JoeNe
EU P 1662
Gevonden: Elektrische Auto Oplaadpalen • Maasmechelen Village zou met de love to load pas moeten kunnen toch?
Jup, zou met love to load moeten werken
Gisterenavond (zaterdag) thuis gekomen met nog 45km typical range over. Auto aan de laadpaal (ICU Compact via the New Motion). Na 10 minuten check ik nog even via de app of het laden goed gaat. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Melding is "Check Charger power". Dus ik kijken wat er aan de hand is, maar kan niks ontdekken. Meterkast Ok, maar laadpaal geeft geen reactie meer. Auto en laadpaal weigeren vervolgens om de kabel te ontgrendelen. Dus ik bellen met de storingsdienst maar die deden niet meer dan telefoonnummer en klacht noteren. Vanochtend wederom gebeld. Paal blijkt onbereikbaar en sinds de aansluiting al niet in contact te staan met de backoffice. Dus kunnen ze op afstand niks doen. Maandagochtend op z'n vroegst kan een monteur deze kant op komen.
Ik ben op z'n zachts gezegd zeer ontevreden over de service van The New Motion.
Zit nu met een lege auto en een kabel die zowel aan de autokant als de paal kant is vergrendeld en onmogelijk los te krijgen is.
Ik kan Tesla bellen om de vergrendeling aan de auto kant op een of andere manier te verbreken, maar dan heb ik geen kabel om elders op te laden.
Daarnaast is de range inmiddels gezakt tot 35km...
Je zou bijna terug verlangen naar een dikke diesel....:crying:
Mochten er nog slimmeriken zijn met goede ideeën... ik houd me warm aanbevolen.
Kabel ontgrendelen via scherm en UMC inpluggen in het gewone stopcontact