwoordig ook 2 oplaadplekken
Echt he.... #watklopthierniet #qpark
Noot: links zijn tegenwoordig ook 2 oplaadplekken
Heeft QPark een Renault Kangoo die inductief kan laden? #wilikook
Waarom blijven ze in Gods naam die 1-fase 16A laadstations aanleggen? De grootste kostenpost is de installatie zelf. Zij die er wat aan hebben aan die 3,7kw kunnen ook prima zonder laadpunt. Ook voor een exploiteur is het toch veel interessanter oom 11 of beter nog, 22kw/uur te kunnen verkopen? Ben ik nou zo slim of zijn zij nou zo dom? Volgens mij gebeurd dit alleen nog in Nederland. Daarbuiten hebben ze al wel begrepen dat 22kw de betere investering is.
Sorry hoor, geen 3 fase in een parkeergarage en wel in een doorzonwoning? Dat kan ik me moeilijk voorstellen.Dat komt denk ik doordat niet overal een 3 fase systeem aanwezig is, en als men nu wel een 3 fase systeem heeft kan dat ook de lichtste versie zijn ( 25A ). En misschien zitten ze al tegen de maximale belasting aan.
Voor de 35A aansluiting zit je ook vast aan hogere vastrechten, en daar zit niet iedere aanbieder op te wachten.
Die hebben al genoeg vaste kosten, maar willen de E-rijder wel bedienen.