Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Vanochtend temperatuur net even onde nul 48 range over , koude batterij. Probeerde via de het interieur op te warmen maar dat lukte niet (denk door de range)
Toen aangesloten om op te laden normaal 50km/h 11Kw, 16A 3 phase. Nu echter maar 33km/h en nog steeds niet mogelijk het interieur op te warmen. Uiteindelijk maar in de auto gaan zitten toen deed de verwarming het wel en met een "rij rustig" waarschuwing naar mijn bestemming gereden :)
IMG_1332.JPG
 

Attachments

  • laden Tesla.jpg
    laden Tesla.jpg
    60.4 KB · Views: 334
Last edited:
Vanochtend temperatuur net even onde nul 48 range over , koude batterij. Probeerde via de het interieur op te warmen maar dat lukte niet (denk door de range)
Toen aangesloten om op te laden normaal 50km/h 11Kw, 16A 3 phase. Nu echter maar 33km/h en nog steeds niet mogelijk het interieur op te warmen. Uiteindelijk maar in de auto gaan zitten toen deed de verwarming het wel en met een "rij rustig" waarschuwing naar mijn bestemming gereden :)
View attachment 69871
Wat gaan je doen op de Berenkoog in Alkmaar? Daar zit een schadeherstelbedrijf geloof ik. Toch geen akkefietje gehad hoop ik ;-)
 
Proficiat Klaas! op naar een volgend wereldrecord.
trip door alle continenten...
langste afstand op één lading...
door alle Europese landen..
:biggrin::biggrin: er blijven inderdaad nog genoeg alternatieven over. Heb al weleens zitten denken aan maximale afstand over 24uur (van snellader naar snellader) met 2 personen. Moet boven 2.500km kunnen lijkt me.
 
100.000km!!!
Afgelopen zondag bereikt: na
1 jaar
1 maand
1 week en
1 dag :cool:
zie verder eventueel op Home

Gefeliciteerd!
Wow, ik denk dat ik nog niet eens 1/5 van deze score haal in een jaar...
±350km rijden per werkdag, heb ik even snel berekend... Komt overeen met elke dag A'dam-Ehv op en neer bijvoorbeeld (ik mag hopen dat je interessantere ritten hebt :) ) (Edit: dat zit wel goed zo op je website te zien)
 
Last edited:
Gefeliciteerd!
Wow, ik denk dat ik nog niet eens 1/5 van deze score haal in een jaar...
±350km rijden per werkdag, heb ik even snel berekend... Komt overeen met elke dag A'dam-Ehv op en neer bijvoorbeeld (ik mag hopen dat je interessantere ritten hebt :) ) (Edit: dat zit wel goed zo op je website te zien)
:rolleyes: niet alle ritten zijn even boeiend... de helft is woonwerk en gaat dus vaak van Ten Post (tussen Delfzijl en Groningen) en Zwolle...