Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag de eerste 2 Teslas mogen verwelkomen in de garage. En een leuk ritje met de roadster mogen maken. :smile::smile:
thanks Byron en Gwenn!
IMG_3310.JPG
IMG_3301.JPG
IMG_3302.JPG
IMG_3304.JPG
IMG_3311.JPG

Het wachten zal weer een stuk moeilijker worden.
 
de zwarte man heeft ook mee mogen rijden. hij kan er niet over zwijgen nu. 100% zeker dat hij de eerste uit Sri Lanka is die met een roadster heeft mee gereden.

zou dit de tesla grin zijn?

Xfrank, ik weet wat je voelt. Ik heb enige tijd geleden ook in een Tesla Roadsters mogen meerijden en een stukje zelf. En ik kon echt niets anders doen als genieten en genieten. Die grijns die ik had is de rest van de dag niet van mijn gezicht meer afgeweest. Geniet ervan.
 
Ben ook vorige week geweest en er staan inderdaad kleine bordjes dat je niet verder mag dan de 2 afleverplaatsen vooraan in de fabriek. Verder is er helaas geen nieuws. Het kan toch niet lang meer duren voordat de 1e echt wordt afgeleverd..........
 
hehe, die arme drommel heeft eindelijk dat laatste M6 boutje ook gevonden. ze zijn gestart met mn Sig te bouwen.... nog maar effe (zo zou Tesla dit verwoorden lijkt me)

Vraag; wie weet wat je mag verwachten van de batterij degradatie of garantie voorwaarden? Ik lees in de garantievoorwaarden dat ze verwijzen naar een bepaalde mate van degradatie maar hoe en wat? Liefst natuurlijk een Tesla document of bijlage.
 
Last edited:
Vandaag op de camping in Zuid Frankrijk drong het opeens tot me door, het briljante plan van Elon om een range extender te gaan leveren zonder de frunk of andere ruimte op te offeren! Let op, aankondiging 31-8, aandeelhouders, dit is nuttige voorkennis
.
spirit820.jpg