Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Yep, uitstekend afgehandeld. Woensdagavond besteld en vandaag afgeleverd. Perfect..:smile:

Hier ook, gisteren besteld, nu binnen, en voor 40% van de prijs van New motion. Wat overigens hulpeloze prutsers zijn. Bellen drie weken voor de levering van een tesla op of er toevallig nog een laadpunten verkocht moet worden.... Heb de beste man maar uitgelegd hoe acquisitie werkt...
 
Eens, als ze gelijk hadden aangeboden dat ze een huurauto hebben of iets, maar niks dat is niet goed!! en op vrijdagmiddag 17:30 bellen als ik maandag 10:00 de levering heb staan is ook wel een beetje gek. Was hij van de vrachtwagen afgevallen oke dan begrijp ik het maar geen motor en accu, kom op zeg die hebben ze zeker wel spare maar zal wel teveel administratief gedoe zijn... en daar ben ik het niet mee eens, gewoon die extra mile gaan voor je klant en op tijd communiceren, Had ik dit woensdag geweten was het akkoord geweest, ivm mijn planning, auto en zakenreis van volgende week.

Je hebt helemaal gelijk, ze konden al veel eerder weten dat de wagen incompleet was en hadden je gisteren of zo al kunnen bellen! En je hebt gelijk dat als klant je toch iets meer kan verwachten. Ik ook word regelmatig ín de tang'genomen door de klant. Aan de andere kant het, we moeten beseffen dat dit een opstartende onderneming is die hier in Nederland te maken krijgt met logistieke problemen van het overdragen van extreem veel auto's in een korte tijd. He is geen excuus maar we mogen wel wat begrip tonen. Mischien een betere benadering is te zeggen, begrijp ik, maar ik heb nu wel een probleem dat ik geen vervoer heb, hoe gaat Tesla mij hier bij helpen? Dan was er misschien een andere reactie geweest?

- - - Updated - - -

Super Noiseless Power (heb dezelfde letters op de platen)

of is "Sweet Nice Poppies"een betere naam om de verslaving weer te geven?
 
@PaulusdB

Dank voor de tips die mij geholpen hebben beter met Tesla te communiceren en te regelen dat ik maandag wel een auto heb....!!! Thanks!!!

Wouter, je had ook nog een week in een Citro Visa, Austin Maxi, Vauxal Viva, Zastava Yugo of om een beetje klassebak te noemen in een oude Jag XJ te rijden. Had je met nog meer plezier na je zakenreis in je MS gestapt. Fijn dat je toch een oplossing hebt en alvast kan wennen aan het MS verpulverende acceleratie gevoel..............maar vergeet niet nog eens te stappen in een MG midget, Alfa 75, BMW Z1 of iets dergelijks. Laten we onze klassiekers niet vergeten !
 
Als je voor dat je de ferry naar harwich nog even bij moet laden mag je altijd even langs komen, hoewel je geloof ik op de ferry ook kan laden:cool:

Dank voor het aanbod! Laden op de boot is ook interessant, weet iemand daar iets meer van?

Ik heb op het uk en Spanje deel van dit forum nog vragen gesteld over laadpassen in die landen, maar nog weinig antwoorden gekregen. Weten jullie daar toevallig meer over?
 
Nog 13 uur en 19 minuten...
Mijn DS is veranderd: Michael komt niet uit Tilburg naar Zaventem, maar Nicolas neemt het over. Heb hem eens ontmoet in de showroom in Brussel, toffe man.
Morgen de finale van zo'n 4jaar wachten, zooooo spannend:biggrin:
 
Mg midget heb ik staan heerlijke auto, maar beleef toch meer lol aan de Tesla!

1 lekt niet
2 ik ben niet bang dat er iets kapot gaat ( ooit met de midget geen rem meer gehad terwijl ik hard moest remmen vor een rood licht! Was zeer spannend)
3 comfort
4 nog veel meer

Voordeel Mg

Het is een klassieker die voor zijn tijd heerlijk is
 
Nog 13 uur en 19 minuten...
Mijn DS is veranderd: Michael komt niet uit Tilburg naar Zaventem, maar Nicolas neemt het over. Heb hem eens ontmoet in de showroom in Brussel, toffe man.
Morgen de finale van zo'n 4jaar wachten, zooooo spannend:biggrin:

Ik ga er ook zijn tegen 11 uur.
Om naar mijn wagen te komen kijken en om vervroeging van de levering af te spreken.
Nicolas had me verteld dat hij om 12 uur een levering had.

kijk alles maar eens goed na, want hij heeft de 2 Franken al eens door elkaar gehaald. deze week had hij uw nummerplaat aan mij doorgegeven.:wink:
tot morgen misschien.
 
Last edited:
Zo, vanochtend de mijne opgehaald. Korte samenvatting:
Bij Tesla Amsterdam werd ik geholpen door een engelstalige dame (kon aangeven of dat een probleem was). Nadat we even rond de auto waren gelopen om de functionaliteit van trunk en frunk te zien zijn we in redelijk rap tempo door de functies op het display gegaan. Ik moet zeggen dat ik zelf een beetje een houding heb van 'ik vogel het allemaal zelf wel uit later' en dus niet zoveel vragen heb, maar binnen een uur was ik ready to go. Het enige slordige was dat ik, dorstig als ik was, vlak voor mijn vertrek zelf om een kop koffie moest vragen. In dat opzicht vond ik de ontvangst niet zo heel persoonlijk. Niet even zitten met een kop koffie, hallo meneer, zullen we eens rustig de auto gaan doornemen en voor vertrek nog het geijkte bosje bloemen voor je vrouw. Niets. Niet dat het daarom gaat, maar toch voelt het een beetje vreemd om zo'n auto waar je zo lang op gewacht hebt in 50 minuten door te spreken en dan gewoon weg te rijden zonder ook maar iets te drinken aangeboden te hebben gekregen of een attentie te krijgen. Toch veel minder persoonlijk dan ik gewend ben van Duitse merken.
Gefeliciteerd met je Tesla, en alle andere verse eigenaren ook. Onze aflevering gisteren was dan wel zoals jij hem gewenst had. Ze hadden alle tijd voor ons. We werden vriendelijk onthaald door Kirstin met een lekker bakje koffie. Ze vroeg of Melroy mee mocht lopen omdat die er nog maar een dag of 2 werkte. Geen probleem. Toen ik vroeg hoelang zij er al werkte was het antwoord 2 weken:biggrin:. Maar ik moet zeggen dat ze al goed op de hoogte was en duidelijk een Amerikaanse klantvriendelijkheidstraining had genoten. Geen vraag of cynische opmerking van mij was haar te veel. Denk dat ik bij mijn aflevering over 2 weken aan een bakkie koffie en de sleutel wel genoeg heb.
 
Ik ga er ook zijn tegen 11 uur.
Om naar mijn wagen te komen kijken en om vervroeging van de levering af te spreken.
Nicolas had me verteld dat hij om 12 uur een levering had.

kijk alles maar eens goed na, want hij heeft de 2 Franken al eens door elkaar gehaald. deze week had hij uw nummerplaat aan mij doorgegeven.:wink:
tot morgen misschien.

LoL, tot morgen;-)
 
Dan krijg je waarschijnlijk overmorgen een email. Tenminste, zo ging het bij mij.

Bij mij kan het nog gekker. Ik heb geinformeerd bij The New Motion en gegevens opgestuurd (foto's, plattegrond etc) voor een offerte. Vervolgens nooit meer wat gehoord. Krijg ik 4 weken later een telefoontje van Liander met de vraag of ik nog gebruik wilde maken van mijn aanvraag mijn aansluiting te verzwaren naar 3 x 35 amp. Had ik dus niet zelf aangevraagd. Bleek dus te zijn gedaan door de installateur van The New Motion. Dat is blijkbaar standaard. Van The New Motion nooit een offerte gehad. Aanvraag natuurlijk geannuleerd bij Liander en tegen de installateur gezegd dat ik mijn laadkast inmiddels heb geregeld bij mijn eigen electricien. Krijg ik vervolgens 3 dagen later een email van The New Motion dat zij de offerte hebben gestuurd naar mijn leasemaatschappij! Ik doe financial lease dus Athlon heeft niets met de laadkast te maken. Bel ik vervolgens op met The New Motion. Krijg ik een jong broekie aan de lijn die van toeten nog blazen weet en mij uiteindelijk beloofd om de offerte nogmaals te versturen maar dan naar mij " ik zou hem een uur later zeker in de mail hebben". Je raad het al, nog niets binnen. Wat een stel "wankers". :tongue:
 
Heel vervelend voor je, maar ja, het is jouw keuze om in een huurauto te rijden. Er kan van alles misgaan, dat blijkt wel weer. Ze zouden wel met een tegemoetkoming kunnen komen in de trant van: huurauto via hun, gratis service erbij ter compensatie, maar eisen kun je het niet. Ik was ook wel wat verbolgen toen ik vanmiddag hoorde dat de prijs voor de winterbanden afgelopen weekend van 2600 naar 3500 is gegaan en dat hij daar niks aan kon doen....Er is duidelijk nog een leercurve nodig.

@iedereen

even off topic maar even ter info:

Ik heb nu via Profile Tyrecenter Mijdrecht winterbanden besteld en velgen (7 spaaks, 20 inch) voor 2395 euro ex BTW. Deze profile heeft zich aardig verdiept in de Model S en de winterbanden- en velgenproblematiek. Heeft ook regelmatig contact met Tesla. Zeer vertrouwenwekkend. Aanrader. Vragen naar Ber!:biggrin: