Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Dat is dus nog langer wachten als de draagtijd van een olifant:scared:
Dat doe ik trouwens ook al maar nog niet zo lang als hier boven

Volgens mij eind 2011 maar die datum vind ik ondergeschikt aan de datum van leveren! Ik wacht met smacht op het telefoontje nog 30 dagen en welke extra opties wilt u nog?

Doe maar

Plastic mat in de frunk
Plastic mat in kofferbak onder de kinderzitjes
Vloermatjes voor en achter
Winterwielen met banden
 
Toen was hij 13:biggrin::
De leeftijd waarop je droomt van mooie lekkere dingen, maar waarschijnlijk nog ff een paar jaar (TBD) moet wachten voor het zover is.
Voelt bijna hetzelfde nu.

- - - Updated - - -

Hij heeft een P, dat scheelt 26k...
O, overheen gelezen. Maar in https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AkhbjTlSwONrdEdXaWJNXzZqV1ZzVmhhNi1MdnoxeHc#gid=0 staat hij met S20. Dww, downgrade?
 
Ik begrijp de spanning, maar ff rustig aan Jetje; een vrouw vragen naar haar voorkeuren terwijl je vrouw hoogzwanger is. Tssss
Zo zien we Snipje straks nooit meer terug.
Aan de andere kant: jij hebt straks je handen letterlijk vol met die 2 (alvast gefeliciteerd!! geweldig man), en nauwelijks tijd meer voor dit forum.
 
Welcome to Google Docs[/url] staat hij met S20. Dww, downgrade?
Sorry, ja staat verkeerd in de lijst, moet productie model zijn. Ik volgde Tesla al sinds 2006, keertje proefgereden in de roadster en zat in 2009 te wachten op de presentatie van het prototype van de S. Dat was eind maart. Ik was toen op wintersport, het eerste wat ik toen na thuiskomst heb gedaan is de S reserveren en heeeeeel lang wachten. Ik heb toen bewust geen Sig genomen (waarvan er toen maar 1000 gemaakt zouden worden, is dat ook zo?) om de eerste kinderziektes niet mee te hoeven maken. Die 30K investering was natuurlijk ook wel een dingetje. Tesla was nl in 2008 al een keer langs een financiële afgrond gemanoeuvreerd en de ontwikkeling van S was nog maar net begonnen.

Heeft iemand hier trouwens behoefte aan de in de VS wel verkrijgbare "paint armour"? Ik overweeg om mijn grijze S eerst te laten wrappen. Mischien Sig Red? :biggrin:
 
ik heb in begin april 2009 gereserveerd (EU nr P20), volgens de kaart is er nog iemand met een lager P nummer in Rhoon. Waarschijnlijk een paar dagen voor mij. Toen, in 2009, leek het er nog op dat we medio 2012 konden rijden, maar goed dat jaartje uitloop had ik toch wel ingecalculeerd. Vergeet niet dat "ervaren" autofabrikanten vaak minimaal 4 jaar nodig hebben om een nieuw model te ontwikkelen. Het wachten wordt nu wel steeds moeilijker. Mijn verwachte leverdatum is AUG/SEPT. Al het eind september wordt ben ik allang tevreden.

Yep that's me..
Ik had P15, op 2 april 2009 gereserveerd.
Nadat door widodh's inspanningen bekend werd dat 3 fase laden ondersteund zou worden, heb ik geupgrade naar een Sig.

Deliveries start 2011 stond er toen nog op de website ;-)
TESLA - Model S
 
Yep that's me..
Ik had P15, op 2 april 2009 gereserveerd.
Nadat door widodh's inspanningen bekend werd dat 3 fase laden ondersteund zou worden, heb ik geupgrade naar een Sig.

Deliveries start 2011 stond er toen nog op de website ;-)
TESLA - Model S
Als je op 2 april 2009 al bestelde moet je ook wel redelijk op de hoogte van Tesla geweest zijn. Fisker bestond toen ook al maar dat vond ik toen al veel te veel een compromis auto. De tijd heeft ons gelijk bewezen. En de kinderziektes van de S zijn er door de amerikanen al redelijk uit gehaald. Elk nadeel heb ze voordeel om met Cruyff te spreken. Ik heb die upgrade ook nog overwogen maar aangezien het met een laag P nummer niet veel uitmaakts qua levertijd heb er van afgezien.
 
Sig ? / Marco = VIN 15879 zwart
Sig 65 / Bagu = VIN 14906 zwart
Sig 175 / jetje = VIN 15929 (july/aug.) rood
Sig 187 / pjhartog / fact.29 = VIN 15973 (TBD) rood
Sg 214 / mik = VIN 15863 rood
Sig 283 / Right_Said_Fred = VIN 15998 rood
Sig 284 / duBois / fact.41 = VIN 15886 (july/aug.) rood
Sig 412 / Jeroens = VIN …
Sig 416 / NoldenDraaier = VIN ... (july/aug.) rood
P15 / Fuzzylogic = VIN …
P20 / Dww = VIN … (aug./sept.) grijs/wrap
P852 / PeterSZ / fact.117 = VIN … (aug./sept.) grijs

@allemaal
Is het niet leuk een aparte file bij te houden voor de B/NL'se reserveringshouders?? Zo'n bestand waarin iedereen zijn eigen wijzigingen kan invullen. Dit van mij is ook maar copy-paste vanuit een worddocumentje - onhandig en schiet niet op.

Die Europese file is prachtig maar het is wel zoeken naar onze gegevens. In een eigen file kunnen we er ook de nickname bijzetten enzo. Wie van de jeugdige whizzkids knalt dit ff in een bestandje? Zijn er niet een paar IT'ers onder ons? :wink: