Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Krijg net door dat Elon in NL is. Geland op Schiphol en feestje in Corendon.
Toen ik er was bij de dual cable ombouw vertelde één van de medewerkers (koude klus toen trouwens) dat Elon in januari zou komen voor de SuC om/uitbouw en de ploegen zou "toespreken" gezien de taak die ze hebben om deze maand alle SuC's in NL een aantal extra kabels te geven.
Als ik meer hoor geef ik het wel door. Weet ook niet of het met Breukelen vandaag te maken kan hebben. Dat zouden speculaties zijn.
 
Krijg net door dat Elon in NL is. Geland op Schiphol en feestje in Corendon.
Toen ik er was bij de dual cable ombouw vertelde één van de medewerkers (koude klus toen trouwens) dat Elon in januari zou komen voor de SuC om/uitbouw en de ploegen zou "toespreken" gezien de taak die ze hebben om deze maand alle SuC's in NL een aantal extra kabels te geven.
Als ik meer hoor geef ik het wel door. Weet ook niet of het met Breukelen vandaag te maken kan hebben. Dat zouden speculaties zijn.

Die man die vandaag in Beijing een afspraak had met de Chinese premier moet een dubbelganger zijn geweest :cool:
 
Vanwege het dansje?

Dit wordt ook genoemd als mogelijke "tussenstop" : Cookies op AD.nl | AD.nl

Hij heeft ruim 10.000 km gevlogen van Los Angeles naar Shanghai en Beijing. Doorvliegen naar Nederland en daarna over de Atlantische Oceaan en de VS terug naar de thuisbasis is nog eens 17.000 kilometer. Ik weet niet of Elon daarop zit te wachten. Maar ik heb het graag mis.
 
Inderdaad is de privé jet van Elon woensdagavond geland op Schiphol.

Schiphol Flights for 09-01-2019

upload_2019-1-10_1-49-11.png


Heeft iemand hem en Grimes nog gespot in het Amsterdamse nachtleven?
 
  • Like
Reactions: HWS
Er zijn in 2019 al 272 Model S/X op naam gesteld??? Heeft er ergens een leasingmaatschappij nu een groot probleem of vallen deze toch onder het oude bijtellingsregime? Meeste wagens hebben blijkbaar wel een APK keuring 27/12/2018, dus misschien is het dat wat telt?
Waren er van de Audi e-tron niet 165 geregistreerd in December ?
Ook daarvan staan er nu bijna 60 bij de RDW met datum tenaamstelling in Januari 2019, APK in 2018.