Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Net op terugweg van voetbal in de file op de A7. Zelden zoveel bijkijks gehad, je gaat je bijna opgelaten voelen.
Vanochtend trouwens al genoten van mijn app. Ik zag in de schemering een koude, beslagen Tesla op de oprit staan en terwijl ik mijn ontbijtje nuttigde en een krantje las deed de app zijn werk door de auto alvast van een aangename temperatuur te voorzien. En daarna....jongens, jongens, wat een feest dat rijden. Van de mensen die de komende weken nog geleverd krijgen en zich af en toe afvragen of ze er misschien teveel van verwachten....forget it. De auto eenmaal hebben is wat anders dan wat rondneuzen op een bijeenkomst in Waalwijk, een proefritje van 10 minuten of welke andere korte ervaring dan ook te hebben gehad. Ik heb dat spreekwoord over begeerte en bezit nooit zo paraat, maar reken maar dat de begeerte in dit geval niet kan tippen aan het bezit. Het is echt niet wat je verwachtte, het is veel meer.
En nu een snel espressootje en richting tennis. Ben ik blij dat ze uit moeten spelen zeg, wel drie dorpen verderop. Ik hoop op file.
 
Vossen 20" er op en 15mm verlaagd:
za5ugaha.jpg


Zo nog ff thuis aan de lader en dan roadtrip time! :)
 
Net op terugweg van voetbal in de file op de A7. Zelden zoveel bijkijks gehad, je gaat je bijna opgelaten voelen.
Vanochtend trouwens al genoten van mijn app. Ik zag in de schemering een koude, beslagen Tesla op de oprit staan en terwijl ik mijn ontbijtje nuttigde en een krantje las deed de app zijn werk door de auto alvast van een aangename temperatuur te voorzien. En daarna....jongens, jongens, wat een feest dat rijden. Van de mensen die de komende weken nog geleverd krijgen en zich af en toe afvragen of ze er misschien teveel van verwachten....forget it. De auto eenmaal hebben is wat anders dan wat rondneuzen op een bijeenkomst in Waalwijk, een proefritje van 10 minuten of welke andere korte ervaring dan ook te hebben gehad. Ik heb dat spreekwoord over begeerte en bezit nooit zo paraat, maar reken maar dat de begeerte in dit geval niet kan tippen aan het bezit. Het is echt niet wat je verwachtte, het is veel meer.
En nu een snel espressootje en richting tennis. Ben ik blij dat ze uit moeten spelen zeg, wel drie dorpen verderop. Ik hoop op file.

+1
Mooi verhaal. Ik kan haast niet wachten (leverdatum 1e week december) :smile:. En zulke aanstekelijke verhalen maken het wachten niet dragelijker :wink:.
 
Ik be/n benieuwd hoe de nieuwe mensen de aflevering van de auto zelf ervaren. Zijn er veel dingen niet goed of valt het wel mee? In het verleden bleek nogal eens dat er zo snel gewerkt werd dat de kwaliteit niet echt top was, nu lees ik niet echt rare dingen. Ga hem dinsdag 19 nov. halen om 16 uur, zijn er nog meer?
.

Ik haal 'm dinsdag ochtend 19/11 om 10:00 op :)
 
Gans de nacht slecht geslapen en nare dromen gehad.
deze morgen dan naar Brussel getrokken om mijn bolide voor het eerst in levende lijve te mogen ontmoeten.
toen ik binnen kwam zag ik onmiddelijk een rode met rood dak en standaard wielen staan. op de kont stond een 85 stikker, maar zulke foutjes wil ik nog wel door de vingers zien.
ook het interieur en het VIN nummer bleken niet te kloppen. verder was er niets rood te zien.
Daar kwam Nicolas aan.... misschien stond hij buiten!
de poort open, en ja, er stond een rode buiten.. met zwart dak en fout interieur (fout volgens mijn bestelling)
Nicolas was er zeker van dat hij mijn wagen had zien afladen.
nu blijkt dat een aantal wagens naar een andere opslagplaatse zijn gebracht omdat er te veel in Brussel stonden en omdat mijn levering voor 25/11 was voorzien en mijn nummerplaat er nog niet was, hadden ze hem ook maar weggebracht....
Dus, mijn auto nog steeds niet gezien. Wel die van Frank C die op dat moment werd afgeleverd.
ook de bolide van Byron staat er om maandag af te leveren.
De nummerplaat van FVO was er wel, maar zijn wagen dan weer niet.
Van zodra de nummerplaat er is kan ik een nieuwe afspraak maken om te leveren. ik blijf hopen op woensdag of donderdag.
Het was vandaag de eerste keer dat ik hem in het bruin zag, en ik moet toegeven dat dit zeer mooi is. (het zou zelfs mijn tweede keuze kunnen zijn)
hier nog enkele foto's van vandaag in Brussel.
IMG_3810.JPG
IMG_3804.JPG
IMG_3805.JPG
IMG_3806.JPG
IMG_3807.JPG
IMG_3808.JPG
IMG_3809.JPG
 
Het was vandaag de eerste keer dat ik hem in het bruin zag, en ik moet toegeven dat dit zeer mooi is. (het zou zelfs mijn tweede keuze kunnen zijn)

View attachment 35720
Wat een wijze woorden. Dat dacht ik over rood, en daarom heb ik bruin. Nog 11 nachtjes. Jammer dat je nu nog je eigen auto nog niet gezien hebt Frank, maar het zit eraan te komen voor je. Hou nog even vol!
 
Gans de nacht slecht geslapen en nare dromen gehad.
deze morgen dan naar Brussel getrokken om mijn bolide voor het eerst in levende lijve te mogen ontmoeten.
toen ik binnen kwam zag ik onmiddelijk een rode met rood dak en standaard wielen staan. op de kont stond een 85 stikker, maar zulke foutjes wil ik nog wel door de vingers zien.
ook het interieur en het VIN nummer bleken niet te kloppen. verder was er niets rood te zien.
Daar kwam Nicolas aan.... misschien stond hij buiten!
de poort open, en ja, er stond een rode buiten.. met zwart dak en fout interieur (fout volgens mijn bestelling)
Nicolas was er zeker van dat hij mijn wagen had zien afladen.
nu blijkt dat een aantal wagens naar een andere opslagplaatse zijn gebracht omdat er te veel in Brussel stonden en omdat mijn levering voor 25/11 was voorzien en mijn nummerplaat er nog niet was, hadden ze hem ook maar weggebracht....
Dus, mijn auto nog steeds niet gezien. Wel die van Frank C die op dat moment werd afgeleverd.
ook de bolide van Byron staat er om maandag af te leveren.
De nummerplaat van FVO was er wel, maar zijn wagen dan weer niet.
Van zodra de nummerplaat er is kan ik een nieuwe afspraak maken om te leveren. ik blijf hopen op woensdag of donderdag.
Het was vandaag de eerste keer dat ik hem in het bruin zag, en ik moet toegeven dat dit zeer mooi is. (het zou zelfs mijn tweede keuze kunnen zijn)
hier nog enkele foto's van vandaag in Brussel.

toevallig VIN 19910 gezien ? Grijs als een dol--fijn.
 
Ik ben toch nog verbaasd over de aandacht die je krijgt in de S. In een QP raak je eraan gewend; altijd en overal kijkende mensen, zelfs acht(!) jaar na de introductie. Maar dit gaat nog iets verder.
Vandaag: bij de slager 2x, afstappende fietser en fotograferende wandelaar. Op de hockeyclub tientallen jongens (en vaders). Geinig om ze dan van een afstandje te dollen met de app. Leuk detail: 4 meter verder stond een platte lelijke Audi (R8) en daar keek niemand naar om. Misschien was dat wel een slecht voorbeeld, haha. Parkeerplaats AH: leuk gesprekje met geïnteresseerde zestiger die zeer complimenteus was. En dan heb ik nog niet over de draaiende hoofden in alle auto's tussendoor. Zelfs Petrolhead Pur Sang Jan Nijland, mijn garagist, vond het een "vette bak, wel jammer dat ie zo stil is".

Forummers, jullie wachten zal rijkelijk worden beloond!
 
Last edited:
Bah mijn geplande roadtripje is niet doorgegaan, zit nu in trein naar Amsterdam ipv in de Tesla.
Kwam er net met 1e stuk rijden achter dat er boven de 100-110km een flinke trilling kwam, werd nog veel erger naarmate ik harder ging. Zal ergens een slag in de net geplaatste set velgen of banden zitten denk ik, de bandengarage gaat er maandag naar kijken...