Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Sig ? / Marco = VIN 15879 zwart
Sig 65 / Bagu = VIN 14906 zwart
Sig 175 / jetje = VIN 15929 (july/aug.) rood
Sig 187 / pjhartog / fact.29 = VIN 15973 (TBD) rood
Sg 214 / mik = VIN 15863 rood
Sig 283 / Right_Said_Fred = VIN 15998 rood
Sig 284 / duBois / fact.41 = VIN 15886 (july/aug.) rood
Sig 412 / Jeroens = VIN …
Sig 416 / NoldenDraaier = VIN ... (july/aug.) rood
P15 / Fuzzylogic = VIN …
P20 / Dww = VIN … (aug./sept.) grijs/wrap
P852 / PeterSZ / fact.117 = VIN … (aug./sept.) grijs
@PeterSZ Waarom denk je dat ik Sig116 heet? :smile:
 
@PeterSZ Waarom denk je dat ik Sig116 heet? :smile:

Euhhhhh... omdat je een voorliefde hebt voor afgezaagde niet-orginele standaardnicknames?? :wink:

Ja dit bedoel ik dus - welk forumlid biedt zich aan om een B/NL lijstje te maken dat iedereen zelf kan invullen -
onder een apart topic???

Sig ? / Marco = VIN 15879 zwart
Sig 65 / Bagu = VIN 14906 (july/aug.) zwart
Sig 116 / Sig116 = VIN … (aug./sept.) zwart
Sig 175 / jetje = VIN 15929 (july/aug.) rood
Sig 187 / pjhartog / fact.29 = VIN 15973 (TBD) rood
Sg 214 / mik = VIN 15863 rood
Sig 283 / Right_Said_Fred = VIN 15998 rood
Sig 284 / duBois / fact.41 = VIN 15886 (july/aug.) rood
Sig 412 / Jeroens = VIN …
Sig 416 / NoldenDraaier = VIN ... (july/aug.) rood
P15 / Fuzzylogic = VIN …
P20 / Dww = VIN … (aug./sept.) grijs/wrap
P852 / PeterSZ / fact.117 = VIN … (aug./sept.) grijs
 
Euhhhhh... omdat je een voorliefde hebt voor afgezaagde niet-orginele standaardnicknames?? :wink:

Ja dit bedoel ik dus - welk forumlid biedt zich aan om een B/NL lijstje te maken dat iedereen zelf kan invullen -
onder een apart topic???

Sig ? / Marco = VIN 15879 zwart
Sig 65 / Bagu = VIN 14906 (july/aug.) zwart
Sig 116 / Sig116 = VIN … (aug./sept.) zwart
Sig 175 / jetje = VIN 15929 (july/aug.) rood
Sig 187 / pjhartog / fact.29 = VIN 15973 (TBD) rood
Sg 214 / mik = VIN 15863 rood
Sig 283 / Right_Said_Fred = VIN 15998 rood
Sig 284 / duBois / fact.41 = VIN 15886 (july/aug.) rood
Sig 412 / Jeroens = VIN …
Sig 416 / NoldenDraaier = VIN ... (july/aug.) rood
P15 / Fuzzylogic = VIN …
P20 / Dww = VIN … (aug./sept.) grijs/wrap
P852 / PeterSZ / fact.117 = VIN … (aug./sept.) grijs

Dag allemaal,

Mooie vrijdagmiddagpraat! Ik heb begin dit jaar de MS via Athlon besteld (financial lease constructie) omdat zij op dat moment konden garanderen dat de auto nog dit jaar zou worden geleverd (tesla zelf kon dat op dat moment niet, later weer wel...). Inmiddels is de configuratie definitief, maar dit loopt allemaal via Athlon. Ik heb dus ook geen eigen tesla pagina :mad:. Het reserveringsnummer dat ik van Athlon heb gekregen is RN 305420 / S 135. Dit nummer is anders dan de nummers die ik hier op de website zie. Kan ik uit mijn nummer een reserveringsnummer destilleren?

Met vriendelijke groet,

Daniel
 
Dag allemaal,

Mooie vrijdagmiddagpraat! Ik heb begin dit jaar de MS via Athlon besteld (financial lease constructie) omdat zij op dat moment konden garanderen dat de auto nog dit jaar zou worden geleverd (tesla zelf kon dat op dat moment niet, later weer wel...). Inmiddels is de configuratie definitief, maar dit loopt allemaal via Athlon. Ik heb dus ook geen eigen tesla pagina :mad:. Het reserveringsnummer dat ik van Athlon heb gekregen is RN 305420 / S 135. Dit nummer is anders dan de nummers die ik hier op de website zie. Kan ik uit mijn nummer een reserveringsnummer destilleren?

Met vriendelijke groet,

Daniel
Dan is S135 je reservatienummer...
 
Euhhhhh... omdat je een voorliefde hebt voor afgezaagde niet-orginele standaardnicknames?? :wink:

Ja dit bedoel ik dus - welk forumlid biedt zich aan om een B/NL lijstje te maken dat iedereen zelf kan invullen -
onder een apart topic???

Sig ? / Marco = VIN 15879 zwart
Sig 65 / Bagu= VIN 14906 (july/aug.) zwart
Sig 116 / Sig116= VIN … (aug./sept.) zwart
Sig 175 / jetje = VIN 15929 (july/aug.) rood
Sig 187 / pjhartog / fact.29= VIN 15973 (TBD) rood
Sg 214 / mik= VIN 15863 rood
Sig 283 / Right_Said_Fred= VIN 15998 rood
Sig 284 / duBois / fact.41 = VIN 15886 (july/aug.) rood
Sig 412 / Jeroens= VIN …
Sig 416 / NoldenDraaier = VIN ... (july/aug.) rood
P15 / Fuzzylogic= VIN …
P20 / Dww= VIN …(aug./sept.) grijs/wrap
P852 / PeterSZ / fact.117= VIN …(aug./sept.) grijs

Kleine correctie, mijn Delivery window was als altijd "Augustus" en naar wat ik hoor van Tesla zal dat ook perfect lukken.
 
Over Athlon gesproken...in januari heb ik contact gehad met Leaseloket. Die werken samen met Athlon. Het ging om een financial lease constructie waarbij ik een forse aanbetaling wilde doen en een zo kort mogelijke looptijd voor de lease. Ik heb mijn financiele cijfers overlegd en daar akkoord op gekregen. Er moest alleen nog met Athlon overlegd worden of ze een dergelijk hoge aanbetaling en korte looptijd wel interessant genoeg vonden. Ik zou er nog van horen...(dat was in januari dus).
Nooit meer iets gehoord! Ik was er dus ook snel klaar mee en had besloten om mijn model S zelf volledig te betalen. Gisteren (bijna een half jaar later!) werd ik gebeld door Leaseloket. "U heeft in januari contact gehad met een collega, en nu vroegen wij ons af...". Nee hoor, bedankt mevrouw, ik heb nooit meer iets van jullie gehoord en ik heb hem nu zelf al besteld. "Nou, dan gaat u gelukkig wel in die fijne auto rijden!". Ik werd er een beetje lacherig van eerlijk gezegd.

Maar het gaf me te denken. Het kwam op mij over alsof ik op een stapeltje lig van mensen die door Athlon even geparkeerd waren en die ze altijd nog kunnen benaderen als ze met model S-en in hun maag blijven zitten. Misschien liggen er bij Leaseloket cq. Athlon dus nog wel kansen voor mensen die een financial lease zouden willen.
 
Maar ik heb geen signature besteld. Of moet ik lezen P135?
Nee, dan moet je (of Athlon) wel erg lang geleden hebben gereserveerd. In "de" lijst staat trouwens al een P135.
Misschien is het gewoon een nummer van Athlon zelf. Dat RN nummer is wel van Tesla, maar is slechts een administratienummer dat helemaal niets zegt voor jou.

Dus jij mist alle opwinding van de TTB-knop en mail, paperwork, statuswijzigingen, VIN etc. ?

Edit

IEDEREEN EVEN STIL.
FRANK HEEFT EVEN TIJD NODIG
:crying:
Om dan maar wat van post 5.000 te gaan maken
 
Last edited:
P135 staat al in de sheet:
135 P NL Your order has been sent to the Tesla factory AUG-SEP 85 Yes Black All Glass 21" Silver No Leather Black Carbon Fiber Yes Yes Yes Yes Yes No Yes Yes Yes Duo Yes € 113 190 FairFrank

Zeker dat je geen Signature besteld hebt via Athlon?

- - - Updated - - -

Dus jij mist alle opwinding van de TTB-knop en mail, paperwork, statuswijzigingen, VIN etc. ?

Edit

IEDEREEN EVEN STIL.
FRANK HEEFT EVEN TIJD NODIG
Ik heb nooit een Time to build email gekregen :(.