Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
vandaag ben ik in het service center van Woluwe binnen gesprongen. Er stonden een 10 tal MSen. blauwe, zwarte, grijs, multicoat wit.
Ik heb toevallig kennis kunnen maken met de eerste splinterniewe Belgische DS.
Maandag start hij met zijn eerste werkdag, na een paar weken opleiding in Tilburg.
Er liggen een 60tal dossiers klaar voor hem, die hij allen moet gaan contacteren. (mijn dossier zat er ook tussen)
Hij kon me meegeven dat de levering van mijn MS rond 25 november zal zijn.

Er blijkt nog steeds een probleem te zijn met de levering van de rode stekker.

Daarna ben ik doorgereden naar BUGA. (hij had nog steeds niet om zijn kabelhouder geweest)
Na een dikke 6000km is hij nog zeer tevreden, al zijn de mankementjes van het eerste uur nog steeds niet opgelost.
Hij heeft het momenteel super druk met de aardappelen en heeft zelfs geen tijd om het forum te lezen.:wink:
 
Vanochtend auto opgehaald. Prettig ontvangen in Amsterdam. Er waren al een paar proefritmakers toen we binnenkwamen.

DS was top, dank Thomas,

Auto ook top, paar kleine puntjes (cosmetisch).

Rijden helemaal geweldig. 3G geweldig, supersnel. Verwachtte hier niets van, maar is eigenlijk meer dan prima. Zal wel model 2014 zijn (geintje). Alcantara dak had ik niet verwacht, zit er wel in.

Eerste momentje al gehad op het natte. Snelle correctie van de auto. Prima.

Auto nu aan de kabel. Morgen door weer en wind naar Brabant.

image.jpg
 
Ik ben vandaag ook even bij Tesla in Amsterdam wezen kijken. Stuk of drie in de werkplaats, twee als testauto en eentje binnen. Een tweetal Engelsen stonden me te woord, geen idee waarom er (nog) geen volledig NL team was. Verder een handvol kijkende families. Ik vroeg nog even naar de aflevering van Yoda, vreemd genoeg wist deze medewerker niet dat er vanochtend een auto was afgeleverd. (???). Voor de liefhebbers, er is een klein aantal promo-artikelen te koop, waaronder de deken, wat shirts, petjes en de waterkan. Mijn auto (besteld half juli, VIN 19nogwat) staat nog steeds op half december.

@Yoda888: van harte, ziet er mooi uit!!
 
Dank je, Rutger.

Organisatie is inderdaad nog een beetje onwennig. Toen wij binnen kwamen werd er ook eerst gesuggereerd dat we om een testrit kwamen ipv een aflevering. Daarna zoeken naar DS, maar wel goede koffie. Uitleg prima, maar weinig extra bij de uitlevering. Nu wel een Tesla mapje voor het kentekenbewijs, nog geen sleutelhangers.

nog een paar sfeer foto's....

image.jpg
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    96.2 KB · Views: 383
  • image.jpg
    image.jpg
    91.3 KB · Views: 386
Dank je, Rutger.

Organisatie is inderdaad nog een beetje onwennig. Toen wij binnen kwamen werd er ook eerst gesuggereerd dat we om een testrit kwamen ipv een aflevering. Daarna zoeken naar DS, maar wel goede koffie. Uitleg prima, maar weinig extra bij de uitlevering. Nu wel een Tesla mapje voor het kentekenbewijs, nog geen sleutelhangers.

nog een paar sfeer foto's....

View attachment 33964

Gefeliciteerd met je S! Vette bak :cool:
 
Ik zag deze velgen voor het eerst op een foto in een US post, het zijn de originele 19" cyclones. Ziet er echt goed uit als je een 10 inch velg zoekt met uitstraling van de 21" turbine.

attachment.php?attachmentid=34023&d=1382840696.jpg

Volgens mij zijn dit gewoon de 19" Rial Lugano met een Tesla-badge. Bij de Cyclones zijn alle 'spaken' symmetrisch uitgevoerd, bij bovenstaande en de Rials komen ze steeds per 2 vanuit het midden samen...