Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Vanmiddag 2 Tesla's. De eerste is matzwart met blauwe streep op motorkap (Hoe heet de motorkap bij Tesla eigenlijk?) en op zijkanten ook strepen met wat oranje. Bij de remise van de bussen in Arnhem en hij volgde mij richting centrum en nam volgens mij bij Rembrandt theater de afslag richting Apeldoorn. Kenteken volgens mij 9-STP of 9-STD zoiets. De tweede zag ik stilstaan op parkeerhaven vlakbij treinstation Oosterbeek. Donkerblauw of zwart.
Die met streep over de frunk zal er eentje van Raedthuys zijn (hier de oranje streep variant)
 
Iemand van hier ;)
ed9d27d125d6ba0baf9f00893971c5ac.jpg

bbfe3af1f82234afa6200abb6666c95a.jpg
 
Vanmorgen even voor 9 uur op de N210 in de buurt van Bergambacht eindelijk weer eens iemand die zwaaide :smile::cool:!

Vast iemand van hier (zwarte of donkerblauwe met kenteken .-TKZ.--)? Ik zag je wat laat maar ik heb nog teruggegroet hoor :wink:.

- - - Updated - - -

Vandag in Schoonhoven een Model S met kenteken .-XXK-..

Maar, ... in signature red. XXK duidt op een 2014 kenteken. Dacht dat alle Sigs bij voorrang in 2013 geleverd zijn?

Ik zie deze nu regelmatig rijden. Is toch lichter dan een originele Signature en donkerder dan een standaard rode kleur. Moet dus wel wrap zijn. Wel mooi gedaan.