Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
560530_10201561123403531_1559428101_n.jpg
942171_10201561123363530_593896363_n.jpg
1017444_10201561123483533_1279736458_n.jpg


Na vandaag kan ik maar één ding zeggen. Toekomstige elektrische chauffeurs gaan met een SMILE rondrijden dat het niet mooi meer, is na het voelen van de acceleratie tijdens een kort ritje. Ben nu nog meer dan ooit overtuigd dat de toekomst 100% elektrisch is.

Bedankt voor de mooie organisatie en op naar een volgend geslaagd event!
 
Zo jongens dat was gezellig, nu weer thuis even iets gegeten en klaar!


Bij het opruimen kwamen we een camerastandaard tegen iemand deze vergeten?

Hij ligt in mijn kantoor!:biggrin:

Verder bedankt voor de credits maar vergeet ook wiebe en peter niet!

Wat betreft noah houd ik iedereen op de hoogte van wat er eind van komende week op de rekening is gestort en ik tel samen met de vader van noah maandag alles! Ben benieuwd vergeet bij storten niet om iets van of via tesla te vermelden dan weet hij het!

Thanks voor de gezelligheid
 
Het wordt een echo, maar Jeroen, Wiebe en Peter, ook namens mij bedankt voor de organisatie van dit hartstikke leuke event.
Ik heb het gevoel dat ik nog veel meer mensen even had willen spreken en bedanken voor hun informatieve of leuke bijdrage op het forum. Maar boven alles was het geweldig om deze fantastische auto nog eens goed te kunnen bekijken. Wat is het toch een gave bak! Het maakt het wachten nóg moeilijker.

Michael, bedankt voor het nieuwe (piep)kleine stukje Tesla wat verdomde handig gaat blijken!

En laat ik vooral niet vergeten: Wim, bedankt voor het meerijden, het was erg gezellig!
 
Top feestje Jeroen! Ook al konden we door verplichtingen maar kort blijven, de twee petten waren een fantastische manier om zowel onze kids blij te maken, alsook Noah een handje te helpen. Dit in het voorjaar nog eens herhalen, maar dan met 150 Tesla's?

Edit: en Wiebe en Peter!
 
Last edited:
Jetje, Wiebe en Peter,

Dank voor de geweldig georganiseerde bijeenkomst. Was leuk om diverse forumleden en aanhang in het echt te ontmoeten. Heerlijke hapjes, drankjes en een mooie speech van Wiebe. Wel saai al die Sig Red full option Tesla's. Daar komen hopelijk snel een hoop andere kleuren bij:biggrin:. Hoop nog een hoop foto's van de bijeenkomst te gaan zien. De nieuwste ontwikkeling van FuzzyLogic is een gat in de markt denk ik, heb m helaas gemist maar als je hem nog 's in de verkoop gaat doen dan bestel ik er graag bij deze één.
 
Goed te lezen en te zien dat het feest geslaagd was! Ben graag in de toekomst van de partij!

Wil de pret voor enkelen niet drukken maar ik kreeg net een mailtje van een Tesla manager met onder andere de volgende mededeling: Helaas zijn de sensoren niet meer in te bouwen achteraf.

Dit lijkt niet te stroken met hetgeen Wiebe op dag van aflevering is verteld door de Engelstalige teslaman.

Zou graag vernemen of andere forumleden definitief dezelfde mededeling hebben ontvangen.

Nu 10 dagen met Model S op stap, en ben niet gelukkig met de afwezigheid van de sensoren.




 
Zo jongens dat was gezellig, nu weer thuis even iets gegeten en klaar!


Bij het opruimen kwamen we een camerastandaard tegen iemand deze vergeten?

Hij ligt in mijn kantoor!:biggrin:

Verder bedankt voor de credits maar vergeet ook wiebe en peter niet!

Wat betreft noah houd ik iedereen op de hoogte van wat er eind van komende week op de rekening is gestort en ik tel samen met de vader van noah maandag alles! Ben benieuwd vergeet bij storten niet om iets van of via tesla te vermelden dan weet hij het!

Thanks voor de gezelligheid

Heren, wat een topdag. Dank jullie wel!

na afloop eerste echte kilometers met de S gemaakt. Nog nooit zoveel auto's naast me zien hangen, gapend naar mijn auto ;-)
 
Wil de pret voor enkelen niet drukken maar ik kreeg net een mailtje van een Tesla manager met onder andere de volgende mededeling: Helaas zijn de sensoren niet meer in te bouwen achteraf. Dit lijkt niet te stroken met hetgeen Wiebe op dag van aflevering is verteld door de Engelstalige teslaman.

Aha, back on topic! Nou... als dit zo is dan is Wiebe NIET meer te pruimen! Sterker nog: dan krijgen ze 'm subiet terug, met spoilert.

Voor degenen die het gemist hebben: veel auto's (althans waar ik bij was vrijdag, Athlon) werden afgeleverd zonder parkeersensoren terwijl die wel besteld waren (via Athlon). Mij werd verteld dat die achteraf nog ingebouwd konden worden maar dat dit een "awful long job" is. Ik heb er expliciet naar gevraagd omdat ik bang was voor een statement zoals Doc Electric heeft gekregen.

Dit kan wel eens heel vervelend gaan worden.
 
Aha, back on topic! Nou... als dit zo is dan is Wiebe NIET meer te pruimen! Sterker nog: dan krijgen ze 'm subiet terug, met spoilert.

Voor degenen die het gemist hebben: veel auto's (althans waar ik bij was vrijdag, Athlon) werden afgeleverd zonder parkeersensoren terwijl die wel besteld waren (via Athlon). Mij werd verteld dat die achteraf nog ingebouwd konden worden maar dat dit een "awful long job" is. Ik heb er expliciet naar gevraagd omdat ik bang was voor een statement zoals Doc Electric heeft gekregen.

Dit kan wel eens heel vervelend gaan worden.
Dit strookt ook niet met berichten van het US deel van TMC, waar Amerikanen die de PDC optie niet hadden, alsnog de bevestiging hadden gekregen dat het later in te bouwen was. Misschien FF daar je oor te luisteren leggen of dat tot op heden al een keer gebeurd is?
 
jetje said:
ik heb nog een camerasteun liggen wie is die vergeten?

Dat zal die van mij zijn. Had de tripod meegnomen voor een eventuele groepsfoto. Dat kwam er dus niet van. Sorry dat ik plots verdween, maar werd weggeroepen. Ik kan hem maandag ophalen.

Jeroen(en je familie), Wiebe, Peter, hartelijk dank voor de organisatie. Super!
Daan: de kids zijn helemaal blij met hun shirts, en ik met de andere spullen!
Fuzzy: dank voor die prachtige CP opener! Perfecte gadget!

Heb nog foto's op de camera. Die volgen.

De komende 5 dagen worden laaaaaang....
 
dikke proficiat aan de organisatoren... moeten we nog eens doen!
prachtige speech van Wiebe die volledig mijn gevoelens verwoorde. Had ik zeker niet beter kunnen doen.
van de 5 Tesla events (Antwerpen, Eindhoven, Tilburg en Brussel, Waalwijk) dat ik al heb gedaan, was dit het leukste. Zelfs Sandra was blij om met gelijkgestemde zielen te kunnen praten.
ikzelf was super blij om de multicoat red nog eens te kunnen zien.
Tevens nog een frunknetje op de kop kunnen tikken bij onze hofleverancier
hier nog een aantal fototjes:
IMG_3595.JPG
IMG_3596.JPG
IMG_3597.JPG
IMG_3598.JPG
IMG_3599.JPG
IMG_3600.JPG
IMG_3601.JPG
IMG_3602.JPG
IMG_3603.JPG
IMG_3604.JPG
IMG_3605.JPG
IMG_3606.JPG


op de terugweg de overslag naar 50000km kunnen meemaken.:wink:
wat kan je nog meer verlangen op één dag.
IMG_3610.JPG