Welke provider levert de 3G verbinding voor de Tesla? Ben benieuwd of iemand al 4G ervaring heeft.
Telefonica de Espana. Te checken via deze link Trace My IP | IP Address Tracker | IP Tracer | Computer Hardware IP Location Search
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Welke provider levert de 3G verbinding voor de Tesla? Ben benieuwd of iemand al 4G ervaring heeft.
Ik vroeg me af of er een verklaring is voor de 'bult' in het energieverbruik die ik altijd heb tijdens de eerste snelwegkilometers (zie foto). Uiteraard is er een piek door de acceleratie bij het invoegen. Maar die duurt vijfhonderd meter. Maar zelfs als de snelheid daarna constant is, blijft het energieverbruik een paar kilometer lang zo'n 50 procent hoger dan gedurende de rest van de rit, terwijl die in hetzelfde tempo wordt afgelegd. Moet de accu warm worden? Iemand een idee?
View attachment 31671
Na net geen twee jaar sig afgehaald. zwart/zwart interieur/donker grijze velgen/ perfomance+ en alle overige mogelijkheden. Wat een wagen!!!
Echt helemaal over the top.
Op 7 'opleverpunten' na dan... stuur scheef, dashboard los, chromen strip deur scheef en nog wat van die puntjes. Het wordt opgelost, maar kom op, dat heb nooit eerder bij een auto in deze prijscategorie meegemaakt.
1 ding moet mij wel van het hart.
@Hans, die Dostar stekkers hebben een TÜV rapport, en mogen daarom het CE keurmerk voeren.
CE zegt in feite niks dat is puur een "belofte" van de producent dat het artikel aan de wettelijke eisen voldoet, deze belofte wordt dan onderbouwd door een rapport zoals door TÜV of een andere instantie.
Meer info zie certipedia.com rapport 50214683 (stekkers) en 50259533 (kabel)
En dat is nu precies waarom ik die kabel ook bij LuckyLuke heb gekocht. Hij weet waar hij over praat en wat hij verkoopt. Om dan voor een paar tientjes allemaal toeren uit te gaan halen .....
@Hans, die Dostar stekkers hebben een TÜV rapport, en mogen daarom het CE keurmerk voeren.
CE zegt in feite niks dat is puur een "belofte" van de producent dat het artikel aan de wettelijke eisen voldoet, deze belofte wordt dan onderbouwd door een rapport zoals door TÜV of een andere instantie.
Meer info zie certipedia.com rapport 50214683 (stekkers) en 50259533 (kabel)
En dat is nu precies waarom ik die kabel ook bij LuckyLuke heb gekocht. Hij weet waar hij over praat en wat hij verkoopt. Om dan voor een paar tientjes allemaal toeren uit te gaan halen .....
Elon Musk staat op de voorpagina van Time the most influential people in the world las ik vandaag in het FD. Zal even proberen het artikel op te duiken. En wanneer komt Musk nu een keer naar NL om de tesla rijders te bedanken en misschien een leuke lezing te geven.
Heren (en Dames?), er is flink veel animo voor een goedkopere kabel uit China. Doet mij vermoeden dat er een case is voor een (tweede) gezamenlijke inkoopactie. (waarbij er flink op vervoers-, inklarings- en transactiekosten bespaart kan worden. Maar ik ga dat zeker niet organiseren (spullen meenemen uit VS was leuk om te doen en met vreugde gedaan, maar er gaat toch flink wat tijd in zitten)
Ik heb nu ook vastgesteld dat mijn kabel van dezelfde bron/fabrikant komt als die van LuckyLuke. Moet dus een goede kabel zijn...maar ik ga een mede forumlid niet zo direct in zijn commerciele vaarwater zitten.
Dus zal ik niet reageren op alle PM's over de laadkabel. Ik kan jullie twee tips geven:
1. LuckyLuke verkoopt goede kabels. Dit inclusief garantie en het gemak van betalen in NL, snelle levering, etc.
2. Als je wat avontuurlijk bent ingesteld (zoals ik) kun je zelf op internet ook spullen direct uit China halen.
Als de Tesla Model S Chinees was geweest had ik 'm nooit gekocht.
China, het grootste en machtigste dictatoriale regime uit de geschiedenis.
Als de Tesla Model S Chinees was geweest had ik 'm nooit gekocht.
China, het grootste en machtigste dictatoriale regime uit de geschiedenis.