Zo, vanochtend de mijne opgehaald. Korte samenvatting:
Bij Tesla Amsterdam werd ik geholpen door een engelstalige dame (kon aangeven of dat een probleem was). Nadat we even rond de auto waren gelopen om de functionaliteit van trunk en frunk te zien zijn we in redelijk rap tempo door de functies op het display gegaan. Ik moet zeggen dat ik zelf een beetje een houding heb van 'ik vogel het allemaal zelf wel uit later' en dus niet zoveel vragen heb, maar binnen een uur was ik ready to go. Het enige slordige was dat ik, dorstig als ik was, vlak voor mijn vertrek zelf om een kop koffie moest vragen. In dat opzicht vond ik de ontvangst niet zo heel persoonlijk. Niet even zitten met een kop koffie, hallo meneer, zullen we eens rustig de auto gaan doornemen en voor vertrek nog het geijkte bosje bloemen voor je vrouw. Niets. Niet dat het daarom gaat, maar toch voelt het een beetje vreemd om zo'n auto waar je zo lang op gewacht hebt in 50 minuten door te spreken en dan gewoon weg te rijden zonder ook maar iets te drinken aangeboden te hebben gekregen of een attentie te krijgen. Toch veel minder persoonlijk dan ik gewend ben van Duitse merken.