Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Vraag of er interesse is in het laden en gelijk wassen van de auto

This site may earn commission on affiliate links.
Graag wil ik even polsen of er interesse is in een nieuwe dienst welke ik wil aanbieden voor Tesla rijders.
Ik heb de mogelijkheid om een krachtstroom aansluiting te maken welke met 100km per uur kan laden.

De mogelijkheid is dan dat u een afspraak maakt voor het wassen van u auto en dat deze gelijk opgeladen wordt.
U kunt dan in mijn gastenruimte gebruik maken van het internet, tv, koffie enz.
U kunt dus eventueel doorwerken.

Wat een voordeel is als u auto voorzien is van een coating is dat deze op de juiste manier wordt gewassen en verzorgd.
Interieur kan gelijk meegenomen worden.
U moet uitgaan dat het wassen ongeveer een klein uur in beslag neemt afhankelijk van de vervuiling.
Dit is voor iedere Tesla rijder of u nu wel of geen coating heeft.

Graag zou ik willen weten voordat ik het laat installeren of u hier interesse in heeft?
Ik kan dit niet anders neer zetten zodat het geen reclame lijkt of is dus als het niet gewaardeerd wordt mijn excuus zo bedoel ik het niet.
Maar voordat ik het laat aansluiten wil ik wat meer info of het wenselijk is, anders maak ik een hoop kosten voor niets.

Wassen houd in:

-Afspuiten
-Foamen
-Handwassen
-Velgen reinigen
-Drogen
-Nalopen met detailerspray
€50,00 ex btw inclusief laden
 
Last edited:
Graag wil ik even polsen of er interesse is in een nieuwe dienst welke ik wil aanbieden voor Tesla rijders.
Ik heb de mogelijkheid om een krachtstroom aansluiting te maken welke met 100km per uur kan laden.

De mogelijkheid is dan dat u een afspraak maakt voor het wassen van u auto en dat deze gelijk opgeladen wordt.
U kunt dan in mijn gastenruimte gebruik maken van het internet, tv, koffie enz.
U kunt dus eventueel doorwerken.

Wat een voordeel is als u auto voorzien is van een coating is dat deze op de juiste manier wordt gewassen en verzorgd.
Interieur kan gelijk meegenomen worden.
U moet uitgaan dat het wassen ongeveer een klein uur in beslag neemt afhankelijk van de vervuiling.
Dit is voor iedere Tesla rijder of u nu wel of geen coating heeft.

Graag zou ik willen weten voordat ik het laat installeren of u hier interesse in heeft?
Ik kan dit niet anders neer zetten zodat het geen reclame lijkt of is dus als het niet gewaardeerd wordt mijn excuus zo bedoel ik het niet.
Maar voordat ik het laat aansluiten wil ik wat meer info of het wenselijk is, anders maak ik een hoop kosten voor niets.

intéresse hier, maar ligt eraan wat een wasbeurt gaat kosten……….
 
Hoi Serge, zo'n professionele wasbeurt klinkt goed, wil ik vast wel eens gebruik van maken. Een laadpunt lijkt me niet echt nodig. Heeft alleen nut voor klanten die meer dan 150km willen rijden voor je wasbeurt.

Juist, is alleen aantrekkelijk voor mensen die meer dan 150km moeten rijden.
Als het niks extra's kost, sluit het aan. Zou ook een service kunnen zijn voor andere auto's ?
 
Je kunt t ook andersom zien. Tesla rijders die opzoek zijn naar een goed laadpunt doden de tijd door een hapje te gaan eten in de buurt. Zo doet La Place bij Leiden goede zaken met de Tesla rijders. Wellicht dat er ook eigenaren zijn die denken "als ik dan toch een uurtje moet wachten om bij te laden dan laat ik m ook gelijk ff wassen:biggrin: "
 
Je kunt t ook andersom zien. Tesla rijders die opzoek zijn naar een goed laadpunt doden de tijd door een hapje te gaan eten in de buurt. Zo doet La Place bij Leiden goede zaken met de Tesla rijders. Wellicht dat er ook eigenaren zijn die denken "als ik dan toch een uurtje moet wachten om bij te laden dan laat ik m ook gelijk ff wassen:biggrin: "

Ja inderdaad....ik denk zelf dat het wel leuk idee is.
Maar wilde het toch ff zeker weten.
De MC Donalds is bij mij ook om de hoek.

Trouwens waar haal ik een laadpaal?:biggrin:
 
Ja inderdaad....ik denk zelf dat het wel leuk idee is.
Maar wilde het toch ff zeker weten.
De MC Donalds is bij mij ook om de hoek.

Trouwens waar haal ik een laadpaal?:biggrin:
Mijn advies zou zijn om het dichtbij te halen. Bij jou om de hoek In Berkel en Rodenrijs zit Willem van Leeuwen, VanLeeuwenoplaad, die is zeker geïnteresseerd om samen met jou iets moois neer te zetten voor Tesla rijders in een businesscase.
 
Interessant... al vind ik (gevoelsmatig) de prijs een beetje hoog?
(ik bedoel de € 50,- voor het wassen)

Je moet uitgaan van een uur werk.
Materialen, water, stroom enz...
Het gebeurd ook goed en geen half werk dus ook de velgen goed en de ramen netjes schoon.
De producten die ik gebruik kosten ook meer als normale was producten.

Het is ook niet nodig om iedere week te wassen maar bv een of 2 keer per maand.
U heeft ook de zekerheid dat het goed en veilig gebeurd.

Bij sommige wasstraten betaal je ook 15 euro voor het uitgebreide programma en dan sta je na 3 minuten weer buiten en als je pech hebt wrijven ze de auto droog met papier.
 
Je moet uitgaan van een uur werk.
Materialen, water, stroom enz...
Het gebeurd ook goed en geen half werk dus ook de velgen goed en de ramen netjes schoon.
De producten die ik gebruik kosten ook meer als normale was producten.

Het is ook niet nodig om iedere week te wassen maar bv een of 2 keer per maand.
U heeft ook de zekerheid dat het goed en veilig gebeurd.

Bij sommige wasstraten betaal je ook 15 euro voor het uitgebreide programma en dan sta je na 3 minuten weer buiten en als je pech hebt wrijven ze de auto droog met papier.

Ik vind het niet te duur. Zeker niet als je weet dat het met de hand gebeurt door een kundig iemand.
Loek heeft gelijk betreffende het uurtarief van de gemiddelde Tesla Eigenaar. We hebben het allemaal niet slecht als we zulk een auto kunnen veroorloven, al is het met de nodige fiscale voordelen etc.

Mits ik in de buurt zou zijn, en de auto een wasbeurt kan gebruiken en ik de mogelijkheid heb om remote te werken (helaas niet altijd mogelijk), zou ik hier zeker gebruik van maken.

PS Neemt niet weg dat ik het toch liever zelf wil doen. Geeft toch iets meer voldoening om deze auto zelf te kunnen wassen.. Helaas is dit niet altijd mogelijk ivm werk en beschikbare tijd...
 
Je moet uitgaan van een uur werk.
Materialen, water, stroom enz...
Het gebeurd ook goed en geen half werk dus ook de velgen goed en de ramen netjes schoon.
De producten die ik gebruik kosten ook meer als normale was producten.

Het is ook niet nodig om iedere week te wassen maar bv een of 2 keer per maand.
U heeft ook de zekerheid dat het goed en veilig gebeurd.

Bij sommige wasstraten betaal je ook 15 euro voor het uitgebreide programma en dan sta je na 3 minuten weer buiten en als je pech hebt wrijven ze de auto droog met papier.

Toen ik mijn autoleven begon waste ik elke week mijn auto en vond dat iemand die in een vieze jaguar of andere superbak reed dat hij die auto niet waard was. Vele jaren en idem auto's later was die mening wel danig bijgesteld, vaak geen tijd en alleen de energie al voor het zelf schoonmaken miste ik vaak. Dus dook ik weer de wasstraat in. Toch afgelopen zaterdag de MS voor de eerste keer gewassen en wat schets mijn verbazing, gave auto om te wassen. Met name de zijramen lopen mooi in elkaar over zonder raamstijlen, geeft een goed gevoel. Maar Serge, ik zal zeker van je service gebruik gaan maken.