Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Tesla's zie je overal nu, het spotten haast niet meer waard (tenzij de condities bijzonder zijn, natuurlijk ;D) Maar wat mij de afgelopen dagen enorm opvalt is hoeveel Fisker Karma's ik opeens rond zie rijden. Het lijkt wel alsof het motorrijders zijn, dat ze er nu het mooi weer wordt met bosjes op uit trekken. Zou hun verwarming het 's winters niet doen of zo? :tongue:
Idd, je ziet er gewoon "te" veel rijden.

In de UK heb ik er nog geen één gezien overigens ;)
 
Wie staat er hier op 'mijn' :) plekje? (Den Haag, Q-Park Lutherse Burgwal)
y8e2avub.jpg
 
Ga net mijn dochter wegbrengen in het ons naburige dorp Ermelo. Wat staat daar op de dam op nr 3 (koninginnenbuurt)? Jawel een Sig rode MS (P+ dacht ik). Kenteken x-SVx-xx.
Iemand van hier?
Heb geen bevestiging gehad maar ik dacht ergens opgepikt te hebben dat 'The Froq' uit Nijkerk kwam. Dan hebben we dus in drie dorpen op rij een Sig Rode MS staan. Dat is statistisch een ongewoon hoge concentratie (er zijn ongeveer 35 Sig rode autos in NL)
 
Ga net mijn dochter wegbrengen in het ons naburige dorp Ermelo. Wat staat daar op de dam op nr 3 (koninginnenbuurt)? Jawel een Sig rode MS (P+ dacht ik). Kenteken x-SVx-xx.
Iemand van hier?
Heb geen bevestiging gehad maar ik dacht ergens opgepikt te hebben dat 'The Froq' uit Nijkerk kwam. Dan hebben we dus in drie dorpen op rij een Sig Rode MS staan. Dat is statistisch een ongewoon hoge concentratie (er zijn ongeveer 35 Sig rode autos in NL)

Lijkt me sterk dat dat een sig was, mijn kenteken van 13 november is SLX
 
Nog niet eerder gepost in deze thread, maar vandaag regende het Model S-en om me heen, dus ik moet even hoor. Ik ben helaas de kentekens vergeten, maar eerst zag ik een zwarte op de A1 rond 12:45 ergens tussen Amsterdam en Bussum. Ik meen dat het een SFX kenteken was. Ik stak mijn hand op en de heer en dame in de andere auto zwaaiden terug toen ze me inhaalden (tot nu toe krijg ik overigens nooit reacties op de ring A10). "Groeten jullie elkaar?", vroeg mijn vrouw verbaasd. Ze denkt nog steeds dat ik deel uitmaak van een sekte of zo. Daarna in een kleine parkeergarage (Nieuwe Brink) in Bussum een andere zwarte, hij was net geparkeerd toen ik wegreed (13:30 ongeveer). Ik meen een man met zijn zoon te zien weglopen bij de auto. En bij het uitrijden van de parkeergarage reed er voor me een grijze weg, SPR geloof ik in het kenteken. Ik blijf het leuk vinden om andere Model S-en te zien, al is het alleen maar om nog eens goed te zien wat een gave bak het is. De exclusiviteit is er alleen wel een beetje af als je er in korte tijd zoveel ziet.
 
Eén voordeel van even geen rijbewijs hebben: mijn vrouw, die al een half jaar vermijdt om achter het stuur van Tessie te gaan zitten (met smoesjes van "Veel te groot" tot "Ik ben veel te bang om er een kras in te rijden, omdat jij dan waarschijnlijk in blijft..") moet ze er nu toch aan geloven ;) En dus kan ik nu zeggen: ik heb voor het eerst mijn eigen auto "gespot", toen ze me ergens afgezet had en verderop moest keren en opnieuw langsreed. WOW wat een mooie bak!
 
Eén voordeel van even geen rijbewijs hebben: mijn vrouw, die al een half jaar vermijdt om achter het stuur van Tessie te gaan zitten (met smoesjes van "Veel te groot" tot "Ik ben veel te bang om er een kras in te rijden, omdat jij dan waarschijnlijk in blijft..") moet ze er nu toch aan geloven ;) En dus kan ik nu zeggen: ik heb voor het eerst mijn eigen auto "gespot", toen ze me ergens afgezet had en verderop moest keren en opnieuw langsreed. WOW wat een mooie bak! 

Dat van die kras en jij er in blijven heeft ze waarschijnlijk wel goed ingeschat? :wink: