You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zag dit wel staan 3 dagen geleden op een showroom model van de tesla model 3 ik de verkoper erbij gehaald hij wist nog van niets en dat het er überhaupt op zat. Ik vroeg voor mijn model s p100d of daar beschikbaar voor was maar hij kon dat nog niet zien helaasondertussen nog geen info over wanneer Navigate on Autopilot hier beschikbaar komt? Elon reageert niet op Twitter als ik het hem vraag
Ik heb nog nergens een melding gezien dat NoA in Europa beschikbaar is. Ik denk dat echt iets is voor een firmware 2019.x.x
....enrijd er mee op de Vlaamse en Nederlandse wegen. Hier werkt het prima, behalve dat toen de Tesla nog niet automatisch terug naar rechts ging.
Het is echt regelgeving...
De mens rijdt statistisch gezien veiliger met AP ingeschakeld, dan zonder. Dat is iets anders dan dat AP veiliger is dan de mens (dat is denk ik niet zo). Het is nog altijd een hulpmiddel en geen vervanger van de bestuurder. AP is goed in eenvoudige saaie situaties, waarbij de mens juist sterk is in improvisatie en drukke situaties. Daarom werkt die combinatie ook zo lekker en zou ik niet meer graag zonder AP willen.Ik weet dat AP veiliger is dan een mens
Simpel regeltje: als het goed afloopt, was het Autopilot; in alle andere gevallen was het niet Autopilot.Autopilot van Tesla doet zijn werk en zag crash al aankomen
Is dit AP? Of gewoon een oplettende bestuurder die net op tijd vol op de rem gaat? Kan volgens mij geen AP zijn toch omdat er niemand voor de 3 staat en hij wegrijdt bij het verkeerslicht
Autopilot van Tesla doet zijn werk en zag crash al aankomen
Is dit AP? Of gewoon een oplettende bestuurder die net op tijd vol op de rem gaat? Kan volgens mij geen AP zijn toch omdat er niemand voor de 3 staat en hij wegrijdt bij het verkeerslicht
Spot onDe mens rijdt statistisch gezien veiliger met AP ingeschakeld, dan zonder. Dat is iets anders dan dat AP veiliger is dan de mens (dat is denk ik niet zo). Het is nog altijd een hulpmiddel en geen vervanger van de bestuurder. AP is goed in eenvoudige saaie situaties, waarbij de mens juist sterk is in improvisatie en drukke situaties. Daarom werkt die combinatie ook zo lekker en zou ik niet meer graag zonder AP willen.
Je hebt er inderdaad nog niets aan, maar volgens mij biedt Tesla het ook niet meer aan op de website. Er zijn mensen die het bestellen en daarvoor hebben ze meestal één (of meerdere) van de volgende redenen:Is er al iemand die de verleiding niet kon weerstaan en onderstaande autopilot upgrade aan heeft geschaft? Ik vraag mij af waarom tesla dit aanbiedt, volgens mij hebben we er nog niks aan. Of vergis ik mij?
View attachment 376173
Ik heb het ook nu al aangeschaft zodat ik de kosten over de minimale 5 jaar dat ik de auto heb kan afschrijven.Is er al iemand die de verleiding niet kon weerstaan en onderstaande autopilot upgrade aan heeft geschaft?
Ik vraag mij af waarom tesla dit aanbiedt, volgens mij hebben we er nog niks aan. Of vergis ik mij?
View attachment 376173
Overigens krijg je die waarschijnlijk pas als FSD ook voor jou regio wordt vrijgegeven en zal je dus niet automatisch de nieuwe hardware krijgen als die in de nieuwe auto's komt (speculatie van mijn kant). Mocht er de komende jaren dus geen FSD beschikbaar komen in Nederland, dan schiet je nog niet veel hiermee op.
FSD mét bestuurder mag nu ook al. Zaken als stoplicht herkenning, rijbaarversmallingen bij wegwerkzaamheden, rotondes zijn waarschijnlijk zaken waar de krachtigere computer voor nodig is waar gewoon nog een bestuurder alert moet blijven. Dit valt allemaal onder Level 3 en misschien de huidige S/3/X over een aantal jaar Level 4 maar nooit Level 5 omdat simpelweg de huidige hardware niet kan werken onder alle weersomstandigheden. ( Self-driving car - Wikipedia ).
Het zou mij overigens niet verbazen dat deels autonome functies straks onder het FSD package gaan vallen i.p.v. EAP.
Je hebt er inderdaad nog niets aan, maar volgens mij biedt Tesla het ook niet meer aan op de website. Er zijn mensen die het bestellen en daarvoor hebben ze meestal één (of meerdere) van de volgende redenen:
......
- Ze hebben er vertrouwen in dat het op afzienbare termijn beschikbaar komt. ....
- De verwachting is dat medio 2019 er nieuwe hardware komt, omdat de huidige AP2.5 hardware niet krachtig genoeg zal zijn om volledig autonoom rijden mogelijk te maken (te weinig rekenkracht). Mocht er inderdaad nieuwe hardware nodig zijn om FSD mogelijk te maken, dan krijg je die kostenloos geleverd als je FSD hebt besteld.
- De meest ideologische reden is om Tesla te ondersteunen om FSD mogelijk te maken. De ontwikkeling hiervan kost veel geld en zo kan iemand zijn steentje bijdragen.
FSD mét bestuurder mag nu ook al.
Dat soort wetgeving zal nog heel lang duren en dan nog de verzekeringskwesties om autonoom rijden toe te staan.