Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hoe bevalt het de kinderen op het achterste bankje? (Ik heb er ook 4...)

Heb jij beschermende matten?
Zijn er genoeg aansluitingen achterin voor de iPads?

Ik verheug me nu al op de gezichten van de kinderen als ik in4 seconden naar de 100 vlieg.
Oudste zoon, 8jr, houdt spreekbeurt over Tesla
 
Het gaat goed. Ik heb al 12 minuten geen bericht gekregen van mensen die het nodig vinden om mij er op te attenderen dat er ergens een Model S in de hens heeft gestaan. Mensen die je niet hoorde bij berichten over de performance of de veiligheid. Bijzonder om weer eens te leren hoe mensen in elkaar zitten. Het zal wel kift zijn.

Anyway, 8 november om 12:00 in Tilburg is het mijn moment!
 
Het gaat goed. Ik heb al 12 minuten geen bericht gekregen van mensen die het nodig vinden om mij er op te attenderen dat er ergens een Model S in de hens heeft gestaan. Mensen die je niet hoorde bij berichten over de performance of de veiligheid. Bijzonder om weer eens te leren hoe mensen in elkaar zitten. Het zal wel kift zijn.

Anyway, 8 november om 12:00 in Tilburg is het mijn moment!

Dat ligt ook snel vast. Een maand op voorhand weet je wanneer je hem mag ophalen?
 
Doet tunein het bij jouw? Bij mij speelt ie nog geen 10 seconden achter elkaar?

Wat is tunein? Sorry, ben een beetje digibeet.

Ik weet in elk geval dat ik bij 'Internet' door te browsen duizend-en-één internetzenders krijg uit alle uithoeken van de wereld. En bijna allemaal zijn ze storingsvrij te beluisteren (dat was de eerste dagen wel anders).
 
Wat is tunein? Sorry, ben een beetje digibeet.

Ik weet in elk geval dat ik bij 'Internet' door te browsen duizend-en-één internetzenders krijg uit alle uithoeken van de wereld. En bijna allemaal zijn ze storingsvrij te beluisteren (dat was de eerste dagen wel anders).

hahaha ok, die zenders komen via tune-in. Maar ik heb iig nog de performance zoals jij die de eerste dagen had., niets speciaals gedaan?

Vooralsnog is "muziek" ontvangen mijn grootste issue. FM is zwak ontvangst, DAB(+) hapert en internet radio doet het helemaal niet.... Verder ben ik elke keer weer blij als ik mag rijden....

Internet radio via bluetooth werkt wel, ook via vodafone dus het moet kunnen.
 
@ NoldenDraaier!

Heeel graag gedaan!!!!
We moeten mekaar echt helpen in dit pionierswerk...
Hopelijk lukt het jou allemaal.. hou me aub op de hoogte.. als ik m'n S heb (beloofd half nov.) dan ga ik het laatste WE van nov. ook naar Keulen.. en wil hem daar laden...
Je moet je wel aanmelden... dus niet vergeten.. en als het niet via de website lukt: hen effe mailen.... want een Belgisch postnummer + mob. tel. nr. wordt niet aangenomen...

Hierbij de aanmeld info om aan te melden:
RheinEnergie Stromtankstelle: Lungengasse in Köln - Deutschland #50
Dan bij "kosten" het knopje "registrierung" zo dat je op
Registrierung - RheinEnergie AG
komt...
en dan invullen maar...

Hopelijk lukt het jou, anders mailtje naar Jörn Hansen - misschien met mijn referenties!!!

Heel veel succes gewenst!
Het is boven verwachting snel en tevreden geregeld. Ik had Jörn gemaild en ga bij hem persoonlijk in Keulen een RFID pas ophalen en kan daaraan aansluitend om 11:00 400V-32A laden met type2 stekker. Ik was nogmaals enorm positief verrast en ben fantastisch en snel geholpen. Ik ga 09 oktober richting Keulen en zal nadien eventuele ervaringen delen. Nogmaals dank Karl, je bericht kwam als een geschenk.
gr Arnold
 
Ik heb Tesla Nederland maar weer eens gebeld met de vraag hoe het stond met het overzetten van mijn MS van het account van Athlon naar dat van mijzelf, zodat ik de Mobile App kan gebruiken.

Waar ik eerst steeds het issue moest uitleggen en er gereageerd werd alsof ze het voor het eerst hoorden, kwam er nu rap antwoord. De samenvatting:


  • Het issue staat zeer hoog op de prioriteitenlijst, er wordt vanuit meerdere teams aan gewerkt
  • Ze weten hoe ze het gaan oplossen, zijn nog wel bezig met wat "administratieve uitdagingen"
  • Ze kunnen nog geen datum geven.
  • HET GAAT IN IEDER GEVAL GEBEUREN

En tussen de regels door dacht ik te horen:


  • Een beetje frustratie over onbegrip vanuit Amerika rondom de lease problematiek in Europa
  • Een beetje wanhoop over hoe vaak ze hierover lastig gevallen worden :)
 
Zojuist mail van DS; uitlevering 4 nov. in A'dam. In de begeleidende mail staat oa:

"Tevens zou ik u willen verzoeken een kopie in PDF formaat van de volgende documenten naar mij te mailen:
- Een recent (maximaal 6 maanden oud) uittreksel van de Kamer van Koophandel (indien uw auto toch wordt geregistreerd op een bedrijfsnaam). Dit uittreksel, dat vereist wordt voor het RDW, dient getekend te zijn door een bevoegd persoon van de Kamer van Koophandel. Het mag niet digitaal ondertekend zijn."

Waarschijnlijk is 1 van de huidige gelukkige forumleden met auto ook zzp'er net als ik. Ik schaf hem uiteraard zakelijk aan. Heeft 1 van jullie ook naar de KvK gemoeten? Dacht net dat die hele KvK irrerelevant geworden was in NL, omdat lidmaatschap niet meer verplicht is.