Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Het went :(
ImageUploadedByTapatalk1410010490.742435.jpg
 
Ah, dat gaat inderdaad makkelijk. Ik ga even zoeken naar die actieve koolfilters posts, m'n interieurfilter is best zwart.
Update:
Het Ford filter van PaulusdB besteld.

Bij de servicebeurt die Tesla twee weken geleden heeft uitgevoerd stond "Carbon filter" op de lijst met vervangen onderdelen. Ik ben het vergeten na te vragen, maar weet iemand misschien of Tesla tegenwoordig zelf ook koolstoffilters plaatst?
 
Bij de servicebeurt die Tesla twee weken geleden heeft uitgevoerd stond "Carbon filter" op de lijst met vervangen onderdelen. Ik ben het vergeten na te vragen, maar weet iemand misschien of Tesla tegenwoordig zelf ook koolstoffilters plaatst?

Klinkt wel zo, dat zetten ze er niet zomaar op.
Ik zou zo niet weten waar ze anders een carbonfilter zouden moeten gebruiken.
 
Ben benieuwd dinsdag of Apple ook de iWatch aankondigt. Zit al een tijdje in de pipeline.

Zou het dan toch niet zo'n gek idee zijn om in 6.0 de auto "Kitt" te gaan noemen?

Schermafbeelding 2014-09-06 om 22.58.54.png


Aantal functies van (nieuwe?) app zouden ook via iWatch kunnen lopen. "Open trunck" is dan nog één van de onschuldigsten maar wel een aardige.

Of, vrij naar Derrick: "Harry, hol schon mal den Wagen"

Een goed weekend verder iedereen.
 
Gisteren de 50.000km gepasseerd - nog voordat het eerste jaar Tesla rijden om is (23 september). Behoorde min of meer tot de eerste gelukkigen en verscheen vorig jaar dan ook meerdere keren op autogespot. En - verbazingwekkend - nog steeds merk je dat de auto bij veel mensen opvalt. In het westen zie je er soms 5 op een dag, maar in het oosten veel minder. Valt me ook op hoe weinig mensen nog weten van het hele concept...de range, de superchargers, het rijgenot.. gaat nog wel even duren voordat dat gemeengoed is geworden. We zijn er mee in Parijs geweest, op wintersport, naar Duitsland, Rome.. Probleemloos en het wordt alleen maar makkelijker met al die geplande superchargers. De nodige issues (driveunit vervangen, nieuw accupakket, kleine dingen..) laten onverlet dat ik me nog elke dag weer verheug op de nodige Tesla km's... Ik raak er meer en meer van overtuigd dat er in meerdere opzichten sprake is van gamechanging ... het leukste is nog daar elke dag weer deel van uit te maken.. Op naar de 100.000 !
 
Vreemd dat hun spokeswoman al een tijdje in de ether is https://twitter.com/TeslaWorld. Strakke vormgeving, maar volgens mij is er toch meer inhoud bij de club van Byron.

Bij mij werkt momenteel (9u15) "Tesla Club Belgium" terug en dit op oude vertrouwde adres. Zal dus een tijdelijke hick-up geweest zijn op hun site.

We zijn nog de laatste aanpassingen aan het doen voor TeslaWorld.com
Onze Teaser Page zal normaalgezien live gaan op het moment dat Apple de nieuwe iPhone zal aankondigen... (9/9/2014)
Voor Twitter gaan we met @TeslaClubBE blijven werken met de hashtag #TeslaWorld

We gaan voor dit event ook 20 helpende handjes nodig hebben, wat het zal echt groooots worden. Dus als je zin hebt om je handen uit de mouwen te steken geef mij dan een seintje op [email protected]
Dit geld zeker en vast ook voor mensen die in Nederland wonen want ook zij zullen betrokken worden...

En zoals steeds zal er een extra bonus in zitten voor onze 916 Tesla Club Belgium leden.
De datum en exacte locatie zal pas op een later moment gecommuniceerd worden.

PS: Hou het nog even binnen onze Tesla familie want we willen met een (ecologische) big bang lanceren... ;-)
 
Gisteren de 50.000km gepasseerd - nog voordat het eerste jaar Tesla rijden om is (23 september). Behoorde min of meer tot de eerste gelukkigen en verscheen vorig jaar dan ook meerdere keren op autogespot. En - verbazingwekkend - nog steeds merk je dat de auto bij veel mensen opvalt. In het westen zie je er soms 5 op een dag, maar in het oosten veel minder. Valt me ook op hoe weinig mensen nog weten van het hele concept...de range, de superchargers, het rijgenot.. gaat nog wel even duren voordat dat gemeengoed is geworden. We zijn er mee in Parijs geweest, op wintersport, naar Duitsland, Rome.. Probleemloos en het wordt alleen maar makkelijker met al die geplande superchargers. De nodige issues (driveunit vervangen, nieuw accupakket, kleine dingen..) laten onverlet dat ik me nog elke dag weer verheug op de nodige Tesla km's... Ik raak er meer en meer van overtuigd dat er in meerdere opzichten sprake is van gamechanging ... het leukste is nog daar elke dag weer deel van uit te maken.. Op naar de 100.000 !

Leuk, same here, nog 1 week (13/9), 28000 km, maf dat we dat weten die aanschafdatum, geen idee meer wanneer ik mijn Kangoo kreeg
 
Last edited:
Leuk, same here, nog 1 week (13/9), maf dat we dat weten, geen idee meer wanneer ik mijn Kangoo kreeg 

Nog 3 dagen dan is ze jarig (10/9). Heb er nu 45.000 km mee gereden. Overigens als je na een jaar dat elektrisch geneuzel in je Tesla of Fisker zat zou zijn, kun je de E-aandrijving laten vervangen door een ordentelijke, vieze, fossiele, lawaaiige good old V8 VL Automotive WM Destino Spied Testing
 
Nog maar een paar km en ik zit op de 50.000 km. En elke km ervan was een feest! :smile::smile::smile:
Toch gemengde gevoelens, ik wou dat ik nog maar 1000 km op de teller had. Maar ik kan niet afblijven van die auto. Waar gaan we naar toe vandaag? :redface: