Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Misschien heb je nog een andere applicatie lopen (VisibleTesla oid) of een andere iDevice die nog met het oude wachtwoord probeert in te loggen?

Dit bewijst dus dat ofwel Tesla heeft gereageerd op wat die security expert meldde, nl. dat er geen maximum zat op het aantal inlogpogingen, ofwel dat die 'security expert' die titel niet mag bezigen. Daarnaast natuurlijk overdreven dat verhaal want je mag ook een langer wachtwoord dan 6 karakters gebruiken, en het is nog altijd makkelijker en sneller om een raam in te slaan dan om een wachtwoord te kraken als je toegang wilt krijgen tot de cockpit...

inderdaad: TESLA heeft de instellingen wat aangescherpt (meer dan waarschijnlijk als reactie op dit soort van bevindingen).
Vanaf gisteren is het aantal foutieve inlog pogingen op je TESLA account niet meer oneindig.
Na een aantal mislukte pogingen wordt je account geblokkeerd en ben je verplicht een nieuw wachtwoord op te geven.
Blijkbaar moet nu het nieuwe wachtwoord ook aan een zekere complexiteit voldoen.
En ja, ik had een (telemetrie) logging script draaien op een backup machine en was vergeten het wachtwoord op deze machine aan te passen, waardoor ik binnen de 5 minuten weer geblokkeerd werd.
De problemen waren begonnen in de namiddag, waardoor ik al een vermoeden had dat iemand in de States wakker geworden was en een en ander aangepast had...

Dus ALS je het wachtwoord aanpast, niet vergeten ONMIDDELLIJK dit wachtwoord ook aan te passen in iphone, android, visibletesla, ... of deze toepassingen zullen binnen de kortste keren je account terug blokkeren.
 
Dus ALS je het wachtwoord aanpast, niet vergeten ONMIDDELLIJK dit wachtwoord ook aan te passen in iphone, android, visibletesla, ... of deze toepassingen zullen binnen de kortste keren je account terug blokkeren.
Precies hetzelfde als je je email account online/op de zaak aanpast. Dit moet je dan ook direct in je Smartphone doen.....alhoewel, dat vergeet vaak ook iedereen ;-)
 
Precies hetzelfde als je je email account online/op de zaak aanpast. Dit moet je dan ook direct in je Smartphone doen.....alhoewel, dat vergeet vaak ook iedereen ;-)
inderdeed..

Met dat verschil dat je (e-mail) account na verloop van tijd terug vrijkomt en je weer een aantal pogingen mag ondernemen.
TESLA blokkeert in dit geval je account totdat je het wachtwoord weer aanpast (, totdat je iphone je account weer blokkeert, waardoor je weer je wachtwoord moet wijzigen, totdat je iphone je account weer blokkeert, waardoor je weer je wachtwoord moet wijzigen, totdat je iphone je account weer blokkeert, waardoor je weer je wachtwoord moet wijzigen, totdat je iphone je account weer blokkeert, waardoor je weer je wachtwoord moet wijzigen :wink:).
 
Tijdens de Blinde Trade aktie van Porsche kon je je auto aanbieden voor omruilen met een in eerste instantie nog onbekende Porsche. In het introductiefilmpje bij de aktie destijds kwam ook de Model S langs (as if!). Inmiddels is de 'winnaar' bekend (van een Macan S Diesel), en Porsche heeft onderstaande infographic gemaakt.

Rechtsonder wordt onder 'niet zo gemiddeld' nogmaals de Model S genoemd, alsof die daadwerkelijk ter inruil zou zijn aangeboden. Ik kan het nergens uit opmaken, bijvoorbeeld in de (onhandige) lijst met aangeboden auto's kom ik er geen enkele Model S tegen.

Lijkt me dus vooralsnog bluf van Porsche dat er mensen zijn (geweest) die hun Model S zouden willen inruilen... Of was het iemand van hier? :smile:



infographic.jpg
 
Loaner van Tilburg, helaas een fossiel, en dan krijg je ook nog deze melding in het dash:

View attachment 46432

Ga zo maar even *proest* tanken *proest* dan ;)

Lol die heb ik ook even gehad.
Na een dag rijden kwam ik erachter dat het apparaat een 6de versnelling had :redface:

Naja, was blij dat ik mijn Tesla weer terug mocht ontvangen..

Waarom is jouw auto naar het SC ?
 
Tijdens de Blinde Trade aktie van Porsche kon je je auto aanbieden voor omruilen met een in eerste instantie nog onbekende Porsche. In het introductiefilmpje bij de aktie destijds kwam ook de Model S langs (as if!). Inmiddels is de 'winnaar' bekend (van een Macan S Diesel), en Porsche heeft onderstaande infographic gemaakt.

Rechtsonder wordt onder 'niet zo gemiddeld' nogmaals de Model S genoemd, alsof die daadwerkelijk ter inruil zou zijn aangeboden. Ik kan het nergens uit opmaken, bijvoorbeeld in de (onhandige) lijst met aangeboden auto's kom ik er geen enkele Model S tegen.

Lijkt me dus vooralsnog bluf van Porsche dat er mensen zijn (geweest) die hun Model S zouden willen inruilen... Of was het iemand van hier? :smile:
Die Triumph uit 1966 voldoet helemaal niet aan de voorwaarden. De auto mocht maximaal 7 jaar oud zijn geloof ik. Ik wilde namelijk ook meedoen, maar heb alleen maar auto's die ouder zijn dan 7 jaar of de Tesla. En die laatste ga ik natuurlijk niet ruilen voor een Porsche...
Die Rolls royce die is genoemd lijkt me ook ouder dan 7 jaar te zijn. Of de eigenaar is gek.
 
Kwam Loek tegen bij Tesla in Tilburg, je had zijn gezicht moeten zien toen hij de sleutels kreeg van de Opel ;-)
:biggrin::biggrin::biggrin:, die van mij willen ze ook graag hebben ivm wat meldingen. Heb aangegeven dat ik m niet meer af sta tenzij ik een andere Tesla mee krijg of de mijne me echt laat staan. Vorige keer kreeg ik een nieuwe Mercedes mee, 1.400 km. Dat wil ik dus echt niet meer:eek:. Een Opel:scared:, ik ga nog liever lopen.