Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Niet makkelijk. Persoonsgegevens over eigenaar kenteken zijn beschikbaar voor overheidsdiensten en anderen maar alleen met een need-to-know (bijv. voor recall-acties van producenten).

Maar natuurlijk ziet je vrouw/schoonvader/buurman/zoon/baas (enfin, eenieder die je nummerplaat kent) eventueel wél waar je stond. Is natuurlijk nog erger in België als je een gepersoliseerde nummerplaat hebt; echt braaf blijven dan :).
 
  • Funny
Reactions: simonsmidt
Misschien niet t juiste draadje, maar toch; sinds de nieuwe software krijg je eerst visueel n melding over handen aan t stuur. Die visuele melding mis ik meestal, kijk niet zoveel naar m'n dashboard, meer naar de weg voor me.. Tegen de tijd dat t ook een geluidsmelding is ben ik regelmatig 'te laat'.

Iemand enig idee of die melding ook direct met geluid is in te stellen?
En ja ik weet het.... Altijd m'n handen aan t stuur zou dit 'probleem' ook oplossen.
 
Ik trek even mijn schoenen aan en plaats hier een kleine oproep. EC-Rent maakt kans om de Nationale Business Succes Award 2016 te winnen. We zijn al de branchewinnaar autoverhuur. Maar om de overal award te winnen moet er op ons gestemd worden. Vinden jullie dat EC-Rent het verdiend heeft? SMS van GRATIS "NBSA 5397" naar 4422 voor zondag 15 januari 14u. Veel SMS stemmen zorgen er ook voor dat we opvallen bij de vakjury. Dit verhoogd onze kans op het winnen van 1 van de deel-awards waarvoor we zijn genomineerd.

Alvast bedankt voor jullie steun :)