Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Zwarte Model S vanmiddag bij Golfclub Haviksoord in Leende, iemand van het forum?
Zat zelf op het terras bij het clubhuis, en zag wat een Tesla (nog steeds) teweeg brengt:
- is da een Tesla?
- ja da is een Tesla
- 'n verdomd skonne wagen!
- (alle ogen volgen de Tesla)
- dju, ik heb m'n nek verdraaid...
 
Zaterdag auto gepoetst dus was weer spik en span. Gister was mijn vrouw even wat (afhaal) eten halen komt ze terug staat er een groepje mensen omheen foto's te maken, bleken uit Litouwen te zijn en ze kenden Tesla wel maar nog niet in het echt gezien. Klein praatje gehouden en even interieur laten zien.
Mooi dat ze dat doet, helaas wel lauwe frietjes er aan over gehouden ;)
 
Zaterdag auto gepoetst dus was weer spik en span. Gister was mijn vrouw even wat (afhaal) eten halen komt ze terug staat er een groepje mensen omheen foto's te maken, bleken uit Litouwen te zijn en ze kenden Tesla wel maar nog niet in het echt gezien. Klein praatje gehouden en even interieur laten zien.
Mooi dat ze dat doet, helaas wel lauwe frietjes er aan over gehouden ;)

om de vraag van dit draadje te beantwoorden, het was Lee Towers:wink:
 
Dit weekend in parijs geweest. Vooral in centrum bij parkeren op straat krijg je toch vragen like:"are you happy with it?"
Gister bij terugkeer aan de lader bij Gent nog een praatje gemaakt met de bestuurder (Alex) van een belgische Tesla (volgens mij ook sinds kort lid van TMC). Verder nog een belgische P85 waarvan de eigenaren wat chagrijnig naar terugkeerden (kwamen vd Campanile, dus misschien vandaar ). Valt me trouwens op dat er in Gent (in tegenstelling tot Nijvel) echt weinig in de directe omgeving is. Zelfs Senlis heeft nog een mac met ruime openingstijden ...

Trouwens, hoe zat t nou ook alweer met het 1A/1B etc. laadsnelheidsverhaal? We stonden totaal met 4 tesla's in Gent.
 
Dit weekend in parijs geweest. Vooral in centrum bij parkeren op straat krijg je toch vragen like:"are you happy with it?"
Gister bij terugkeer aan de lader bij Gent nog een praatje gemaakt met de bestuurder (Alex) van een belgische Tesla (volgens mij ook sinds kort lid van TMC). Verder nog een belgische P85 waarvan de eigenaren wat chagrijnig naar terugkeerden (kwamen vd Campanile, dus misschien vandaar ). Valt me trouwens op dat er in Gent (in tegenstelling tot Nijvel) echt weinig in de directe omgeving is. Zelfs Senlis heeft nog een mac met ruime openingstijden ...

Trouwens, hoe zat t nou ook alweer met het 1A/1B etc. laadsnelheidsverhaal? We stonden totaal met 4 tesla's in Gent.
Als 1A bezet is, kun je beter niet op 1B gaan staan. Liefst dus unieke nummers in gebruik nemen.
 
En opletten hoe de nummering werkt.
Oosterhout en Zevenaar: 1A, 2A, 3A, 4A, 1B, 2B, 3B, 4B.
Amsterdam: 1A, 1B, 2A, 2B, 3A, 3B, 4A, 4B. (voordeel van een logischere instructie 'ga niet naast een andere auto op een paal met hetzelfde nummer staan')
Zwolle weet ik niet meer zo precies.
 
Moest even in het centrum zijn van het dorp waar ook mijn kantoor is.

Heb 'm maar gewoon in het rijtje geparkeerd. :cool:

Rijtje_0959.JPG


De andere twee waren met kentekens in de TKL reeks, net boven PVh, met bijna aaneensluitende nummers (past nog één kenteken tussen, wedden dat die ook zwart is?)
 
Last edited:
Blijkbaar komen die ledjes van de kermis, want je ziet het wel vaker... (bij mij waren het er een stuk of 5 :wink:)

Gisteren op de A12 weer een tijdje achter/voor/naast een grijze S gereden, terwijl ik zelf een beetje aan het bevriezen(maar wel genieten!) was in de Roadster :) Je staat op m'n dashcam, dus mocht je beelden willen... ;) Wel een paar ledjes stuk in je 3e remlicht.
 
Tja, wie dit links is komen we denk ik niet te weten. Maar vooral de early adapters kennen die Youtube van 'Autocar', Tesla vs Aston Martin Rapide S. Een van de triggers in mijn aankoop. Ik ben ruim met de parkeerplek omgegaan zoals jullie zien. (afgelopen weken 2x bij de Care in ,'s-Hertogenbosch gestaan )
image.jpg