Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Wie was gisteren @Duinbergen ?
Iemand van hier ?
IMG_0465.jpg
 
De volgels vinden jou auto ook mooi !
Dit zijn duidelijke "Signalen".

En nu snel een vochtige doek pakken.. Dat spul vreet in de lak !

Persoonlijk denk ik dat vogels het schijt krijgen als ze glimmende oppervlakten zien (weerspiegeling van zichzelf, de zon die in hun ogen priemt vanaf een positie die ze niet gewoon zijn,....)
opti-coat en dergelijke bevorderen mijn inziens dit effect. Als mijn auto mat vuil staat word er minder op gescheten dan al hij mooi blinkt.
Daar zouden ze eens onderzoek moeten op doen! (ipv van bullsh*t te verkopen over fijn stof)
 
Ik weet dat deze rubriek eigenlijk ergens anders voor bedoeld is. Maar ik kreeg mijn auto netjes gewassen afgeleverd door SC Den Haag.

En nu wil ik het toch even weten:

Wie was/waren het :cursing:

View attachment 63309

KIJK UIT. niet met spons of lap wegvegen: eerst laten inweken en de spuit erover, alleen echt zachte **** kun je afvegen. Er zit van alles in, waaronder ook zand etc dus veroorzaakt, eenmaal uitgehard, krassen met verwijderen.
 
Bedankt voor alle tips! Hier bewijst zich weer de waarde van het forum :wink: Ik dacht eigenlijk eerst gewoon een nieuwe afspraak te maken voor wéér een nieuwe drivetrain, hij komt elke keer schoon terug..

Heb het nu met de hogedrukspuit geregeld, de sporen waren nog nat en het vloog eraf. Het was trouwens rondom en nog veel erger dan ik liet zien, ik vermoed een reiger of ooievaar. Weet uit de familie hoe erg dat is: mijn vader kreeg ooit de volle laag terwijl hij door Delft fietste en hij is in een reflex meteen een gracht ingereden...
 
Vanochtend op de A4/A10 zuidas achter een zwarte -SNG- signature. Maar ja in mijn grijze Touran natuurlijk geen herkenning.

Kort daarvoor nog een stoet witte S'en die me allemaal een lift wilden geven :wink:

Twee dagen eerder nog een witte aan de noordkust van O'ahu (de enige 'spot' op het eiland). Iemand van hier zeker?